وکیل پایه یک دادگستری خوزستان کیست و دارای چه ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد؟ وکیل خوب یک نعمت بزرگی است که می تواند انسانها را از استرس و عذاب پرونده های گوناگون رهایی بخشد.

وکیل تصادفات اهواز چه کسی است؟

به ویژه در خصوص پرونده های کیفری تیم می تواند سرنوشت یک انسان را رقم بزند. واضح و مبرهن است که انسان ها پاک و منزه آفریده شده‌اند و اگر فردی به دلایل مختلف به ورطه فساد و جرم و تباهی کشیده شد نباید به بهانه اینکه یک وکیل خوب و درجه یک وجود دارد هر کاری که دلش خواست انجام دهد. بنابراین حضور وکیل به عنوان یک بار از بال های فرشته عدالت به منظور عینیت بخشیدن به معنای واقعی کلمه عدالت در جامعه است نه فرار مردم این و گناهکاران از چنگال قانون و عدالت.

وکیل پایه یک دادگستری استان خوزستان

به عبارت اُخری حضور وکیل در کنار موکل به خاطر این است که مجازاتی ناعادلانه و فراتر از قانون برای مجرم اعمال نشود. در برخی موارد مشاهده شده که افراد به خاطر انعقاد قرارداد وکالت با یک وکیل پایه یک دادگستری درجه یک فنی و متخصص خویشتن را مبرا از پاسخگویی در برابر قانون و مقررات دانسته و مصون از مجازات می پندارند، این یک باور غلط است که در میان عده‌ای از بزهکاران نفوذ کرده و ارتکاب بزه و جرم را ساده تر نموده است.

استان زرخیز خوزستان از دیرباز یکی از کلیدی ترین و حیاتی ترین استان های ایران به ویژه در زمینه تولید و استخراج نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی و پالایشی بوده است. وجود سر چشمه ها و رودهای خروشان و همچنین خاک حاصلخیز و مرطوب سبب شده است که استان خوزستان در زمینه تولیدات و محصولات کشاورزی و دامی حرف های بسیار زیادی در سطح کشور داشته باشد. تمدن ۶ هزار ساله استان خوزستان گویای قدمت تاریخی و نقش کلیدی آن در ایران است.

وکیل پایه یک دادگستری خوزستان یکی از هزاران وکیلی است که در این استان افتخار دریافت پروانه وکالت دادگستری را به دست آورده و ضمن افتتاح و راه اندازی دفتر وکالت مستقل، در دریافت پرونده های واگذار شده در سطح استان خوزستان فعالیت چشمگیر و موفقیت اکتساب نموده است.

ویژگیهای وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

از لحاظ قانونی یک وکیل دادگستری می تواند در تمامی شهرها و استانهای کشور نسبت به دریافت پرونده قضایی اقدام و به دفاع حقوقی از موکلین خود بپردازند.

اما یک نکته کلیدی وجود دارد و آن این است که تمرکز فعالیت وکیل بایستی در شهر محل اشتغال در پروانه وکالت دادگستری صورت گیرد. در غیر این صورت این امواج به تخلف انتظامی برای وکیل است. هدف و تالیف این نوشتار راهنمایی و هدایت شما عزیزان به سوی انتخاب وکلای خوب و درجه یک از تا بتوانید بدون هیچ گونه مشقت و استرس نسبت به سرانجام موفق مشکلات حقوقی پیش رو اهتمام بورزید.

وکیل پایه یک دادگستری خوزستان بایستی نسبت به آداب و رسوم و فرهنگ و عقاید مردم این خطه از کشور اشراف نسبی داشته باشد و همچنین در خصوص شهرشناسی و آدرس های مختلف مجتمع های قضایی در سطح شهر اهواز و استان خوزستان از شناخت کافی و لازم برخوردار باشد تا بتواند بدون هیچ گونه مشکل و سردرگمی نسبت به انجام و پیگیری مستمر و دقیق پرونده های موکلین عزیز اقدامات لازم را صورت دهد.

برای راحتی و سهولت در امر وکالت بسیار بهتر است که وکیل در همان شهرستان که سکونت دارد نسبت به اخذ پرونده و امور موکلین اقدام نماید چه بسا دیده شده که بسیاری از مشکلات به خاطر بعد مسافت و دوری محل سکونت و محل اخذ پرونده دچار مشقت و مرارت های فراوان شده و در بعضی موارد به دلیل  عدم حضور به موقع آنگونه که شایسته و بایسته است پرونده حقوقی به مقصود و منظور غایی نرسیده است.

https://vakilfirouzi.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%a7%d8%af%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b2%d8%b3%d8%aa%d8%a7/

آدرس و شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی به منظور انجام سهولت و راحتی در انتخاب وکیل مورد نظر شما همشهریان و هم استانی های عزیز با بسیاری از وکلای با سابقه و تجربه و همچنین قضات بازنشسته دادگستری که هم اکنون به شغل وکالت مشغول هستند تفاهم نامه را منعقد نموده تا شما عزیزان با توجه به شاخص ها و معیارهای مد نظر بتوانید بهترین وکیل دادگستری انتخاب و از خدمات حقوقی و حرف‌های ایشان بهره مند شوید. در همین راستا توصیه می شود در بدایت امر نسبت به برقراری تماس تلفنی با شماره تلفن همراه زیر و انجام هماهنگی های مقدماتی در جهت مرزبندی و شاخص سازی اهداف شما از هرگونه خدمات حقوقی با مدیر عامل مجموعه حقوقی دادفران عدالت حامی اقدام فرموده و ساعات ملاقات و مشاوره حضوری و تلفنی را طبق برنامه ارائه شده مشخص فرمایید.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

پیج اینستاگرام موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی

https://www.instagram.com/p/COplNmUscFY/?igshid=YmMyMTA2M2Y=