۱۷:۰۰ - ۲۱:۰۰

ساعات کاری ما همه روزه

۰۶۱۳۲۹۲۲۳۴۱

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

اهواز، نادری،پاساژ کارون، طبقه اول ساختمان مهندسی واحد ۳

وکیل دیوان عدالت اداری اهواز

دعاوی ملکی و ثبتی

وکیل ملک علاوه بر اینکه بایستی از ویژگی های یک وکیل خوب برخوردار باشد باید در نظر داشته باشد که وکالت در حوزه املاک کار بسیار حساس و تخصصی است .

وکیل باید در این امور کاملا به قوانین و مقررات آیین دادرسی مدنی تسلط داشته باشد و از انها به وقت و به موقع استفاده نماید . وکیل ملکی باید در حوزه حقوق خصوصی صاحب تخصص باشد و در حقوق قراردادها نیز حرفه هایی برای گفتن داشته باشد .

دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند. در این مجموعه موضوعات بسیار متنوعی یافت می شود. از موضوعات مثل دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به ایفای تعهد، الزام به اخذ پایان کار، الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی، خلع ید و تقسیم و افراز املاک مشاع گرفته تا دعاوی کیفری مثل فروش مال غیر، کلاهبرداری، جعل سند، تصرف عدوانی و ممانعت از حق، همه این موضوعات در دایره دعاوی ملکی جای می گیرند.

  وکیل ملک علاوه بر اینکه بایستی از ویژگی های یک وکیل خوب برخوردار باشد باید در نظر داشته باشد که وکالت در حوزه املاک کار بسیار حساس و تخصصی است . وکیل باید در این امور کاملا به قوانین و مقررات آیین دادرسی مدنی تسلط داشته باشد و از انها به وقت و به موقع استفاده نماید . وکیل ملکی باید در حوزه حقوق خصوصی صاحب تخصص باشد و در حقوق قراردادها نیز حرفه هایی برای گفتن داشته باشد .