وکیل تصادفات اهواز کیست؟ دارای چه خصوصیات بارزی است که می تواند در محاکم کیفری و حقوقی تمام حق و حقوق مصدومان حادثه بخصوص دیه را از بیمه نامه و دفاتر شرکت بیمه تمام و کمال مطالبه و دریافت می کند.از طرفی بسیاری از رانندگان متخلف و مسبب حادثه برای اینکه مقصر اصلی تصادفات رانندگی شناخته نشوند و از حقوق دفاعی خود برخوردار شوند نیازمند آن است  که از بهترین و قویترین وکیل پایه یک دادگستری در امور بیمه و تصادفات رانندگی بهره مند شوند.بنابراین در نخستین مرحله پس از هر مشکل حقوقی و مراحل اولیه پرونده پیشنهاد می گردد فورا و بدون فوت وقت نسبت به انجام مشاوره و ملاقات با وکیل درجه یک و عالی  اقدامات لازم را صورت دهید تا از بروز هرگونه احجاف و تبعیض قضایی پیشگیری کنید.

قویترین وکیل تصادفات رانندگی اهواز

شماره تلفن وکیل تصادفات

وکیل تصادفات رانندگی بایستی بتواند ضمن برخورداری از قوانین و مقررات کیفری و حقوقی از قوانین  مختص به امور بیمه علم و اطلاع کافی داشته باشد تا بتواند ضمن حضور در دادسرا و دادگاه،و شرکت در جلسات رسیدگی و بخصوص در زمان تحقیقات مقدماتی در پرونده های تصادفات رانندگی منجر به صدمه یا فوت نقش کلیدی و پرباری ایفا کند.به همین خاطر اوقاتی که مصدوم تحت درمان و مداوا است یا زمانی که اولیا دم فوتی در حادثه رانندگی مشغول انجام مراسم کفن و دفن و خاکسپاری هستند نیاز است که فورا با وکیل تصادفات اهواز تماس تلفنی برقرار نموده و مقدمات انعقاد قرارداد وکالت به صورت حضوری یا سیستمی را فراهم آورند.

یکی از محسنات و مزایای سامانه خدمات الکترونیک قضایی و سامانه ثنا این است که وکیل پایه یک دادگستری می تواند به راحتی و از طریق مکالمات صوتی و تصویری نسبت به انجام امور قضایی و تنظیم وکالتنامه سیستمی اقدام نماید و بدون حضور موکل نسبت به صدور وکالتنامه سیستمی اقدام نماید.

https://vakilfirouzi.ir/%d9%82%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/

کافیست با شماره تماس زیر هماهنگ کنید تا بدون حضور شما وکالتنامه و حضور در تمامی مراحل رسیدگی انجام شود.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

دستمزد برای وکیل تصادفات چقدر است؟

قبل از اینکه به بیان میزان دستمزد و حق الوکاله وکیل تصادفات اهواز بپردازیم لازم است به صورت خلاصه و تیتروار از میزان هزینه های جانبی پرونده های حقوقی و کیفری بخصوص در زمینه حوادث رانندگی مطالبی را به استحضار برساند.

  1. وکیل در بدو حضور در هر پرونده بایستی نسبت به ابطال تمبر مالیاتی وکلا و پرداخت هزینه های مربوطه اقدام نماید.
  2. سپس نسبت به پرداخت هزینه دادرسی و تنظیم شکواییه یا دادخواست حقوقی اقدام کند.
  3. در مرحله بعد در کمترین حالت ممکن برای یک پرونده کیفری حداقل نیاز به ۲۰ بار مراجعه و در پرونده حقوقی حداقل ۱۰ مرتبه لازم است تا حقوق دفاعی موکل در حد متعارف رعایت شود.بماند که در بسیاری از پرونده ها بدلایل مختلف ممکن است روند رسیدگی چندین سال طول بکشد و مراجعات مکرر و پيگيري های متعدد آه از نهاد وکیل برآورد!🤣🤣😂
  4. حضور در جلسات رسیدگی از الزامات یک پرونده موفق هست که نیازمند پشتیبانی مالی موکل است.

مراحل دریافت دیه از بیمه در تصادفات رانندگی

اگر در زمان تصادفات رانندگی منجر به صدمه یا فوت شود بحث دریافت دیه از شرکت های بیمه ای مطرح می شود.به همین منظور چنانچه هیچ گونه آسیب و صدمه ای در حادثه رانندگی وجود نداشت صرفا برای دریافت خسارت های تعیین شده می توان به شرکت های بیمه مراجعه نمود.البته در برخی موارد نادر بدلیل آسیب های معنوی و روانی مثل ترس ناشی از حادثه تصادف رانندگی باعث بوجود آمدن دیه برای آسیب دیده شود که بسیار نادر بوده و به ندرت رخ می دهد.

برای پرداخت دیه و صدمات بدنی یا فوت ناشی از حادثه تصادف رانندگی بایستی مدارک زیر را به همراه خود در شرکت بیمه ارائه دهید:

  • اصل و تصویر بیمه نامه شخص ثالث
  • اصل و کپی گواهینامه رانندگی مقصربه انضمام کارت خودرو و کارت ملی
  • اوراق پزشکی قانونی و تعیین میزان صدمات وارده
  • گزارش اوليه و تکمیلی و کروکی صحنه تصادف
  • بازجویی های طرفین دعوا شامل راننده مقصر و زیان دیده
  • خلاصه پرونده پزشکی مصدوم یا متوفی
  • رای بدوی دادگاه

با ما در تماس باشید

پیج اینستاگرام وکیل

https://www.instagram.com/p/B_xGPXADmXr/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱      ↔

 

وکیل جنایی اهواز کیست؟