در این مقاله قصد داریم در خصوص .قویترین وکیل حقوقی در اهواز. مطالبی را برای عزیزان  تشریح نماییم. علم حقوق به دو دسته خصوصی و عمومی تقسیم می‌شود. که حقوق خصوصی مربوط میشود به رابطه ما بین اشخاص با یکدیگر. و حقوق عمومی مربوط می‌شود به رابطه دولت با تمامی اشخاص در جامعه. دانش حقوق از وسعت و پیچ و خم های فراوانی برخوردار است. که امروزه دامنه آن بسیار بیشتر و بزرگتر.از زمان قبل بوده و تعداد کثیری از مسائل و مشکلات جامعه را در بر می گیرد.

بهترین موسسه حقوقی و داوری

بهترین وکیل حقوقی اهواز

از نظر من یک نوع تقسیم بندی کلی برابر با انواع پرونده‌های متشکله. در محاکم قضایی و مشکلات و اختلافات مردم با یکدیگر و سازمان های عمومی و خصوصی که. در در محاکم دادگستری به وجود می آیند به دو دسته حقوق مدنی و حقوق کیفری تقسیم بندی می شوند. در حقوق مدنی عناوین مختلفی همانند: الزام به تنظیم سند،فسخ قراردادها،مطالبات حقوقی همانند مطالبه چک و سفته، مطالبه خسارت ها،اختلافات ملکی ،حقوق ارث و ورثه،پرونده های خانواده مثل طلاق،فسخ نکاح،نفقه،جهزیه،اجرت المثل ایام زوجیت، و بسیاری دیگر از موضوعات مختلف از این دست زیر نظر. قویترین وکیل حقوقی در اهواز. برای بهبود عملکرد قضایی صورت می‌گیرد.

وکیل حقوقی در اهواز

برای تشکیل یک پرونده حقوقی ابتدا بایستی به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده. یا از طریق سایت www.adliran.ir   .اقدام به ثبت دادخواست نموده و سپس آن را به مراجع قضائی رسیدگی کننده به پرونده های حقوقی ارسال نمود. دقت داشته باشید در پرونده‌های حقوقی حتماً تمامی مدارک و مستندات را ضمیمه دادخواست نموده و در پرونده‌های مالی بایستی.هزینه دادرسی را مطابق با تعرفه دادگستری همزمان با ثبت دادخواست پرداخت نمود.یا در غیر این صورت نسبت به مشاوره با .قویترین وکیل حقوقی در اهواز. در خصوص مطرح نمودن طرح دعوای اعسار از پرداخت هزینه دادرسی اقدام نمود.

وکیل پایه یک دادگستری اهواز

در خصوص مدت زمان رسیدگی به پرونده های حقوقی به طور کلی نمی توان مدت زمان دقیقی را مطرح نمود.چرا که در حال حاضر در شهرستان اهواز پس از ثبت دادخواست و ارسال پرونده. از سوی دفاتر خدمات قضایی یا از سوی سامانه وکلا زیر نظر.قویترین وکیل حقوقی در اهواز. پرونده به شعب ارجاع در مراجع قضایی ارسال و مدت زمان زیادی را جهت تعیین شعبه.و ارجاع ریاست محترم دادگستری یا جانشینان وی در صف انتظار باقی می ماند. از طرفی هر چه حجم پرونده های ورودی بیشتر و بالاتر باشد رسیدگی در شعبه قضایی و تعیین اوقات رسیدگی بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال اگر در یک شهر کوچک. که پرونده های حقوقی زیادی ندارد ثبت دادخواست نمود ممکن است. پس از چند روز به شعبه ارجاع و تعیین وقت شود و پس از چند روز دیگر جلسه رسیدگی برگزار شده و رای بدوی صادر شود. اما در پرونده های حقوقی در شهرهای بزرگ پرونده های زیادی تشکیل میشود ممکن است. حداقل ۶ ماه تا ۲ سال مدت زمان رسیدگی به پرونده حقوقی به درازا بکشد.

وکیل در اهواز

یکی از مهمترین و اصولی ترین کارهایی که جهت جلوگیری از اطاله دادرسی. و حتی پرداخت هزینه های دادرسی سنگین به منظور تسریع در سرعت رسیدگی و عدم مراجعه به دادگاه های حقوقی. یا شورای حل اختلاف می‌توان عنوان نمود این است که حتماً با مشورت و مراجعه یا تماس تلفنی با.قویترین وکیل حقوقی در اهواز. نسبت به دریافت فرم و قرارداد داوری به منظور تعیین داور حقوقی. در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اقدام فرمایید. پس از مراجعه یا تماس برای شما عزیزان یک فرم تک برگی از طریق نرم افزارهای پیام رسان اجتماعی ارسال می گردد. که شما بایستی در حین عقد قرارداد یا پس از آن نسبت به تکمیل نمودن فرم داوری و اخذ امضا و اثر انگشت طرفین در ذیل قرار داد اقدام نمایید. که این موضوع کاملاً رایگان و بدون هزینه خاصی می باشد. چنانچه در سررسید هرگونه اختلاف یا عدم پرداختی وجود داشت شما می توانید. با مراجعه به.قویترین وکیل حقوقی در اهواز. نسبت به طرح دعوای داوری زیر نظر موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اقدام فرمایید.

وکیل اهواز خانواده

پس از مراجعه و ثبت قرارداد داوری برای طرفین اظهارنامه الکترونیکی.جهت حضور در جلسه رسیدگی ظرف کمتر از یک هفته ارسال و کمتر از ده روز نسبت به صدور رای تحت نظر داور حقوقی اقدام می گردد. پس از گذشت ۲۰ روز از ابلاغ رای داور پرونده با ثبت دادخواست. به اجرای رای داور به شعبه قضایی ارجاع و فورا نسبت به صدور اجراییه در شعبه قضایی اقدام می گردد. چنانچه طرف دعوا نسبت به پرداخت مطالبات اقدام ننماید. پس از گذشت سی و دو روز از صدور اجراییه برای ایشان حکم جلب. با اذن ورود به منزل و مخفیگاه صادر می گردد. چنانچه مال و اموال یا خودروی یا حساب بانکی نیز داشته باشد نسبت به توقیف آنها اقدام می گردد. برای دریافت فرم داوری و انجام مشاوره رایگان حقوقی در این زمینه با ما در تماس باشید ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان فروردین بین خیابان آذر و خیابان دی.  جنب نساجی بروجرد،مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ -دفتر وکالت مصطفی فیروزی