برای ارتباط و تماس تلفنی با وکیل پایه یک مصطفی فیروزی اهواز از طریق شماره تماس ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱  نسبت به برقراری تماس تلفنی جهت هماهنگی و حضور در دفتر ایشان اقدام فرمایید.
ضمنا شما عزیزان می توانید از طریق آدرس مندرج در سایت به آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی  حضور یافته و از خدمات حقوقی موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی بهره مند شوید.
نکته حائز اهمیت این است که در موسسه حقوقی،وکلای بسیار زیادی مشغول به کار هستند و می توانید با انتخاب آیتم و ویژگی‌های مورد نظر انتخاب بهترین وکیل صرف نظر از حق پرداخت حق الوکاله و مباحث مالی، در جهت انجام خدمات حقوقی مورد نظر به بهترین شکل ممکن قدم بردارید.

قویترین وکیل بانکی در اهواز کیست؟

پیش گفتار

انسان های فراوانی در طول تاریخ بشریت وجود داشتند، که با استفاده از هوش و ذکاوت و استعدادهای فردی سبب، اختراعات و اکتشافات بسیار زیادی در طول زندگی بشری و دستاوردهای بسیار پرواری را جهت خدمت به ارائه نموده اند. از همین رو این دستاوردها و خدمات سبب شده است که نام آنان در طول تاریخ بشر همواره جاودانه و زنده باقی بماند.  رشته حقوق نیز، یکی از کاربردی ترین و مهم ترین مباحث چالش برانگیز هر جامعه برای قانون گذاری به حساب می آید، به همین سبب دانشمندان و چهره های برتر علمی این رشته علمی در میان مردم جایگاهی بسیار والا و ارزنده دارند.
سالهای ابتدایی زندگی وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی
مصطفی فیروزی در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در یکی از بخش های استان لرستان به نام بخش فیروزآباد دیده به جهان گشود. ایشان  دوره ابتدایی و راهنمایی را در همان بخش فیروزآباد سپری نموده و در جهت ادامه تحصیل در دوران دبیرستان به مدرسه نمونه علامه طباطبایی شهرستان سلسله از توابع استان لرستان رهسپار شد. رشته تحصیلی دوران دبیرستان وکیل مصطفی فیروزی رشته ریاضی فیزیک بود که با معدل۱۸ از دبیرستان نمونه علامه طباطبایی فارغ التحصیل شد.

دوران تحصیلات تکمیلی وکیل مصطفی فیروزی

ایشان در همان سال اول کنکور سراسری به دلیل عشق و علاقه به پلیسی،علیرغم کسب رتبه برتر در کنکور سراسری راهی دانشگاه پلیس(علوم و فنون انتظامی)تهران گردید و پس از دریافت  مدرک کاردانی به مدت دو سال در شهر اصفهان مشغول به خدمت شد و سپس جهت ادامه تحصیل به دانشگاه علوم و فنون انتظامی جهت دریافت مدرک کارشناسی در رشته علوم جنایی بازگشت.  پس از دریافت مدرک کارشناسی به دلیل عشق و علاقه به رشته حقوق جزا و جرم شناسی داشت در مقطع کارشناسی ارشد با رتبه یک در دانشگاه علوم تحقیقات خوزستان قبول گردید و به مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی نائل شدند. سپس جهت تکمیل  مدارج علمی در رشته حقوق قضایی به مدرک کارشناسی دست یافتند و در همان سال در آزمون وکالت دادگستری در کانون وکلای دادگستری خوزستان پذیرفته شدند.
خدمات علمی و اجرایی وکیل مصطفی فیروزی
عضو رسمی نیروی انتظامی بمدت ۱۲ سال
سابقه وکالت دادگستری بمدت ۷سال
تالیف  چندین مقاله علمی و کاربردی

آدرس دفتر وکیل مصطفی فیروزی اهواز:
برای انجام هرگونه مشاوره و خدمات حقوقی می توانید به آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی مراجعه فرمایید.
ضمنا شماره تماس وکیل مصطفی فیروزی عبارت است از:
۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱
۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

سابت رسمی قوه قضاییه:

http://www.adliran.ir