قویترین وکیل بانکی در اهواز کیست؟

قویترین وکیل بانکی در اهواز کیست؟ بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نقش بسزایی در امور اقتصادی و مالی هر کشور دارند و تقریباً همه ما میدانیم که نوعی با بانک ها در ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم هستیم.

شخص ضامن چگونه می‌تواند از وام گیرنده شکایت کند؟

الان اکثر افراد جامعه از اهمیت و فعالیت بانک ها اطلاع دارند و کمتر کسی در کشور پیدا میشود که از تسهیلات بانکی و وام استفاده نکرده باشد. به همین دلیل حقوق و علم و اطلاع به قوانین و مقررات بانکی برای همه ما لازم و ضروری است اما افرادی هستند به دلیل مشغله کاری توانایی علم قوانین بانک ایران داشته و به همین دلیل به قویترین وکیل بانکی در اهواز مراجعه می کنند.

مجید حرفه‌ای و کارکشته با مطالعه قوانین و مقررات و آیین نامه ها و بخشنامه ها و مصوبات روزمره قوانین بانکی می ‌تواند به وسیله تجربه و تخصص خود به متقاضیان تسهیلات بانکی و کسانی که در امور بانکی دچار مشکلات حقوقی شدند کمک شایانی داشته باشد.

وکیل بانکی در اهواز کیست؟

وکیل بانکی در اهواز به شخصی گفته می شود که با علم و دانش و فراگیری یافته های حقوقی و قوانین و مقررات مربوط به امور بانکی در اهواز و دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری یا مرکز مشاوران و امور خانواده قوه قضاییه بتواند با تسلط بر امور حقوقی مختص به بانکها و جهات گوناگون حقوقی مشکل شما همشهریان عزیز را مرتفع سازد. در بسیاری از دعاوی متشکله مابین بانک و مشتریان وکیل امور بانکی در اهواز می تواند به راحتی با توسل به علم و دانش و حقوق لوایح و دفاعیات بسیار مستند و قوی در خصوص ابطال غیرقانونی سودهای هنگفت بانکی یا مصادره اموال متقاضیان ارائه نماید.

تماس مستقیم و بدون واسطه با وکیل پایه یک دادگستری از طریق شماره های مندرج در سایت www.vakilfirouzi.ir

دعاوی بانکی شامل چه چه موضوعاتی هستند؟

تشکیل و طرح دعوا بر علیه بانک نیازمند تجربه و تخصص فنی و اقتصادی است که این موضوع به جز با حضور وکیل بانکی در اهواز میسر نیست.

به همین دلیل گونه های مختلف طرح دعوا در بانک نیازمند داشتن شرایط متفاوت و گوناگون است. از منظر وکیل بانکی، اختلافات شدید بانکی به خاطر قدرت فنی و تخصصی در اکثر پرونده های تشکیل شده به نفع بانک منجر شده است و افراد خسارت های جبران ناپذیر را متحمل شده اند. این موضوع به درستی این نشان می دهد که حضور وکیل بانکی در اهواز بسیار لازم و ضروری جهت دفاع و احقاق حقوق و رعایت عدالت و انصاف در چنین موضوعاتی است.

ندانستن آیین نامه ها و قوانین و مقررات بانکی که به صورت مستمر و پیاپی از طرف بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار در حال تغییر هستند یکی دیگر از دلایل واگذاری چین پرونده هایی به وکیل متخصص و حرفه ای در امور بانکی است.

در بسیاری از موارد به دلیل جهل و عدم اطلاع مشتریان بانک بسیاری از فرم ها و قراردادهای یک طرفه و با سود بسیار هنگفت را به مشتریان تحمیل می نماید که این موضوع می‌تواند با دفاع دقیق و فنی منجر به ابطال چنین قراردادهایی شود.

خدمات حقوقی وکیل بانکی در اهواز

به طور کلی در دعاوی بانکی وکیل بانکی در اهواز دارای وظایف و مسئولیت های خطیر است که به شرح زیر به استحضار شما عزیزان خواهیم رساند:

  1. پرونده های مربوط به اختلاف در نحوه سود و جریمه و وجه التزام و خسارت قراردادی مابین مشتریان و بانکها.
  2. پرونده های مربوط به حل اختلاف و تشکیل پرونده با موسسات مالی و اعتباری.
  3. پرونده های مربوط به موسساتی که بدون مجوز بانک مرکزی اقدام به تاسیس و فعالیت نموده اند.
  4. پرونده های با موضوع قرارداد مدنی و قرارداد مضاربه و قرارداد سلف اصول قراردادهای حقوقی من جمله قراردادهای مشارکتی.
  5. دعاوی مربوط به قراردادهایی که تمدیدی یا تجدیدی.
  6. پرونده هایی که مربوط به اعتبارات اسنادی یا محاسبات بانکی هستند.
  7. پرونده های مربوط به باطل نمودن اجرائیه های کشیده شده توسط بانک و ابطال آن.
  8. پرونده های مربوط به قراردادهای رهنی و ابطال آن.

به طور کلی قویترین وکیل امور بانکی در اهواز با توسل به تجربه و تخصص خود در پیگیری و ارائه دادخواست و انجام اعتراض نسبت به پرونده ها و قوانین تلاش می کند تا بتواند هر اقدام غیر قانونی که توسط بانک ها بر علیه مشتریان صورت گرفته یا بالعکس خنثی شود و عدالت و حق و انصاف رعایت شود.

نحوه احقاق حق مشتری در حل اختلاف با بانک

وکیل امور بانکی در اهواز هر گاه متوجه اختلاف مابین بانک و مشتری شود یکسری از اقدامات و دفاعیات لازم را به منظور حمایت از مشتری در برابر قوانین یک جانبه بانک صورت داده تا بتواند با اشرافیت بر تمامی قوانین و مقررات امور بانکی نسبت به ایرادات شکلی و ماهیتی دعاوی بانکی در مراجع ذیصلاح اقدامات لازم را صورت داده و با سرعت و جدیت و تخصص و تلاش و پشتکار به بهترین نحو ممکن به نفع موکل خود اقدامات لازم و قضایی را صورت دهد.

تخصص و مهارت وکیل امور بانکی اهواز چیست؟

یک وکیل پایه یک دادگستری که در زمینه امور بانکی فعالیت نموده باشد دارای تخصص و مهارت ویژه خواهد بود که عبارتند از:

  1. تخصص در گشایش اعتبارات اسنادی
  2. پرونده های با موضوع ضمانت های بانکی
  3. خرید دین و فاکتورینگ

همگی این موضوعات دارای احکام و مقررات خاص و مختص به خود بوده و هستند.

آدرس و مشخصات وکیل بانکی در اهواز کجاست؟

ما در مجموعه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان با سابقه فراوان در زمینه پرونده های گوناگون اعم از کیفری و حقوقی و ثبتي و خانوادگی و بانکی مفتخریم که با ارائه خدمات حقوقی عالی و درجه یک موجبات خرسندی و رضایت خاطر شما همشهریان و دوستان گرامی را فراهم سازیم. برای ارتباط مستقیم و بدون‌واسطه با وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی کافیست از طریق شماره تماس های زیر نسبت به برقراری تماس تلفنی و انجام اقدامات مقدماتی جهت انجام مشاوره حضوری یا تلفنی و حضور در دفتر وکالت اقدام فرمایید.

پیج اینستاگرام موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی:

https://www.instagram.com/p/CQyeYSEsrji/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

شماره تماس وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱    –          ۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

آدرس موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی

اهواز گلستان بلوار فروردین بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد  ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن

دعاوی ملکی و ثبتی