یکی از مهم ترین مسائلی و مبتلابه که هر شخص.  که به سن قانونی رسیده و دارای گواهینامه رانندگی وسایل نقلیه موتوری است و اصولا. حداقل یکبار در طول عمر متاسفانه برای افراد پیش می آید تصادفات رانندگی است. ما در این مقاله سعی داریم .که به معرفی و کارکرد.قویترین وکیل تصادفات رانندگی اهواز.بپردازیم.

وکیل آزادی رفع توقیف خودرو اهواز

وکیل تصادفات رانندگی اهواز

ابتدا به تعریف تصادف رانندگی پرداخته و سپس در خصوص.قویترین وکیل تصادفات رانندگی اهواز. مطالب را به اختصار برای شما عزیزان معروض می داریم. تصادف رانندگی این معنا است که یک حادثه ترافیکی خیابان یا در جاده رخ می‌دهد که در آن حادثه حداقل یک وسیله نقلیه موتوری عابر پیاده. یا یک شی در کنار خیابان یا یک خودرو با خودروی دیگر برخورد نموده و زیانها و صدمات مالی یا جانی به وقوع می پیوندد. یکی از مهمترین عوامل و علل فوت در دنیای امروزی در اکثر کشورهای دنیا همین تصادفات رانندگی می باشد.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81_%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C

قویترین وکیل تصادفات رانندگی تهران

معمولاً انواع گوناگون تصادف به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

دسته اول تصادفات است که از پشت و عقب به سپر عقب ماشین دیگر رخ می دهد.

دسته دوم تصادفات هستند که از کنار و بغل به وقوع می پیوندند.

و دسته سوم تصادفات که از روبرو به صورت مستقیم یا به اصطلاح شاخ به شاخ شدن صورت می گیرند.

برای به وقوع پیوستن انواع تصادفات علل و عوامل مختلفی بیان شده که به اختصار می توان چند نمونه عنوان نمود که عبارتند از: سرعت زیاد،دید کم و خطای دید،تاخیر در عملکرد و فهمیدن حادثه و واکنش کند، نامناسب بودن طراحی و جاده کشی، مشکلات عدیده در تولید و ساخت خودرو.عدم به موقع تعمیرات خودرو.

قویترین وکیل تصادفات رانندگی در تهران

برای تعیین مقصر و نحوه تشخیص مقصر در حوادث رانندگی از چندین روش استفاده می شود که می‌توان آنها را این گونه برشمرد.

۱-عدم رعایت حق تقدم توسط رانندگان وسایل نقلیه اصولاً بدون توجه به آثار و علائم و تابلوهای رانندگی با همان سرعت اولیه به مسیر خود ادامه داده حق تقدم رانندگان و خودروهای دیگر را نادیده می شمارند.

۲- دومین علت را میتوان سرعت و سبقت غیر مجاز برشمرد بدین وسیله راننده مقصر. از حد سرعت مجاز بالاتر رفته وسبب وجود آمدن تصادفات جاده می شود.

۳- علت دیگر رامیتوان سهل انگاری و واکنش کند راننده عقبی به خودروی جلویی در نظر گرفت.  که این سبب حادثه برخورد خودرو  به سپر عقب ماشین جلو می شود.

۴- یکی دیگر از علل به وجود آمدن تصادف خواب آلوده بودن راننده مقصر است که به دلیل رانندگی در مسیر طولانی و طاقت فرسا خستگی جسمانی بسیار زیادی بر وی چیره شده موجب به وجود آمدن تصادف می شود. مصرف مواد خوراکی و داروهای ممنوع و خواب آور نیز.سبب به وجود آمدن تصادف رانندگی می شود.

وکیل  برای تصادفات رانندگی

اقداماتی که پس از وقوع تصادف باید سریعاً انجام داد به این صورت است که اولاً بایستی با پلیس تماس گرفت و از طریق شماره ۱۱۰ وقوع تصادف را اعلام نمود. دومین کاری که باید انجام داد این است که چنانچه مصدومی در در حادثه وجود دارد سریعا اورژانس پزشکی از طریق شماره ۱۱۵ تماس حاصل نمود نسبت به حضور در صحنه تصادف و اعزام شخص مصدوم و آسیب دیده به نزدیکترین مرکز درمانی و پزشکی اقدام نمایند.

سومین اقدام این است که از تمامی زوایا و نکات دقیق علل حادثه که در آینده ممکن است در پرونده تصادف رانندگی. برای قویترین وکیل تصادفات رانندگی اهواز. موثر و مفید باشد از طریق دوربین گوشی موبایل عکس و فیلم با ثبت شماره پلاک انتظامی خودروهای حاضر در حادثه اقدام نمود.

ذکر این نکته لازم و ضروری است.که تا زمانی که پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین اورژانس پزشکی در صحنه حاضر نشده اند.تا آنجا که ممکن است از بر هم زدن صحنه تصادف یا انتقال اشخاص مصدوم به بیمارستان و درمانگاه اکیدا خودداری شود. مگر آنکه مصدومین در معرض آسیب شدید و جدی و خطر مرگ باشند.که اولویت رساندن آن به نزدیکترین مراکز پزشکی و درمانی است.

وکیل تصادفات رانندگی کرج

مجموعه ما در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی. مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری استان خوزستان. با سابقه اشتغال رسمی در نیروی انتظامی به مدت ۱۲ سال و سابقه وکالت به مدت ۵ سال سعی بر آن داریم .تا بتوانیم با معرفی.قویترین وکیل تصادفات رانندگی اهواز. بهترین و قویترین گزینه ممکن را در جهت احقاق عدالت و اکتساب حقوق قطعی و مسلم شما مراجعین عزیز به بهترین نحو ممکن. در راستای تحقق شعار خدمت رسانی صادقانه به همشهریان عزیز به منصه ظهور بگذاریم.

با ما در تماس باشید.   ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

آدرس موسسه:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲ جنب بانک شهر و مسکن. قبل از حضور نوبت تلفنی دریافت کنید.