وکیل تعزیرات حکومتی در اهواز کیست؟ما برآنیم که افتخار ارائه خدمات حقوقی عالی و ممتاز را به شما عزیزان در استان خوزستان و شهرستان اهواز ارائه دهیم.پرونده های متشکله در سازمان تعزیرات حکومتی بدلیل تخصصی بودن و اتخاذ جریمه های سنگین برای محکومین و حتی مصادره اموال و خودروهای حامل اموال قاچاق کالا و اقلام ممنوعه نقش به سزایی در سرنوشت متهمین اینگونه پرونده ها دارد.بنابراین انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری حرفه ای و ممتاز می تواند در حل مشکلات و گره گشایی از روند رسیدگی پرونده موجود در سازمان تعزیرات حکومتی بسیار موثر و مثمرثمر واقع شود.

تعریف وکیل تعزیرات حکومتی

وکیل تعزیرات حکومتی یکی از دسته بندی های وکلای دادگستری که در زمینه قانون تعزیرات حکومتی که از قوانین تجارت و اقتصاد منشأ می گیرد فعالیت حرفه ای خود را به منظور حمایت از موکلین اینگونه پرونده ها صورت می دهد.

یک وکیل تعزیرات در زمینه های اقتصاد همانند کم فروشی،گرانفروشی و احتکار و سایر موارد اینچنینی فعالیت می کند.

قانون تعزیرات به قوانین گفته می شود که به وسیله آن دولت ها می توانند مدیریت طیف وسیعی از اقتصاد را به دست گرفته و روابط اقتصادی میان اعضای جامعه را به صورت دقیق تنظیم نمایند.

به بیان آسان تر قانون تعزیرات حکومتی رابطه اقتصادی را از منظره نیازمندیهای اجتماعی و و برطرف کردن آن مورد بررسی قرار می دهد. هدف از این گونه قوانین اداره نمودن خرید و فروش و تامین نیازهای جامعه است.

آدرس گوگل مپ موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اهواز

https://g.co/kgs/REUMBg

قوانین تعزیرات حکومتی وجود نداشته باشد هر فروشنده یا مالک وسایل می‌تواند نسبت به فروش یا عدم فروش یا انبار نمودن وسایل به منظور وارد ساختن ضرر و زیان به دیگران و افراد اجتماع آزادانه اقدام نماید. در نگاه سطحی شاید این گونه تصمیمات بسیار ناچیز باشند اما در نگاه کلی اگر همه افراد اجتماع و به خصوص فروشندگان و تولید کنندگان با تولیدات و ساخته های خود اینگونه برخورد کنند تاثیرات بسیار مخربی در اقتصاد یک کشور دارد.

به طور مثال یک فروشنده عمده کیف چرم تصمیم می‌گیرد تا به مدت چند ماه چگونه محصولی را به بازار عرضه نکند. از همین روی بازار مطرح نشده و تحت تاثیر وی کمبود عرضه در بازار مشهود می شود و سبب می شود تا تقاضای زیادی در بازار وجود داشته باشد ولی عرضه کم سبب رشد حیرت آور قیمت ها خواهد شد. قانون تعزیرات سعی می کند که جلوی این چنین اتفاقاتی را در جامعه و میان اقشار مختلف بگیرد.

دعاوی تعزیرات کدامند؟

همانطور که قبلاً به استحضار رساندیم هدف دولت از وضع قوانین تعزیرات پیشگیری از جرایم اقتصادی و موضوعات مرتبط با آن است. امروزه متخلفین اقتصادی طیف عظیمی از پرونده های حقوقی را به خود اختصاص داده و وکیل تعزیرات حکومتی در اهواز موظف است در راستای پیشگیری از این گونه جرایم و تخلفات نسبت به احقاق حقوق عامه مردم و رعایت عدالت مسئولیت خطیر خود را ایفا کند.

وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

افرادی که در جامعه احتکار و کم فروشی و گرانفروشی می نمایند یا قیمت های بسیار سنگینی را برای مشتریان تحمیل می کنند بایستی به مجازات قانونی برسند. در همین راستا در تمام شهرها و استانهای سطح کشور شعب گوناگونی از مامورین سازمان تعزیرات حکومتی برای مقابله با این گونه جرایم تشکیل شده و همسو با آن شعب دادگاه های تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

به طور کلی وکیل تعزیرات حکومتی در اهواز با حضور در اینگونه محاکم شبه قضایی وظیفه حمایت از موکل در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت تبرئه یا تخفیف یا تعلیق اجرای مجازات را بر عهده می گیرد.

خصایل وکیل تعزیرات حکومتی در اهواز

وکلای پایه یک دادگستری بستگی به نوع پشتکار و سواد و تلاش و کوشش خود میتوانند در زمینه دعاوی مختلف در محاکم قضایی و شبه قضایی فعالیت بسیار گسترده ای داشته باشند.پس این جمله غلط است که هر وکیل تخصص یک دعاوی دارد. از آنجا که وکلای ما در مجموعه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی با مجموعه  از وکلای عظیم و سترگ که در زمینه های گوناگون تخصصی و اعلام وکالت و حمایت از موکلین در تمامی تخصص های موجود آمادگی داشته بنابراین با رضایت خاطر و بدون هیچ گونه استرس میتوانید با مصاحبه و حضور در دفتر مجموعه حقوقی ما نسبت به انتخاب بهترین گزینه مناسب و انعقاد قرارداد وکالت دادگستری با ایشان اقدام فرمایید. اگر طرف مقابل شما صرفاً یک وکیل باشد انتخاب شما بسیار محدود است اما چنانچه لیستی از وکلای مجرب و کارکشته در جلوی دیدگان شما قرار داده شود به راحتی میتوانید طبق انتظار و سلیقه خود نسبت به انتخاب بهترین و برترین گزینه اقدام فرمایید.

نحوه رسیدگی پرونده های قاچاق کالا و ارز در دادگاه تعزیرات حکومتی

بر اساس ماده ۴۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص گردید که رسیدگی به جرم های قاچاق کالا و ارز که به صورت سازمان یافته و حرفه ای، و همچنین قاچاق کالا و ارز که مجازات زندان یا انفصال از خدمات دولتی داشته باشد در صلاحیت دادسرای عمومی و انقلاب و سپس دادگاه انقلاب است.

طبق تبصره ماده ۴۴ فوق الذکر اگر پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده و مشخص شود رسیدگی به پرونده ماهیت مرجع قضایی است زمان عدم صلاحیت پرونده به مرجع قضایی ارسال میشود.

صلاحیت دادگاه تعزیرات حکومتی در پرونده های بهداشت و درمان
  • به وجود آمدن موسسات پزشکی توسط اشخاص فاقد صلاحیت
  • تاسیس موسسات پزشکی به وسیله افرادی که پروانه کار ندارند
  • عدم پذیرش بیمارستان ها در ارائه خدمات به بیماران اورژانسی
  • تشکیل یا انجام خدمات اضافه و نیاز به انگیزه سودجویی پرداخت و تصرف در صورتحساب ها و قیمت های اعلامی از وزارت بهداشت
  • سایر موارد مندرج در قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی
پیج اینستاگرام موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی

https://www.instagram.com/tv/CYBfimEB2qS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

آدرس وکیل تعزیرات حکومتی در اهواز

اهواز گلستان بلوار فروردین بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی

شماره تماس وکیل پایه یک دادگستری

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱
۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

بهترین وکیل قاچاق کالا ارز