وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

وکیل پایه یک دادگستری خوزستان کیست و دارای چه ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد؟ وکیل خوب یک نعمت بزرگی است که می تواند انسانها را از استرس و عذاب پرونده های گوناگون رهایی بخشد.

به ویژه در خصوص پرونده های کیفری تیم می تواند سرنوشت یک انسان را رقم بزند. واضح و مبرهن است که انسان ها پاک و منزه آفریده شده‌اند و اگر فردی به دلایل مختلف به ورطه فساد و جرم و تباهی کشیده شد نباید به بهانه اینکه یک وکیل خوب و درجه یک وجود دارد هر کاری که دلش خواست انجام دهد. بنابراین حضور وکیل به عنوان یک بار از بال های فرشته عدالت به منظور عینیت بخشیدن به معنای واقعی کلمه عدالت در جامعه است نه فرار مردم این و گناهکاران از چنگال قانون و عدالت.

وکیل پایه یک دادگستری استان خوزستان

به عبارت اُخری حضور وکیل در کنار موکل به خاطر این است که مجازاتی ناعادلانه و فراتر از قانون برای مجرم اعمال نشود. در برخی موارد مشاهده شده که افراد به خاطر انعقاد قرارداد وکالت با یک وکیل پایه یک دادگستری درجه یک فنی و متخصص خویشتن را مبرا از پاسخگویی در برابر قانون و مقررات دانسته و مصون از مجازات می پندارند، این یک باور غلط است که در میان عده‌ای از بزهکاران نفوذ کرده و ارتکاب بزه و جرم را ساده تر نموده است.

استان زرخیز خوزستان از دیرباز یکی از کلیدی ترین و حیاتی ترین استان های ایران به ویژه در زمینه تولید و استخراج نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی و پالایشی بوده است. وجود سر چشمه ها و رودهای خروشان و همچنین خاک حاصلخیز و مرطوب سبب شده است که استان خوزستان در زمینه تولیدات و محصولات کشاورزی و دامی حرف های بسیار زیادی در سطح کشور داشته باشد. تمدن ۶ هزار ساله استان خوزستان گویای قدمت تاریخی و نقش کلیدی آن در ایران است.

وکیل پایه یک دادگستری خوزستان یکی از هزاران وکیلی است که در این استان افتخار دریافت پروانه وکالت دادگستری را به دست آورده و ضمن افتتاح و راه اندازی دفتر وکالت مستقل، در دریافت پرونده های واگذار شده در سطح استان خوزستان فعالیت چشمگیر و موفقیت اکتساب نموده است.

ویژگیهای وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

از لحاظ قانونی یک وکیل دادگستری می تواند در تمامی شهرها و استانهای کشور نسبت به دریافت پرونده قضایی اقدام و به دفاع حقوقی از موکلین خود بپردازند.

اما یک نکته کلیدی وجود دارد و آن این است که تمرکز فعالیت وکیل بایستی در شهر محل اشتغال در پروانه وکالت دادگستری صورت گیرد. در غیر این صورت این امواج به تخلف انتظامی برای وکیل است. هدف و تالیف این نوشتار راهنمایی و هدایت شما عزیزان به سوی انتخاب وکلای خوب و درجه یک از تا بتوانید بدون هیچ گونه مشقت و استرس نسبت به سرانجام موفق مشکلات حقوقی پیش رو اهتمام بورزید.

قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری خوزستان بایستی نسبت به آداب و رسوم و فرهنگ و عقاید مردم این خطه از کشور اشراف نسبی داشته باشد و همچنین در خصوص شهرشناسی و آدرس های مختلف مجتمع های قضایی در سطح شهر اهواز و استان خوزستان از شناخت کافی و لازم برخوردار باشد تا بتواند بدون هیچ گونه مشکل و سردرگمی نسبت به انجام و پیگیری مستمر و دقیق پرونده های موکلین عزیز اقدامات لازم را صورت دهد.

برای راحتی و سهولت در امر وکالت بسیار بهتر است که وکیل در همان شهرستان که سکونت دارد نسبت به اخذ پرونده و امور موکلین اقدام نماید چه بسا دیده شده که بسیاری از مشکلات به خاطر بعد مسافت و دوری محل سکونت و محل اخذ پرونده دچار مشقت و مرارت های فراوان شده و در بعضی موارد به دلیل  عدم حضور به موقع آنگونه که شایسته و بایسته است پرونده حقوقی به مقصود و منظور غایی نرسیده است.

آدرس و شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی به منظور انجام سهولت و راحتی در انتخاب وکیل مورد نظر شما همشهریان و هم استانی های عزیز با بسیاری از وکلای با سابقه و تجربه و همچنین قضات بازنشسته دادگستری که هم اکنون به شغل وکالت مشغول هستند تفاهم نامه را منعقد نموده تا شما عزیزان با توجه به شاخص ها و معیارهای مد نظر بتوانید بهترین وکیل دادگستری انتخاب و از خدمات حقوقی و حرف‌های ایشان بهره مند شوید. در همین راستا توصیه می شود در بدایت امر نسبت به برقراری تماس تلفنی با شماره تلفن همراه زیر و انجام هماهنگی های مقدماتی در جهت مرزبندی و شاخص سازی اهداف شما از هرگونه خدمات حقوقی با مدیر عامل مجموعه حقوقی دادفران عدالت حامی اقدام فرموده و ساعات ملاقات و مشاوره حضوری و تلفنی را طبق برنامه ارائه شده مشخص فرمایید.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

پیج اینستاگرام موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی

https://www.instagram.com/p/COplNmUscFY/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

وکیل پابه یک دادگستری خوب در اهواز

برای پیدا کردن وکیل  کیفری خوب در اهواز می‌توان.به آیتم های زیادی تمسک و توسل جست و از راه های گوناگون و مختلفی در این زمینه به جستجو و تحقیق و تفحص پرداخت. برای پیدا کردن وکیل در اهواز  خوب در اهواز ما روش های گوناگونی را برای شما اعلام می کنیم. و امیدوار هستیم. با توجه به شرایط و وضعیت گوناگون پیش آمده در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری متناسب. با شرایط و اوضاع و احوال پرونده. و همچنین شاکی و متهم این پرونده و طرفین پرونده و قضات و تمامی حواشی و زمان برگزاری جلسات و مکان برگزاری جلسات و نوع دادگاه رسیدگی کننده. به جلسه پرونده کیفری بتوانیم از بهترین وکیل در اهواز  خوب در شهرستان اهواز بهره مند شویم.

خصایل بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

بدین منظور ما یکسری از آیتم ها و مشخصه های مورد نظر را به شما خوانندگان عزیز معرفی می نماییم.که به وسیله این موارد پیش گفته  بتوانید. بهترین وکیل در اهواز  در اهواز را پیدا نموده و از ایشان بهره حقوقی لازم را استفاده نمایید. اولین آیتم بهترین وکیل در اهواز  خوب در اهواز این است. که بهترین وکیل در اهواز  خوب در اهواز دارای سابقه متعدد. در زمینه پرونده های کیفری و جنایی و پرونده های همسو با آن باشد تا بتواند با توسل به تجربه و یادگیری عملی از اینگونه پرونده‌ها نکات ریز و درشتی را برای خویش جمع آوری نموده. و در تمامی پرونده های کیفری از این نکات با استفاده از سابقه و تجربه خویش بهره مند گردد

وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

دومین آیتم بهترین وکیل در اهواز  خوب در اهواز این است. که فرد داروی سواد علمی و حقوقی کافی در زمینه پرونده های کیفری و جنایی بوده باشد. و همواره به قوانین موجود گذشته وآینده  و همچنین قوانینی که فورا منتشر می‌شوند. سواد و علم کافی و مطالعه به روز داشته باشد. تا بتواند از این طریق مشکلات و حواشی پرونده های کیفری را مرتفع مرتفع سازد. و موکل نیز از این سواد و علم کافی وکیل لذت وافی را برده. و همواره با اطمینان قلبی به اقدامات و لوایح و دفاعیات وکیل در پرونده های کیفری هیچ گونه. استرس و مشکلی در خود راه نداده. و با طیب خاطر منتظر رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه در پرونده‌های کیفری است.

ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری اهواز

سومین آیتم از بهترین وکیل در اهواز  و خوب در اهواز این مورد است. که ایشان بتواند با کنترل شرایط و اوضاع و احوال موجود .و همچنین تمامی ابعاد و جوانب مختلف پرونده های کیفری و تصمیم گیری های سریع.و به موقع و اقدامات فنی و حقوقی دقیق بهترین راهکار و موضوعات را برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن.و اخذ آراء متناسب با قوانین موضوعه را با صراحت لهجه و مداقه در محتویات پرونده. از طریق شفاف سازی و آگاه سازی قاضی محترم پرونده به یکدیگر پیوند دهد تا موکل نیز از این امر بسیار راضی و خشنود گردد و با آرامش خاصی نتیجه دلخواه خویش و نظاره گر شود.

خصلت های وکیل پایه یک دادگستری اهواز

چهارمین آیتم از بهترین وکیل در اهواز  خوب در اهواز این است. که وکیل صادقانه و به صورت وفادارانه و حفظ حفاظت گفتار و جلوگیری از افشای اسرار شغلی پرونده. و موضوعات مشکلات پیش آمده.برای موکل بتواند صرفاً با موکل خویش و قاضی پرونده در ارتباط بوده. و از هرگونه پیشنهاد وسوسه کننده و خارج از عرف توسط طرف مقابل دعوا. یا سایر افراد دخیل در پرونده خودداری نموده. و با توکل  به خداوند منان و تکیه بر وجدان و شرف خویش بتواند. بهترین خدمات و اقدامات ممکن را در جهت پیشبرد اهداف پرونده در نتیجه مثبت به ثمر برساند.

وکیل پایه یک دادگستری کیفری در اهواز

مجموعه موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی برای بهترین.  وکیل در اهواز تمامی تلاش و مساعدت خویش را به کار بسته. تا بتواند بهترین وکیل در اهواز  خوب در اهواز را به همه همشهریان عزیز معرفی نموده. تا در صورت لزوم از طریق فضای مجازی.و یا مراجعه به دفتر مجموعه و موسسه خدمات حقوقی و قضائی.لازم بهره مند گردند و شاهد پیشرفت روز افزون موکلین عزیز. در جهت ارتقای سطح علم و دانش و دفاعیات از پرونده های مطروحه به منظور دست یابی به بالاترین و بهترین آراء قضایی ممکن باشیم. به همین منظور پیشنهاد می گردد در جهت ارتقای سطح کیفی و انتخاب متناسب به سایت اینستاگرام @mostafafirouzii و vakilfirouzi.ir  سر بزنید .

آدرس ماهرترین وکیل در اهواز

آدرس معروف ترین وکیل در اهواز برای شما عزیزان نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت در همه جوانب به پرونده دارد. رسالت و هدف ما در این سایت این است که شما را به بهترین گزینه مناسب برای انتخاب وکیل عالی و درجه یک راهنمایی و هدایت کنیم. عوامل گوناگونی سبب شده است که افراد بدون آنکه وقت و هزینه خود را صرف پیدا کردن حضوری آدرس دفتر وکیل نمایند به راحتی از طریق فضای مجازی بهترین گزینه مناسب برای انعقاد قرارداد وکالت دست می یابند.

جستجوی وکیل در اهواز

با توجه به نوع پرونده و ابعاد مختلف آن گزینه ها متعددی برای انتخاب آدرس ماهر ترین وکیل در اهواز در پیش روی شما عزیزان است. ما با تفاهم نامه و قرارداد با طیف گسترده ای از وکلای پایه یک دادگستری تلاش نموده ایم  با بررسی خواسته های مختلف و انتظارات گوناگون ارباب رجوع فهرستی از بهترین وکلا در اختیار آنان قرار دهیم. حتی برای سهولت و راحتی آن دسته از طریق فضای مجازی برای آن دسته از عزیزانی که خواهان وکیل مورد نظر خود هستند ارسال خواهد شد. یکی از مزایای این کار این است که در صورت وجود بعد مسافت یا نداشتن فرصت کافی تمامی اقدامات از مصاحبه وکیل و انعقاد قرارداد وکالت نامه الکترونیک سیستمی بدون حضور موکل انجام پذیر است.

شماره تلفن وکیل در اهواز

برای به دست آوردن آدرس ماهر ترین وکیل در اهواز کافیست که از طریق شماره تماس زیر با مجموعه موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری هماهنگی های تلفنی را صورت داده و منتظر ارسال لیست وکلای مورد نظر خود باشید.

✔    ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱ و ۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰ ✅

پس از برقراری تماس ضمن معرفی خود از از شخص پاسخگو بخواهید که مستقیماً با وکیل پایه یک دادگستری مکالمه و درخواست خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت تمامی نیاز های حقوقی شما عزیزان مرتفع گردید.

آدرس دفتر وکیل در اهواز

مجموعه ما در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی دارای شعب مختلف در سطح شهر اهواز بوده اما شعبه مرکزی آن در آدرس زیر واقع شده است.

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی

پیشنهاد ما این است که ابتدا از طریق برقراری تماس تلفنی نسبت به هماهنگی های اولیه اقدامات لازم را صورت دهید تا در صورت مراجعه حضوری بدون هیچگونه اتلاف وقت و معطلی در کمترین زمان بهترین نتیجه را بهره مند شوید.

یکی از از معضلات و مشکلات امروزه شهر اهواز وجود گرمای ۵۰ درجه همراه با آلاینده های هوا نظیر گرد و خاک و دود شرکت های صنعتی است. این موضوع سبب شده است که بسیاری از شهروندان جهت حفظ سلامتی و ایمنی خود از در معرض قرار گرفتن این گونه مشکلات پرهیز نمایند. به همین خاطر ما پیشنهاد هماهنگی های مجازی را در اولویت قرار می دهیم.

اصول انتخاب وکیل ماهر و حرفه ای

وکلای متخصص و حرف های دارای ویژگی های مختص به خود هستند که ما در این مقاله به طور مختصر تعدادی از این ویژگی ها را برای شما عزیزان بازگو می نماییم:

  • صداقت در گفتار و رفتار و عملکرد صحیح و مناسب توأم با آشنایی با تمامی قوانین و مقررات
  • خودداری از هرگونه مبالغه و بزرگنمایی به ویژه در خصوص ارتباط با مقامات قضایی و کشوری و لشکری
  • رازداری و امانت داری نسبت به محتویات و مکالمات ما بین خود و ارباب رجوع و حفظ اسرار شغلی
  • جستجو و پژوهش در زمینه شناسایی بهترین و موثرترین و روش ممکن در حل مشکلات دیگران و انتخاب آن
  • استفاده از تجربیات علمی و عملی خود و بهره گیری از کمک اساتید و متخصصین حوزه حقوقی مربوطه و شناساندن حقیقت و عدالت به قاضی محترم پرونده
  • بهرمندی از استعدادهای ناب نگارش و نوشتن لایحه و مطالب و داشتن فن بیان بسیار بالا در جهت متقاعد نمودن طرفین دعوا

 

بانفوذترین وکیل پایه یک دادگستری در اهواز کیست?

در این ساختار می‌خواهیم در خصوص موارد کیفری و قضایی و هرآنچه که منجر به پیدایش مشکلات کیفری برای اعضای جامعه شده و لاجرم بایستی به دفتر بانفوذترین وکیل در اهواز  در اهواز مراجعه نموده و زمان انتخاب وکیل در اهواز  با نفوذ بتوانند از حقوق قانونی خویش ش در محاکم قضایی به نحو احسن استفاده نمایند.

هدف قوانین کیفری این است که از نابودی و سقوط متهمان یا محکومان جزایی در انجام جرائم کیفری جلوگیری نمایند. از طرفی دولتها ناچارند که جرایم سنگین همانند حبس و زندان را تا آنجایی که ممکن است حذف یا کاهش دهند. قانون مجازات اسلامی یکی از مهمترین قوانین است که در جرایم و مجازات های کیفری به آن رجوع می شود این قانون دستخوش تغییرات فراوانی بوده و آخرین مصوبه این قانون به سال ۱۳۹۲ باز می گردد.

از نوآوری های این  قانون در سال ۱۳۹۲ بحث درجه بندی مجازات های تعزیری و همچنین استقلال جرائم انجام شده توسط کودکان و نوجوانان از حیث تعیین مجازات هاست.

در خصوص مسئولیت کیفری و مجازات های مندرج در قانون مجازات اسلامی در خصوص کودکان بایستی بدانیم که افراد نابالغ که سن بلوغ دختران ۹ سال و پسران ۱۵ سال تمام قمری است هیچ گونه مسئولیت کیفری ندارند و صرفاً در خصوص آنان اقدامات تامینی و تربیتی اجرا می شود. کودکانی که مرتکب جرایم تعزیری می شوند و سن آنها در حین انجام جرم بین ۹ تا ۱۵ سال خورشیدی است اصولاً اصولا ازسه ماه تا یک سال مجازات حبس برای آنان در نظر گرفته می شود. در خصوص افراد بالای ۱۸ سال شمسی در مباحث گوناگون جرایم و مجازات های کیفری طبق هر ماده و تبصره تعیین شده و انطباق آن با رفتارهای مجرمانه متهمین بسته به نوع رفتار و کردار آنها توسط مقامات محترم قضایی مجازات متناسب در نظر گرفته می شود.

نقش وکیل در نتیجه گیری پرونده

در عصر کنونی وظایف بانفوذترین وکیل در اهواز  در اهواز در زمینه ایجاد امنیت قضایی موضوعی است که تمامی دولت ها و مجموعه های حقوقی نسبت به تایید آن اقدام نموده اند به طوری که بدون شک یکی از ملزومات بنیادی در باب عدالت کیفری حضور همه جانبه وکیل پایه یک دادگستری در تمامی دادرسی هاست.

حفظ حقوق متهمین، کمک به برقراری دادرسی منصفانه و عادلانه بر اساس قوانین و مقررات و وظایفی که وکیل با نفوذ کیفری در اهواز به منظور ترغیب و عینیت بخشیدن به شعائر حقوقی یک ملت دارند از نتایج بسیار والایی است که توسط وکلای دادگستری به وجود آمده و تاثیر به سزایی در برقراری عدالت کیفری در محاکم قضایی دارد.

تخصص و حیطه وکیل پایه یک دادگستری

بانفوذترین وکیل دادگستری در اهواز دارای وظایف و نقش های بسیار مهمی در اجتماع حقوقی است در دنیای امروز به این باور رسیده است که دیگر نمی توان بدون وکیل در اهواز  در محاکم انتظار دادرسی عادلانه و منصفانه را داشته باشیم. تاریخ ملت ها و سرنوشت قومیت های مختلف گویای این است که کمک  حقوقی به مردم و اقشار جامعه و انجام متواتر مشاوره حقوقی به مردم به منظور هدایت و ارشاد مردم در زمینه های مختلف حقوقی به ویژه در مواردی که اختلافات مالی و خانوادگی به وجود آمده است و همچنین پشتیبانی و حمایت حقوقی از مردم در مواردی که منجر به خدشه دار نمودن مراسمات قومی و قبیله ای یا ارتکاب جرم بر علیه منافع اجتماعی یا متهمین گردیده و آن ها تحت تعقیب کیفری قرار می گرفتند تقارن داوری و قضاوت در طول تاریخ داشته است.

تاریخچه پیداش صنعت وکالت در دنیا

مطالعه و مداقه در تاریخ کشورها و ملت های مختلف نشان می دهد که حتی در گذشته و در طول تاریخ وجودی هر کشور مقامات یا اشخاصی که از لحاظ سنی مسن تر بوده‌اند یا افرادی که به قوانین و سنت های هر قوم آگاهی بیشتری داشتند یا توسط افراد جامعه انتخاب شده بودند به عنوان قاضی و حکم و داور در خصوص مردم قضاوت می نمودند.

شایسته ترین کلمه و لغت ای را که می توان برای کار با نفوذ ترین وکیل در اهواز  در اهواز انتخاب نمود انتخاب واژه و کلمه هنرمند است، چرا که با تحقیق و  تفحص به راحتی به این نتیجه می رسیم که شغل وکالت کیفری از دیگر مشاغل مفارقت دارد و حالت و اوضاع و احوالی مخصوص به خود دارد که با کلمه هنر انطباق بیشتری از دیگر مثال های زندگی در اجتماع دارد. هیچ کس نمی تواند تمامی ارتباطات ما بین مردم را به طور دقیق از طریق فرمول ها یا موارد قانونی پیش بینی نماید، هر موردی که در متن قانون به وجود آمده است ذات چند و خود به خود موجب حل اختلاف نمی شود بلکه نیازمند تحلیل و بررسی اشخاص دیگری همچون قاضی است تا موارد قانونی را با اتفاقات صورت گرفته توسط طرفین دعوا یا متهمین منطبق و الگوسازی نمایند، پس هر جا که یک قاضی بر کرسی قضاوت نشسته باشد وجود دو نفر وکیل با نفوذ کیفری در جهت احقاق حقوق طرفین دعوا و برقراری عدالت حقوقی و کیفری ضروری و بایسته است.

-نقش وکیل در نتیجه گیری پرونده

قوانین و مقررات ضرورت و الزام ب نفوذ ترین وکیل در اهواز  را در محاکم و دادگاه های کیفری مورد پذیرش قرار داده است. در کشور ما نیز قانون اساسی فلسفه وجودی وکیل دادگستری به ویژه بانفوذترین وکیل دادگستری در محاکم و دادگاه ها را به عنوان یکی از اساسی ترین و ضروری ترین مورد جهت احقاق حقوق افراد جامعه به صراحت بیان نموده است. بنابراین وکیل در اهواز  می‌تواند با توسل به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در دادگاهها و محاکم کیفری حضور یافته و از حقوق موکل به بهترین نحو ممکن دفاع نماید. پروازه و بدیهی است که مقدمه وجودی حضور وکیل در محاکم مستلزم ارائه دادخواست های حقوقی یا شکایت های جزایی از سوی افراد مختلف جامعه و انتخاب وکیل از سوی آنان یا طبق ترکیبات قانونی است.

خصوصیات و ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

  • شرکت در آزمون های وکالت و اخذ پروانه وکالت دادگستری از مراجع ذیصلاح
  • تهیه دفتر و مکان ویژه جهت انجام امور حقوقی و تعیین مکان ملاقات با موکلین
  • داشتن هوش و ذکاوت سرشار و استعداد های ذاتی و اکتسابی به منظور انطباق اوضاع و احوال موکلین با راهکارهای مناصب قانونی
  • داشتن اخلاق فردی و اجتماعی شایسته به منظور برقراری ارتباط با تمامی افراد به ویژه موکلین و مقامات قضایی
  • مطالعه قوانین و مقررات مورد نیاز در جهت دستیابی به سریع ترین و کم هزینه ترین راه کار ممکن در جهت احقاق حقوق موکلین و مراجعین
  • داشتن سواد علمی و حقوقی به منظور تنظیم لوایح و شکایات و اوراق قضایی
  • تسلط به آیین سخنوری و سخنرانی به خصوص در هنگام استفاده از تریبون وکالت در حین دفاع قانونی و اقناع وجدانی قضات محترم
  • داشتن نظم و ترتیب و دقت در تمامی مراحل رسیدگی از تشکیل تا مرحله اجرای احکام پرونده‌های متشکله و برنامه ریزی دقیق
  • مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن در جهت رفع ابهام از سوالات مختلف موکلین و مراجعین
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و رعایت آداب اخلاقی و اجتماعی و همچنین ظاهری آراسته و منظم
  • دارای سابقه کار در زمینه وکالت و تجربه اندوزی در طول سالیان متمادی

 

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی این افتخار را دارد که با مجموعه ای از وکلای مجرب و کارکشته و به کارگیری بانفوذترین وکیل در اهواز  در اهواز بتواند با جلب رضایت خاطر شما همشهریان عزیز در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری شما عزیزان بهترین عملکرد ممکن را ارائه نماید.

جهت برقراری ارتباط تلفنی یا انجام مشاوره و ملاقات وکیل شما عزیزان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۸۰۰ تا ساعت ۲۱۰۰ ضمن برقراری تماس تلفنی با شماره تلفن زیر در جهت تعیین وقت ملاقات با وکیل با پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی و انعقاد قرارداد مشاور یا وکالت دادگستری زمینه های دفاع شایسته و بایسته حقوقی و کیفری را فراهم آورید.

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی

شماره تماس: ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز کیست؟

در این مطلب می خواهیم،تا آنجا که در توان و علم حقوقی ما می گنجد. در خصوص قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز و همچنین تعاریف و شرایط اوصاف و خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد قویترین وکیل حقوقی در اهواز مطالبی را برای شما عزیزان به رشته تحریر درآوریم.

امید است بتوانیم شما همشهریان و دوستان و خوانندگان را به نحوه احسنت هدایت و راهنمایی کنیم.تا بتوانید به قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز مراجعه نموده و مشکلات و موضوعات حقوقی شما را به بهترین نحو ممکن حل نماید.

با عنایت به اینکه تعدد و زیادی نگارش و پیدایش قانون ها و آیین نامه ها و بخشنامه های متعدد و سرعت و حجم دگرگونی قوانین و مقررات قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز چاره ای ندارد،جز اینکه بتواند با مطالعه دقیق و حساب شده تمامی کتاب های حقوقی و قوانین و مقررات قدیم و جدید علم حقوق به ویژه قوانین حقوقی در سطح کشور ایران خود را به بهترین نوع ممکن در بالاترین سطح علوم و دانش حقوقی قرار دهد.

قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز ،فلسفه و عنوانی غیر قابل اجتناب و انکار ناپذیر در فضای کنونی و جامعه و اجتماع مدنی امروزبه یدک می کشد. دنیا و معاملات و مراودات ما بین آحاد و روابط میان اکثر افراد یک ملت مستلزم داشتن علم و دانش حقوقی کافی برای رسیدن به بهترین حالت های ممکن در روابط حقوقی است. این مهم به دست نمی آید جز اینکه خود افراد ملت به دنبال کسب علم و دانش حقوقی و فراز و نشیب ها و نکات دقیق آن بروند، یا اینکه با راهنمایی و هدایت و کمک و مشاوره بهترین وکیل حقوقی در اهواز خود را از فرو رفتن در باتلاق کشمکش های حقوقی و منازعات متواتر آن رهایی بخشند. توسل و تمسک به مهارت های قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز می‌تواند بسیاری از افراد را از هدر رفت هزینه و وقت چندین سال در راهروها و دالان های دادگاههای حقوقی نجات دهد. توصیه و تاکید ما این است که حتماً قبل از هرگونه اقدام و انجام امور حقوقی به قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز مراجعه و از مشاوره های دقیق وی استفاده لازم را کسب نمایید.

بهترین وکیل حقوقی در اهواز کجاست؟

شغل وکالت یکی از خاص ترین و والاترین شغل های آزاد است. این شغل دارای قوانین و مقررات و چهارچوب دقیق قانونی است که آن را از سایر مشاغل آزاد اجتماع را متمایز می کند.

بهترین وکیل حقوقی در اهواز بایستی از ضوابط و مقررات و قوانین شغل وکالت کاملاً عالم و آگاه باشند چرا که ارائه بهترین خدمات حقوقی نیازمند یادگیری دانش و علم حقوقی است.

وکیل حقوقی خوب در اهواز

وکیل حقوقی  خوب در اهواز از گذشته های دور تا امروز توانسته اند، برای اثبات شرافت و حقانیت شغل خود با تمام توان و تلاش زیاد این موضوع را به اثبات برسانند. حرفه وکالت یک شغل بسیار مقدس و والاست تا جایی که قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز می تواند ضمن کمک رسانی و یاری افرادی که حق آنان پایمال شده، خود را به عنوان یک ابرقهرمان در زندگی افرادی که حق شان تضعیف شده جلوه روحانی شغل مقدس وکالت را متبلور سازد.

وکیل حقوقی خوب در اهواز شامل زنان و مردان بزرگواری است که با تمام وجود و تلاش بی وقفه زندگی خویش را فدای موکلین و افرادی که حق شان توسط افراد زورگو و ظالم پایمال شده فدا نموده اند تا بتواند حق مظلومی را از ظالم بگیرند.

آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز

برای پیدا کردن و دستیابی به آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز به راحتی میتوانید از طریق جستجو در فضای مجازی و موتور جستجوگر گوگل سایت زیر را نوشته و آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز را پیدا کنید:

www.vakilfirouzi.ir

یکی دیگر از راههایی که میتوانید آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز را پیدا کنید این است که از طریق اقوام و آشنایان و افرادی که دارای یک وکیل حقوقی با تجربه و با علم و دانش بودند و پرونده های آنان را به بهترین نحو ممکن انجام داده آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز را به دست آورید. اما معمولاً بایستی انتظارات و خواسته های خود نسبت به یک وکیل حقوقی خوب را تا حد معقول و درستی مطابقت داده چراکه یک وکیل حقوقی خوب نیازمند زمان سپری شدن پرونده در مراحل رسیدگی و استفاده از تجربیات و دانش خود در تمامی مراحل رسیدگی است و در نهایت اشخاصی که رای و حکم قضایی صادر می کنند قضات دادگستری هستند انتظار معجزه از وکیل حقوقی خوب بدون داشتن مدارک و ادله متناسب امری غیر منطقی است.

تفاوت های بین وکیل حقوقی و وکیل کیفری در اهواز  

برای بیان تفاوت ها و اختلافات مابین وکیل حقوقی و وکیل در اهواز  موضوع بستگی به نوع پرونده های تشکیل شده توسط محاکم قضایی دارد. وکیل حقوقی در محاکم و دادگاه های حقوقی و خانواده فعالیت دارد و به موضوعاتی همچون مبحث اختلافات ملک و املاک،موارد مالی،چک ،سفته، برات، مطالبات مالی، رهن، اجاره،ودیعه،الزام به تنظیم سند رسمی، اثبات معامله،فسخ و انفساخ،قراردادهای حقوقی و مالی،شرکت‌ها و دعاوی مزبور به آنان،مطالبه خسارت،ارث،تحریرترکه،انحصار وراثت،دستور موقت،حکم تخلیه، اجرت المثل، دعاوی بانکی،وام، ابطال سند، تصرف عدوانی،اعسار از پرداخت هزینه دادرسی، اعسار از پرداخت محکوم به، خلع ید، حکم تخلیه املاک، تغییر جنسیت، مطالبه سهم الارث، تقسیم ترکه، مطالبه اجرت المثل ايام تصرف، دعاوی مربوط به کارگر و کارفرما، مطالبه سنوات و حق مسکن و حق اولاد،

و همچنین پرونده های دادگاه خانواده همچون طلاق ،فسخ نکاح، اثبات نسب، مهریه، جهزیه ، الزام به تمکین، استرداد جهزیه، حکم رشد، قیمومیت، نفقه، حضانت فرزند، فرزند خواندگی، اعسار از پرداخت مهریه فعالیت می‌کند

اما وکیل در اهواز  در محاکم و دادسراهای کیفری مشغول فعالیت بوده و اعم موضوعات و عناوین مورد رسیدگی توسط وی عبارتند از:

قتل ،سرقت ،کلاهبرداری ، جعل ، توهین ، افترا، ضرب و جرح ، دیه ، تصادفات رانندگی منجر به صدمه یا فوت، تهدید ، خیانت در امانت ،زنا ،لواط ،صدور چک بلامحل ،فریب در ازدواج و تدلیس ، اختلاس ، سقط جنین عمدی، گواهی خلاف واقع، اختلاس ، رشا و ارتشا، اقدام علیه امنیت ملی، جرائم امنیتی، خرید و فروش مال مسروقه یا مالخری ، توهین به مقدسات ، رابطه نامشروع و منافی عفت ،روزه خواری در ملا عام ، جرائم نظامی ، جرائم پست ، تبانی برای بردن مال دیگری،آدم ربایی، جاسوسی، محاربه و فساد فی الارض ،افشای اسرار، معامله معارض ، جرائم مطبوعات ،جرائم سیاسی، غصب عناوین و مشاغل، همکاری و عضویت در گروه های معاند ، تمرد و سرپيچي از مامور دولت حین انجام وظیفه ، اخلال در  نظم عمومی ، جرائم راهنمایی و رانندگی، ثبت ملک غیر،جرائم نظام مهندسی، معامله به قصد فرار از دین، استفاده از سند جعلی، مزاحمت برای بانوان،ترک انفاق و…..

هزینه و حق الوکاله وکیل حقوقی در اهواز چقدر است؟

در خصوص هزینه ها و مبالغ پرداختی به وکیل حقوقی در اهواز ذکر این نکته لازم و ضروری است که از دو راه متفاوت می توان به پرداخت حق الوکاله و توافق با وکیل حقوقی در اهواز رسید.

راه اول و ساده برای پرداخت حق الوکاله وکیل حقوقی در اهواز این است که از طریق توافق طرفینی و رسیدن به مبلغ مورد نظر وکیل و موکل و انعقاد قرارداد وکالت اقدام نمود.مبنا و بنیان عقد قرارداد وکالت مابین وکیل حقوقی در اهواز و موکلین محترم بر اساس آیین نامه تعرفه حق الوکاله، حق المشاوره، هزینه سفر وکلای دادگستری مصوب ۲۸/۱۲/۱۳۹۹خواهد بود.

راه حل دوم تعیین حق الوکاله وکیل از طریق تعرفه حق الوکاله تعیین شده در قانون است که براساس آن هردعوا به دو قسمت دعوای مالی و دعاوی غیر مالی تقسیم بندی می گردد.علی الاصول اکثر وکلای حقوقی طی یک قانون نانوشته ده درصد از بهای خواسته را به عنوان حق الوکاله قرار داده که شصت درصد از آن را هنگام عقد قرارداد وکالت دریافت می کنند و بیست درصد از حق الوکاله را پس از صدور رأي بدوی و بیست درصد از حق الوکاله را پس از صدور رأي نهایی در دادگاه تجدید نظر یا دیوانعالی کشور دریافت خواهند نمود.

این مژده را به شما عزیزان می دهیم که در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری در خصوص دریافت حق الوکاله و حق المشاوره تخفیفات بسیار جالب و ویژه ای برای شما همشهریان عزیز در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده در نظر گرفته ایم .کافیست با شماره تماس موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اهواز تماس بگیرید.

وکیل حقوقی آنلاین در اهواز

یکی دیگر از خدمات موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی در اهواز ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین به شما همشهریان و دوستان بزرگوار است.بدین صورت که برای برقراری ارتباط با وکیل حقوقی آنلاین در اهواز اقدام به ذخیره سازی شماره تلفن وکیل حقوقی در اهواز نموده و سپس از طریق پیام‌رسان های اجتماعی همچون واتساب، تلگرام،اینستاگرام یا ارائه پیامک تلفنی مستقیم با قویترین وکیل حقوقی در اهواز ارتباط مجازی خواهید داشت.

آدرس قویترین وکیل حقوقی در اهواز عبارت است از:

شماره تماس

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱ و ۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

آدرس ارزانترین وکیل اهواز کجاست؟

با عرض ادب و احترام و ابراز ارادت مخلصانه خدمت تک تک مخاطبین سایت موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی و آرزوی توفیق و سلامتی شما بزرگواران را از درگاه الهی خواستاریم.

در این مقاله راجع به آدرس ارزان ترین وکیل اهواز مطالب کوتاه و مختصری  را جهت استحضار پپشما عزیزان تحریر و تالیف می نماییم.باشد که مورد پسند حضرات واقع شود.

امروز ارزانترین وکیل اهواز کیست؟

در ابتدایی سخن به معانی و تعاریف کلمه ارزانی در کتب مختلف به ویژه دایره المعارف های ایرانی می پردازیم. به عبارت عامیانه و ساده ارزانی به معنای آن است که کالا یا خدماتی در قیاس با سایر خدمات و کالاهای هم خانواده و هم رده از زندگی و قابلیت و کیفیت بیشتری برخوردار باشد و در مقابل قیمت پرداختی نهایی بسیار پایین تر از سایرین محاسبه گردد.

در مبحث خدمات حقوقی و داوری به ویژه در امر وکالت بایستی به این نقطه آگاه و عالم باشیم که اولاً در انتخاب وکیل پایه یک دادگستری بسیار با دقت و وسواس عمل نموده و قبل از هر چیز از ایشان تقاضای مدارک هویتی شامل دفترچه وکالت یا پروانه وکالت بنماییم. چه بسا افراد بسیار زیادی در سطح جامعه وجود دارند که تحت عنوان دلال و کارچاق کن تظاهر به وکالت نموده و تخلفات و جرایم عدیده ای را در این زمینه مرتکب شده و نه تنها پرونده واگذار شده به آنان به موفقیت و ایده آل مورد نظر دست نمی یابد بلکه ممکن است تحت عناوین مختلف مبالغ هنگفتی از مراجعین را دریافت نموده و سالها طول بکشد که جهت استرداد و بازپرداخت آنان زحمت دو چندانی را متوجه سازد. از این رو افراد مراجعه کننده به این گونه اشخاص نه تنها مشکلات حقوقی قبلی را حل نمی کنند  بلکه به اصطلاح قوز بالای قوز شده مشکلات را دو چندان می‌کنند.

نحوه عملکرد و محاسبات ارزان ترین وکیل اهواز

پس از بررسی مدارک هویتی وکیل پایه یک دادگستری و قطعیت از اینکه ایشان توانایی انجام پرونده قضایی را دارد در خصوص ارزان ترین نرخ حق الوکاله باید نکاتی را مدنظر داشت که در ادامه به استحضار شما عزیزان خواهد رسید.

هر پرونده قضایی و حقوقی دارای اوصاف و شرایط مختص به خود بوده و همانند تمامی موارد خدماتی دیگر از یک قیمت و نرخ منطقی برخوردار است.

به عنوان مثال در یک پرونده مطالبه وجه به میزان یک صد میلیون تومان هزینه دادرسی مرحله بدوی طبق تعرفه اعلامی از سوی قوه قضاییه برابر با ۵/۳ درصد خواسته است. تمبر مالیاتی وکیل نیز در این مرحله  بصورت علی الحساب در حساب کانون وکلای دادگستری و همچنین قوه قضائیه ابطال و پرداخت خواهد شد. هزینه های رفت و آمد و گذراندن اوقات و زمان سپری شده جهت انجام مراحل پرونده را به آن اضافه نمایید.

حال اگر وکیلی با دریافت مبلغ پنج میلیون تومان حق الوکاله از ابتدا تا انتهای این پرونده را بدون ارائه دادخواست اعسار از پرداخت هزینه دادرسی بپذیرد و انجام دهد از لحاظ عقلی و منطقی نه تنها سود و منفعت متوجه او نشده بلکه دچار خسران و ضرر و زیان خواهد شد.

ضرب المثل ها و حکایت های بسیار شیرین و جذابی در خصوص موارد تجاری و به ویژه انتخاب افراد شایسته در همه امور زبانزد همه ایرانیان است. یکی از این ضرب المثل های بسیار رایج این است که》 هیچ ارزانی یا گرانی بی دلیل نیست》 پس اگر در هر جایی گرانی بسیار زیاد یا ارزانی بسیار کم وجود داشت بدون درنگ حس کنجکاوی خود را فعال کنید و علت آن را کشف کنید.

وکیل ارزان در اهواز با قیمت مناسب

یکی از خدمات ارزنده و خاص مجموعه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی در اهواز این است که با انعقاد تفاهم نامه های متعدد همکاری با بسیاری از وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزان وکالت درسته استان خوزستان و کشور به منظور تعیین حق الوکاله متناسب با گروه های مختلف مراجعین و انجام توافق طرفین ای و جلب رضایت خاطر موکلین عزیز اقدامات بسیار ارزنده و مطلوبی صورت گرفته است.

به همین منظور پس از بررسی شرایط و اوضاع و احوال پرونده های قضایی و حقوقی ارجاعی به موسسه، جلسه فوری و سریع با تمام اعضای هیئت مدیره و اکثر وکلای حاضر در مجموعه پس از ساعت ها نشست و تبادل نظر در جهت تعیین مسیر و بالاترین کیفیت و راندمان مد نظر شما عزیزان در نهایت به جمع بندی نهایی رسیده و با توجه به تمامی فاکتورهای مد نظر شما نسبت به ارائه طیف وسیعی از قیمتها و حق الوکاله های مصوب و قانونی با ارائه لیست وکلای موسسه و سوابق کاری و تجربی موفقیت آمیز آنان، انتخاب وکیل ماهر و حرفه ای متخصص مطابق با شرایط مالی و حقوقی شما عزیزان همگام و همسو خواهیم بود و در نهایت وکیل مورد نظر شما انتخاب و معرفی می گردد.

آدرس وکیل ارزان در اهواز

تفاوت موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی با دیگر موسسات حقوقی و داوری این است که در مجموعه ما آدرس ارزانترین وکیل در اهواز با تعیین طبقه بندی مک لای مجموعه به همراه سوابق و تجربیات موفق اعلامی به شما جهت بهترین و دقیق ترین وکیل مورد نظر شما عزیزان اعلام می گردد. این دسته بندی بر اساس آیتم ها و نکات مختلفی به وجود آمده است که در ادامه به برشماری و معرفی برخی از آنان می پردازیم:

  • هرچه سابقه شغلی و تجربه عملی وکیل کمتر باشد طبیعتاً حق الوکاله ایشان کمتر است.
  • هرچه روند رسیدگی به پرونده آسانتر و سریعتر باشد حق الوکاله دریافتی کمتر خواهد بود. همانند حق الوکاله پرونده طلاق توافقی که بسیار پایین تر از حق الوکاله طلاق از سوی هر یک از زوجین است.
  • هر چه بعد مسافت و هزینه‌های جانبی پرونده بیشتر باشد حق الوکاله دریافتی بیشتر خواهد بود مثل اینکه محل اقامت و تمرکز وکیل در اهواز باشد و پرونده متشکله و واگذار شده در شهر تهران
  • هر چه هزینه های دادرسی پرونده و میزان خواسته مالی پرونده کمتر باشد حق الوکاله کمتر خواهد بود و بالعکس
  • هرچه تعداد موکلین در پرونده کمتر باشد حق الوکاله وکیل نیز کمتر است.
  • هرچه تعداد پرونده های ارجاعی به وکیل کمتر باشد حق الوکاله کمتر خواهد بود.
  • هرچه موکل منطقی تر و باهوش تر باشد و توقعات ماورایی و معجزه‌ای کمتری از وکیل داشته باشد حق الوکاله و منطقی‌تر محاسبه می گردد.

اینستاگرام وکیل ارزان در اهواز

در دنیای امروزی و در قرن  کنونی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف به ویژه در باب هوش مصنوعی و گوشی های هوشمند و توسعه و گسترش انواع برنامه های محسوس گوشی های موبایل، مجموعه ما در  موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی با به کارگیری اپلیکیشن اینستاگرام وکیل ارزان در اهواز با تعداد قابل توجهی از دنبال کنندگان تلاش نموده است که شکل و ظواهر قانونی یک موسسه حقوقی را جهت اطلاع و آگاهی شما بزرگواران راه اندازی نماید.

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به آدرس اینترنتی زیر مشاهده پیج اینستاگرام ارزانترین وکیل در اهواز رجوع نمایید:

https://www.instagram.com/tv/CYBfimEB2qS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

کافیست با انگشت مبارک آدرس اینستاگرام بالا را لمس کنید☝☝

جهت تماس تلفنی یا انجام مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی، حتما قبل از حضور بصورت تلفنی یا از طریق واتساب نسبت به اخذ نوبت اقدام فرمایید.

قویترین وکیل تضمینی در اهواز  کیست؟

در حال حاضر با توجه به توسعه دنیای تکنولوژی و علم و صنعت در زمینه های گوناگون به خصوص در باب ابهامات و مسائل ویژه قضایی و حقوقی در ایران مشاهده  می‌شود که رشد و ترقی فزاینده احتیاج به وکیل پایه یک دادگستری به ویژه قویترین وکیل تضمینی در اهواز  برای اکثر همشهریان عزیز به یک چالش روزمره مبدل گشته است.

از همین رو مراجعه به وکیل یا وکلای فنی و متخصص که تجربیات و تعهدات مفید در تمامی مسائل و موضوعات حقوقی از شروع تشکیل پرونده تا آخرین مراحل قضایی آن و حمایت های همه جانبه وکلا موضوعی بسیار ضروری و بایسته است.

ممکن است فقدان  وجود یک وکیل فنی و متخصص در آینده ای نه چندان دور،آه و افسوس و  حسرت مبتنی بر فرصت سوزی را در پی داشته باشد. در بسیاری از از موارد مشاهده شده که فقدان وجود یک وکیل ماهر و متخصص در کنار طرفین دعوا سبب سردرگمی و طولانی شدن روند رسیدگی پرونده و حتی موجب خسارت های زیان بار و غیرقابل جبران شده است.

امروز وکیل تضمینی اهواز  کیست؟

به همین ترتیب پیشنهاد ما این است که در صورت تمکن مالی پرداخت حق الوکاله های متعارف و مناسب، بستر مناسب به منظور تعامل با وکیل دادگستری را در جهت ثمر بخشی هر چه بیشتر به پرونده قضایی و تقابل با چالش های گوناگون حقوقی فراهم سازید.

برای رسیدن به اوج شهرت و مهارت در دنیای علم حقوق سختی ها و مرارت های زیادی را تجربه کرد.

بسیاری از وکلای باسابقه و ماهر تقریباً در تمام زندگی خود همواره در لابلای کتابخانه های مختلف در حال تحقیق و پژوهش در خصوص ایجاد قوانین ناموجود یا برطرف کردن ایرادات و مشکلات قوانین موضوعه در کشور بوده‌اند.

از طرفی هرگاه در دنیای تئوری و کتابخوانی و مقوله غرق شویم از دنیای واقعی و چالشهای عملی که هر روزه در کریدور مجتمع‌های قضایی کشور، در حال رخ دادن است محروم می مانیم.

بهترین وکیل تضمینی اهواز

یک وکیل حرفه ای و متخصص همواره در حال ایجاد تعادل ما بین دنیا و کتب و مقالات و دنیای واقعی و رئال است تا بتواند از تمامی هوش و ذکاوت خویش در راستای به کارگیری علم و مهارت خود در جهت رهایی و نجات مظلومان از دست ظالمین و قدرتمندان تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

هیچ وکیلی نمی‌تواند به جرأت بگوید که من آینده را پیش بینی نموده و قطع به یقین رای  یا حکم قضایی را به نفع موکل به دست خواهم آورد. اما می‌تواند با تعهد به وسیله و استفاده از تمامی مهارت و تخصص خود و ابتکار عمل دقیق و صحیح یک حکم قضایی مطلوب و شایسته را جذب و موجبات خرسندی و شادمانی موکل را فراهم سازد.

معیار و مصداق دستیابی امروزی به معروف ترین وکیل اهواز که یک راه حل مشخص و بسیار ساده و آسان ترین روش ممکن است این است که با توجه به تجربه کاری و میزان فعالیت معروف ترین وکیل اهواز بتوانیم از طریق رزومه کاری و پرونده هایی را که ایشان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در شهرستان اهواز مورد بررسی و مداقه قرار داده و در سرنوشت تک تک موکلین و ارباب رجوع بسیار سهم بسزایی در نتیجه‌گیری موفق پرونده های اکتسابی،بدست آورده است.پر بیراه نیست که اگر بگوییم با در اختیار داشتن رمز ورودی سامانه ثنا معروف ترین وکیل اهواز و دانلود تمامی آرایی که در محاکم قضایی من جمله دادگاه کیفری و دادگاه حقوقی به ایشان ابلاغ شده به راحتی می توان یک برآورد دقیق و مطلوبی از روند رو به تعالی و پیشرفت معروف ترین وکیل اهواز بدست آورد.

اینستاگرام وکیل تضمینی اهواز

برای اینکه از لحاظ ظاهری و نحوه فعالیت اینستاگرام وکیلی تضمینی اهواز  راه به دست بیاورید،میتوانید از طریق لمس آدرس اینترنتی زیر و مراجعه به آن خصوصیات ظاهری و آدرس اینترنتی وکیل پایه یک دادگستری به موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی را در اختیار داشته باشید.

در صورت تمایل و صندوق پستی از طریق دایرکت در فضای مجازی اینستاگرام تقاضای مشاوره حقوقی یا ارجاع پرونده به وکیل تضمینی اهواز  داشته باشید.

https://www.instagram.com/p/BYYWemZn6ze/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی  از طریق انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با وکلای مجرب و کارکشته در سراسر کشور اقدام به به کارگیری وکلای بسیار سطح بالا و بعضاً از بین قضات بازنشسته قوه قضاییه نموده است.

کافیست مختصری از موضوعات و مشکلات پرونده حقوقی خود را با ما مطرح نمایید تا برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه شما بهترین ها را معرفی کنیم.

داشتن یک وکیل فنی و ماهر آرزوی هر شخصی است که خودش را در مشکلات حقوقی گرفتار می بیند.

ما در کنار شما هستیم تا هنوز احساس تنهایی و کمبود نداشته باشید.

وجه تمایز وکیل تضمینی با سایر وکلا

هر کس که در وادی علم حقوق اسپری کردن مراحل و مدارک لازم توانست به اخذ پروانه وکالت دادگستری نائل شود، به راحتی می تواند به عنوان وکیل دادگستری در مراحل رسیدگی حاضر شود. اما در قیاس با وکیل تضمینی این اختلاف وجود دارد که وکیل تضمینی با دریافت حق الوکاله ای معقول و مناسب شما را در تمامی مراحل رسیدگی حقوقی یاری و کمک خواهد نمود. اما طبق توافق و تعهدات اولیه با موکل متعهد می شود که در صورت بروز هرگونه برای قضایی خارج از تعهدات طرفین تمام یا بخشی ازحق الوکاله را به موکل مسترد نماید.

بسیاری از وکلای دادگستری در چهارچوب قوانین و مقررات و اعتماد به قوه فنی و تخصصی خود این ریسک را می پذیرند که در صورت بروز هرگونه حادثه خلاف انتظار طرفین در پرونده واگذاری شده تمام یا بخشی از حق الوکاله را به موکل مسترد نموده و رضایت خاطر او را فراهم سازند.

آدرس و تلفن وکیل تضمینی در اهواز

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری در طول سال ها تجربه و تخصص سعی و کوشش نموده است که برای جلب رضایت خاطره همشهریان عزیز در استان البرز به ویژه شهر اهواز  از طریق جذب و انعقاد تفاهم نامه همکاری، در زمینه گوناگون موضوعات و مسائل حقوقی به معرفی ماهر ترین و برترین وکلای سطح کشور اقدام نماید. به همین منظور کافیست که شما سروران از طریق شماره تماس زیر نسبت به برقراری تلفن و انجام مصاحبه با مدیریت موسسه دادفران عدالت حامی تقاضای وکیل مجرب و کارکشته نمایید.

پس از بررسی و واکاوی تمام مسائل و شبهات موجود در پرونده اقدام به معرفی برترین وکیل به شما خواهیم نمود. اعتماد شما سرمایه ماست. از آغاز تا پایان مشکلات حقوقی خود حمایت و همیاری ما را لمس کنید.

✅✅۰️⃣۹️⃣۱️⃣۶️⃣۵️⃣۰️⃣۹️⃣۹️⃣۹️⃣۲️⃣۱️⃣✔✔➡️➡️⬅️⬅️۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱  🟥🟧🟨🟩🟦🟪🟫

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ ،جنب بانک شهر و مسکن ،دفتر وکالت مصطفی فیروزی ،قبل از حضور حتما از طریق تماس تلفنی اقدام به تعیین وقت نموده‌ و حتما ذکر شود که با وکیل پایه  یک دادگستری مصطفی فیروزی جهت تعیین وقت تماس گرفته می شود.