بهترین وکیل حقوقی در اهواز کیست؟

در این مطلب می خواهیم،تا آنجا که در توان و علم حقوقی ما می گنجد. در خصوص قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز و همچنین تعاریف و شرایط اوصاف و خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد قویترین وکیل حقوقی در اهواز مطالبی را برای شما عزیزان به رشته تحریر درآوریم.

امید است بتوانیم شما همشهریان و دوستان و خوانندگان را به نحوه احسنت هدایت و راهنمایی کنیم.تا بتوانید به قوی ترین وکیل حقوقی مراجعه نموده و مشکلات و موضوعات حقوقی شما را به بهترین نحو ممکن حل نماید.

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی 

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

با عنایت به اینکه تعدد و زیادی نگارش و پیدایش قانون ها و آیین نامه ها و بخشنامه های متعدد و سرعت و حجم دگرگونی قوانین و مقررات قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز چاره ای ندارد،جز اینکه بتواند با مطالعه دقیق و حساب شده تمامی کتاب های حقوقی و قوانین و مقررات قدیم و جدید علم حقوق به ویژه قوانین حقوقی در سطح کشور ایران خود را به بهترین نوع ممکن در بالاترین سطح علوم و دانش حقوقی قرار دهد.

بهترین وکیل حقوقی در اهواز کجاست؟

قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز ،فلسفه و عنوانی غیر قابل اجتناب و انکار ناپذیر در فضای کنونی و جامعه و اجتماع مدنی امروزبه یدک می کشد. دنیا و معاملات و مراودات ما بین آحاد و روابط میان اکثر افراد یک ملت مستلزم داشتن علم و دانش حقوقی کافی برای رسیدن به بهترین حالت های ممکن در روابط حقوقی است.

این مهم به دست نمی آید جز اینکه خود افراد ملت به دنبال کسب علم و دانش حقوقی و فراز و نشیب ها و نکات دقیق آن بروند، یا اینکه با راهنمایی و هدایت و کمک و مشاوره بهترین وکیل حقوقی در اهواز خود را از فرو رفتن در باتلاق کشمکش های حقوقی و منازعات متواتر آن رهایی بخشند.

توسل و تمسک به مهارت های وکیل در اهواز می‌تواند بسیاری از افراد را از هدر رفت هزینه و وقت چندین سال در راهروها و دالان های دادگاههای حقوقی نجات دهد. توصیه و تاکید ما این است که حتماً قبل از هرگونه اقدام و انجام امور حقوقی به  وکیل در اهواز مراجعه و از مشاوره های دقیق وی استفاده لازم را کسب نمایید.

شغل وکالت یکی از خاص ترین و والاترین شغل های آزاد است. این شغل دارای قوانین و مقررات و چهارچوب دقیق قانونی است که آن را از سایر مشاغل آزاد اجتماع را متمایز می کند.

بهترین وکیل بایستی از ضوابط و مقررات و قوانین شغل وکالت کاملاً عالم و آگاه باشند چرا که ارائه بهترین خدمات حقوقی نیازمند یادگیری دانش و علم حقوقی است.

بهترین وکیل کیفری خوب در اهواز

وکیل حقوقی خوب در اهواز

وکیل حقوقی  خوب در اهواز از گذشته های دور تا امروز توانسته اند، برای اثبات شرافت و حقانیت شغل خود با تمام توان و تلاش زیاد این موضوع را به اثبات برسانند. حرفه وکالت یک شغل بسیار مقدس و والاست تا جایی که قوی ترین وکیل حقوقی در اهواز می تواند ضمن کمک رسانی و یاری افرادی که حق آنان پایمال شده، خود را به عنوان یک ابرقهرمان در زندگی افرادی که حق شان تضعیف شده جلوه روحانی شغل مقدس وکالت را متبلور سازد.

وکیل حقوقی خوب در اهواز شامل زنان و مردان بزرگواری است که با تمام وجود و تلاش بی وقفه زندگی خویش را فدای موکلین و افرادی که حق شان توسط افراد زورگو و ظالم پایمال شده فدا نموده اند تا بتواند حق مظلومی را از ظالم بگیرند.

آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز

برای پیدا کردن و دستیابی به آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز به راحتی میتوانید از طریق جستجو در فضای مجازی و موتور جستجوگر گوگل سایت زیر را نوشته و آدرس وکیل حقوقی خوب در اهواز را پیدا کنید:

قویترین وکیل تضمینی در اهواز کیست؟

یکی دیگر از راههایی که میتوانید آدرس وکیل در اهواز را پیدا کنید این است که از طریق اقوام و آشنایان و افرادی که دارای یک وکیل حقوقی با تجربه و با علم و دانش بودند و پرونده های آنان را به بهترین نحو ممکن انجام داده آدرس وکیل را به دست آورید.

اما معمولاً بایستی انتظارات و خواسته های خود نسبت به یک وکیل حقوقی خوب را تا حد معقول و درستی مطابقت داده چراکه یک وکیل حقوقی خوب نیازمند زمان سپری شدن پرونده در مراحل رسیدگی و استفاده از تجربیات و دانش خود در تمامی مراحل رسیدگی است و در نهایت اشخاصی که رای و حکم قضایی صادر می کنند قضات دادگستری هستند انتظار معجزه از وکیل حقوقی خوب بدون داشتن مدارک و ادله متناسب امری غیر منطقی است.

تفاوت های بین وکیل حقوقی و وکیل ‌کیفری

برای بیان تفاوت ها و اختلافات مابین وکیل حقوقی و وکیل کیفری موضوع بستگی به نوع پرونده های تشکیل شده توسط محاکم قضایی دارد. وکیل حقوقی در محاکم و دادگاه های حقوقی و خانواده فعالیت دارد و به موضوعاتی همچون مبحث اختلافات ملک و املاک،موارد مالی،چک ،سفته، برات، مطالبات مالی، ره،اعسار از پرداخت هزینه دادرسی، اعسار از پرداخت محکوم به، خلع ید، حکم تخلیه املاک، تغییر جنسیت، مطالبه سهم الارث، تقسیم ترکه، مطالبه اجرت المثل ايام تصرف، دعاوی مربوط به کارگر و کارفرما، مطالبه سنوات و حق مسکن و حق اولاد و….

و همچنین پرونده های دادگاه خانواده همچون طلاق ،فسخ نکاح، اثبات نسب، مهریه، جهزیه ، الزام به تمکین، استرداد جهزیه، حکم رشد، قیمومیت، نفقه، حضانت فرزند، فرزند خواندگی، اعسار از پرداخت مهریه فعالیت می‌کند

اما وکیل کیفری در محاکم و دادسراهای کیفری مشغول فعالیت بوده و اعم موضوعات و عناوین مورد رسیدگی توسط وی عبارتند از:

قتل ،سرقت ،کلاهبرداری ، جعل ، توهین ، افترا، ضرب و جرح ، دیه ، تصادفات رانندگی منجر به صدمه یا فوت، تهدید ، خیانت در امانت ،زنا ،لواط ،صدور چک بلامحل ،فریب در ازدواج و تدلیس ، اختلاس ، سقط جنین عمدی، گواهی خلاف واقع، اختلاس ، رشا و ارتشا، اقدام علیه امنیت ملی، جرائم امنیتی، خرید و فروش مال مسروقه یا مالخری ، توهین به مقدسات ، رابطه نامشروع و منافی عفت ،روزه خواری در ملا عام ، جرائم نظامی ، جرائم پست ، تبانی برای بردن مال دیگری،آدم ربایی، جاسوسی، محاربه و فساد فی الارض ،افشای اسرار، معامله معارض ، جرائم مطبوعات ، جرائم راهنمایی و رانندگی، ثبت ملک غیر،جرائم نظام مهندسی، معامله به قصد فرار از دین، استفاده از سند جعلی، مزاحمت برای بانوان،ترک انفاق و…..

هزینه و حق الوکاله وکیل حقوقی در اهواز چقدر است؟

در خصوص هزینه ها و مبالغ پرداختی به وکیل ذکر این نکته لازم و ضروری است که از دو راه متفاوت می توان به پرداخت حق الوکاله و توافق با وکیل حقوقی در اهواز رسید.

راه اول و ساده برای پرداخت حق الوکاله وکیل حقوقی در اهواز این است که از طریق توافق طرفینی و رسیدن به مبلغ مورد نظر وکیل و موکل و انعقاد قرارداد وکالت اقدام نمود.مبنا و بنیان عقد قرارداد وکالت مابین وکیل و موکلین محترم بر اساس آیین نامه تعرفه حق الوکاله، حق المشاوره، هزینه سفر وکلای دادگستری مصوب ۲۸/۱۲/۱۳۹۹خواهد بود.

راه حل دوم تعیین حق الوکاله وکیل از طریق تعرفه حق الوکاله تعیین شده در قانون است که براساس آن هردعوا به دو قسمت دعوای مالی و دعاوی غیر مالی تقسیم بندی می گردد.علی الاصول اکثر وکلای حقوقی طی یک قانون نانوشته ده درصد از بهای خواسته را به عنوان حق الوکاله قرار داده که شصت درصد از آن را هنگام عقد قرارداد وکالت دریافت می کنند و بیست درصد از حق الوکاله را پس از صدور رأي بدوی و بیست درصد از حق الوکاله را پس از صدور رأي نهایی در دادگاه تجدید نظر یا دیوانعالی کشور دریافت خواهند نمود.

این مژده را به شما عزیزان می دهیم که در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری در خصوص دریافت حق الوکاله و حق المشاوره تخفیفات بسیار جالب و ویژه ای برای شما همشهریان عزیز در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده در نظر گرفته ایم .کافیست با شماره تماس موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اهواز تماس بگیرید.

وکیل حقوقی آنلاین در اهواز

یکی دیگر از خدمات موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی در اهواز ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین به شما همشهریان و دوستان بزرگوار است.بدین صورت که برای برقراری ارتباط با وکیل حقوقی آنلاین در اهواز اقدام به ذخیره سازی شماره تلفن وکیل حقوقی در اهواز نموده و سپس از طریق پیام‌رسان های اجتماعی همچون واتساب، تلگرام،اینستاگرام یا ارائه پیامک تلفنی مستقیم با قویترین وکیل حقوقی در اهواز ارتباط مجازی خواهید داشت.

آدرس سایت قوه قضائیه و ابلاغ الکترونیک قضایی

http://www.adliran.ir

آدرس قویترین وکیل حقوقی در اهواز عبارت است از:

اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ ،جنب بانک شهر و مسکن ،دفتر وکالت مصطفی فیروزی

،قبل از حضور حتما از طریق تماس تلفنی اقدام به تعیین وقت نموده‌ و حتما ذکر شود که با وکیل حقوقی مصطفی فیروزی جهت تعیین وقت تماس گرفته می شود.

شماره تماس

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰