یکی از مهمترین معضلات و جرم. انگاری های صورت گرفته در باب. قوانین جزایی بحث قاچاق کالا و ارز است که.بهترین وکیل قاچاق کالا ارز.می تواند با ورود به موقع و به جا در اینگونه پرونده‌ها کمک شایان. و فراوانی به متهمین این جرایم انجام دهد.

https://vakilfirouzi.ir/%d8%af%d8%b9%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c/

وکیل قاچاق کالا ارز

زمانی که شخص اجناس را از محلی.به محل دیگر چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور جابجا نماید. و اینگونه اجناس ممنوع و غیر مجاز شمرده شوند جرم قاچاق کالا صورت گرفته است. یک سری  از اجناس که ورود آن به داخل کشور ممنوع است همانند مواد مخدر یا اخیراً طبق فتوای رهبری اجناس و لوازم خانگی کشور کره جنوبی و خارج نمودن بسیاری از موارد و وجدان از همانند اشیا و عتیقه های تاریخی به کشور باز هم. به دلیل اینکه ممنوع می باشد مشمول جرم قاچاق کالا است.

بهترین وکیل ملکی + خانواده تلفنی رایگان اهواز

وکیل قاچاق

اصولاً مرجع صالح و مشخصه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی می باشد. اما در برخی از موارد و اجناس و کالاها به دلیل سنگین بودن جرم. و وجود حق حبس سنگین رسیدگی به دادسرا و دادگاه انقلاب واگذار شده است. اینجاست که وظیفه خطیر .بهترین وکیل قاچاق کالا ارز. در خصوص دفاع همه جانبه از متهمین مشخص می شود.

وکیل قاچاق ارز

در یک دسته بندی انواع اجناس را از نظر نوع قاچاق. می‌توان به سه دسته طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقسیم بندی نمود.و با انتخاب .بهترین وکیل قاچاق کالا ارز.و با خیالی مطمئن از تلاش های قانونی ایشان بهره جست.

دسته اول کالای مجاز است که فرستادن یا وارد کردن. آن با رعایت قوانین گمرکی و بانکی نیاز به مجوز خاص دیگری ندارد.

دسته دوم کالای مجاز مشروط که وارد کردن آن ها. علاوه بر انجام قوانین گمرکی و بانکی به مجوز نیاز دارد.

دستی سوم کالاهای ممنوعه فرستادن و وارد کردن. آن در کشور به حکم قانون ممنوع و جرم است.

وکیل تعزیرات قاچاق کالا

مجازات هایی که برای قاچاق این گونه موارد جا حمل و نگهداری.آنها در نظر گرفته باز هم بسته به نوع کالا متفاوت است.

مجازات در نظر گرفته شده  برای دسته اول:جزای نقدی از ۱ تا ۲ برابر ارزش اجناس بعلاوه ضبط آنها.

مجازات در نظر گرفته شده برای دسته دوم که شامل اجناس مجاز مشروط بود جریمه نقدی. از یک تا سه برابر ارزش کالا به علاوه ضبط کالا به نفع دولت.

مجازات در نظر گرفته شده برای دسته. سوم که شامل اجناس یارانه می باشد جزای نقدی معادل دو تا چهار برابر ارزش کالا  https://epe.ir/

وکیل قاچاق کالای قاچاق

مبحث دیگری که در خصوص این گونه جرایم بایستی. در نظر گرفتن میزان ارز خارجی همانند دلار قابل نگهداری در کشور. و میزان دلار همراه مسافر هنگام ورود و خروج از کشور است. بر اساس دستورالعمل و قوانین تعیین شده از سوی دولت چنانچه شخصی. بیش از ۱۰ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها به همراه داشته باشد نیازی به هیچ گونه مجوز دیگری از مراجع ذی ربط ندارد لیکن. اگر بیش از این مقدار از شخص ارز خارجی یا معادل آن کشف و ضبط شود. مشمول مجازات و جزای نقدی عرض ورودی از یک تا دو برابر بهای ریالی و جزای نقدی ارز خروجی. هنگام خروج از کشور ۲ تا ۴ برابر بهای ریالی آن  می باشد.

وکیل متخصص قاچاق

یکی از مزیت‌های مراجعین محترم که در انتخاب .موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی. برای دریافت خدمات وکالت به این موسسه مراجعه. و شرف حضور می یابند این است که این موسسه تحت مدیریت. وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان بوده. و متشکل از چندین وکیل مجرب و کارکشته میباشد. که به انتخاب شما عزیزان بسته به سلایق گوناگون با انتخابی گسترده و منعطف می‌توانید.هرگونه وکیل را که مد نظر داشته باشید انتخاب و با ایشان عقد قرارداد وکالت منعقد نمایید.

با ما در تماس باشید. ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان. آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲ جنب نساجی بروجرد