تولید و فروش دست سازه های چرمی در دنیای نوین موجب شده است که محصولات چرمی بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گیرند و بالطبع در استان خوزستان و شهرستان اهواز قویترین و بهترین تولیدی چرم اهواز کجاست؟ بسیار حائز اهمیت و مهم است.

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵ مربی چرم دوزی خانم عساکره 

طرفداران محصولات و تولیدات چرمی بر این باور هستند که برای دستیابی به بهترین محصول چرم در اهواز ابتدا بایستی از آیتم ها و مشخصات انواع چرم های طبیعی و تفاوت های آن با چرم های مصنوعی آگاهی و اطلاع داشته باشیم تا بتوانیم در جهت انتخاب علایق و سلیقه ها صحیح بهترین انتخاب ممکن را صورت داده باشیم.

ارزانترین فروشگاه کیف چرم در اهواز

تفاوت های چرم طبیعی و چرم مصنوعی

الف) نحوه تولید چرم طبیعی

چرم طبیعی به وسیله انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی روی پوست طبیعی حیوانات گوناگون مثل بز گاو مار ماهی تمساح و غیره در طی یک فرآیند زمانی خاصی صورت می گیرد. به دلیل احتمال زیاد خرابی این گونه پوست ها و ابتلا به گندیدگی و نابودی سریع آنها را فوراً به کارخانه های چرم سازی و دباغی منتقل می‌کنند.

در ادامه از پوست خام حیوانات گوناگون چرم های ناب و بسیار زیبا و منعطفی به وجود می آیند اقدامات دباغی از طریق استفاده از انواع مواد گیاهی و آزمایشات شیمیایی و فیزیکی بر روی پوست خام صورت گرفته به نحوی که در اصالت و کیفیت پوست اختلافات فاحشی به وجود نمی آید.

یکی از این مواد تبدیل سطح بیرونی پوست به یکی از مهم ترین و زیبا ترین اقلامی است که در برابر مواد تجزیه کننده دارای مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد.

لینک افتتاحیه آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد چرم اهواز توسط مدیر عامل سازمان فنی حرفه ای خوزستان جناب شهرام ملایی هرازوندی

چرم دوزی اهواز

09167803685

ب) نحوه تولید چرم مصنوعی:

چند مصنوعی برخلاف چرم طبیعی از مواد پلاستیکی و صنعتی به نام‌های پیوpu و پی وی سیpvc بوجود می آید. نحوه تولید و استخراج چرم مصنوعی به این صورت است که به دو محصول تر و خشک صورت می گیرد محصول نهایی چرم مصنوعی متشکل از چندین لایه نازک که به هم چسبیده است که از طریق پارچه های آستری و چسب و فوم و سایر موارد به همدیگر متصل شده اند.

تولیدی چرم اهواز یعنی چه؟

پس از تعریف انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی و اقدام بین آنان این که به منظور و مقصود از تولیدی چرم اهواز می پردازیم.

در این مقاله منظور از تولیدی چرم اهواز این است که استاد چرم کار ماهر به وسیله الگو کشی و برش های ویژه و مخصوص انواع چرم های مصنوعی و طبیعی بر اساس سفارشات و نیاز های شما عزیزان اقدام به تهیه و تولیدات انواع محصولات چرم مانند کیف کفش و کمربند و… می نماید.

با توجه به اینکه تمامی سفارشات از طریق فضای مجازی و برنامه های موجود در آن صورت می گیرد است بنابراین از مرحله سفارش گیری تا تحویل نهایی محصول مورد نظر شما عزیزان طی یک پروسه و فرآیند تعریف شده نیازمند صبوری و همراهی شما مشتریان گرانقدر است.

پس از سفارش گیری نسبت به  تهیه الگوی مناسب و برش چرم بسته به نوع سفارش اقدام شده و در نهایت از طریق چرخ خیاطی های مخصوص محصول نهایی تولید و عرضه می‌شود ذکر این نکته لازم و ضروری است که هرگونه تغییرات و اضافه یا کم نمودن به ویژگی های محصول به راحتی درکارگاه چرم دوزی سلن چرم اهواز صورت گرفته و شما عزیزان با رضایت خاطر و اطمینان بهترین و باکیفیت ترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی را از ما بخواهید.

تولیدی چرم اهواز با قیمت مناسب

امروزه در دنیای تجارت و بازاریابی به نحوی در جریان است که برای جذب مشتری و فروش نامحدود بایستی دوفاکتور عمده را در نظر گرفت.اول اینکه تا جایی که ممکن است از طریق تحقیق و  پژوهش ارزانترین و با کیفیت ترین محصولات اولیه را از فروشگاه های معتبر داخلی و خارجی تهیه و ذخیره نمود.

دوم اینکه پس از آموزش های فنی و تخصصی لازم اقدام انتشار و عرضه محصولات جنی با کمترین قیمت تولید شده نهایی و با بالاترین کیفیت نسبت به سایر رقبا عرضه نمود.

این دو فاکتور عمده در تولید چرم اهواز با قیمت های فوق العاده جذاب و پایین نسبت به سایر تولیدی ها سبب شده است که شرکت تولیدی چرم سلن خوزستان بتواند در کارگاه تخصصی خود به ارائه محصولات خود در نمایشگاه های فصلی و زمانی با تخفیفات ویژه و حیرت آور دست بزند.

تولیدی چرم در اهواز

09167803685

برای دریافت لیست انواع محصولات و قیمت آن کافیست از طریق آدرس اینستاگرام زیر به پیج سلن چرم وارد شوید.

https://www.instagram.com/p/CVI12hSMJj_/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

جهت رفع هرگونه ابهام و سوال میتوانید از طریق برقراری تماس با شماره همراه زیر یا برنامه واتساپ سوال و سفارشات خود را مطرح نمایید.

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵
تولیدی چرم اهواز از کجا بخرم؟

نحوه اینکه گشت و گذار در بازارهای شهرهای مختلف جهان یکی از مقاصد توریستی و گردشگری است هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. اما در بسیاری از مواقع خرید های اینترنتی و تحویل درب منزل می تواند در وقت و هزینه به صورت موجب صرفه جویی شود. کافیست از طریق برقراری ارتباط در فضای مجازی و انتخاب نوع محصولات سفارش خویش را در سامانه قرار دهید. محصول در کارگاه تولیدی چرم سلن به صورت به مرحله فرایند تولید وارد شده و در طی  مدت بسیار کوتاهی، بهترین و باکیفیت ترین محصول چند در آدرس اعلام شده از سوی شما به وسیله پیک رایگان مخصوص کارگاه تولیدی چرم سلن ارائه می شود.

محصولات چرمی خوزستان

09167803685

ما بر این باوریم که با کمترین قیمت و با کیفیت ترین محصول سرمایه های  عظیمی از خیل حامیان و طرفداران را به دست آورده و پشتوانه و حامی در جهت توسعه و پیشرفت حمایت های روز افزون باشید.

شرکت تولیدی چرم سلن خوزستان با نگاهی فنی و تخصصی با بکارگیری استعدادهای ویژه و نام چند روزی در سطح کشور آینده روشن را در زمینه چند روزی در استان خوزستان ترسیم خواهد نمود.

قویترین آموزش چرم دوزی اهواز

وسایل لازم تولیدی چرم اهواز

برای اینکه محصول چرم باکیفیت و درجه یک به دست مشتریان عزیز برسد بایستی یکسری اقدامات تخصصی و مهران توسط استادکار چرم دوز حرفه ای صورت گیرد و مقدمه آن داشتن ابزار و وسایل درجه یک و کاربردی است که بتوانند نیاز های یک تولیدی چرم را به بهترین شکل ممکن برآورده سازند به همین منظور ما در جهت شفافیت و روشن نمودن ذهن شما مشتریان عزیز به تهیه و ارائه لیست از وسایل مورد نیاز در کارگاه چرم دوزی سلن چرم می پردازیم.این وسایل عبارتند از:

  • ابزار دوخت و دوز نظیر انواع چرخ های خیاطی دوپایه و راسته دوز و چرخ خیاطی های کفی دوز و چرخ خیاطی های بطر
  • ابزار لایه بردار و نازک کننده چرم مانند وسایل لوییس و انواع فرزهای انگشتی و چاقو و قیچی های مخصوص
  • وسایل برش و شکاف و پاره نمودن چرم برای استخراج الگوی مناسب
  • ابزار اتصال نظیر چسب های آهن و چسب پی یو و نخ های ابریشم و نخ موم

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۱ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد چرم اهواز و کارگاه تولیدی چرم در اهواز بصورت تکی و عمده

شماره تماس 

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵