اموزش چرم اهواز

چرم دوزی در اهواز

09167803685

آموزش چرم دوزی اهواز به آدرس استان خوزستان،منطقه گلستان،خیابان  فروردین بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۱ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن می باشد که در حال پذیرش هنرجو با ارائه انواع دوخت با انواع چرخ خیاطی صنعتی و همچنین بصورت آموزش دست دوزی می باشد. برای تولید یا فراگیری هنر چرم دوزی صنعتی و دست دوز با شماره همراه ۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵ تماس بگیرید.

ساعات حضور در آموزشگاه از ساعت ۱۷۰۰ تا ۲۱۰۰ می باشد

قویترین کارگاه چرم دوزی در اهواز چه کسی است؟

پس از تکمیل آموزش مرحله به مرحله انواع کیف های مختلف شامل:کیف دوشی،کیف مجلسی،کیف زنانه،کیف مردانه و……وارد مرحله رنگ آمیزی لبه چرم دوزی خواهیم شد.

با تحقیقات و یافته‌های میدانی مشخص شده است که تاکنون هیچ آموزشگاه چرم دوزی صنعتی در استان خوزستان وجود نداشته و اغلب صرفا به صورت آموزش دست دوزی کیف صورت گرفته است.از طرفی در آموزش دست دوزی با اینکه توسط مربیان و اساتید چرم سلن خوزستان انجام می گیرد لیکن پس از فراگیری  روش صنعتی ، از سرعت تولید انواع کیف و کفش و کمربند، وهمچنین یکنواختی دوخت لذت صدچندان خواهید برد.

آموزشگاه چرم دوزی در اهواز

09167803685

مهمترین امتیازهای فراگیری  چرم دوزی

به کارگیری گونه های مختلف چرم به منظور طراحی و دوختن انواع گوناگون؛ مدل های کیف، کفش و کمربند و البسه مردانه و زنانه از دیرباز تا کنون در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه مردم شریف خوزستان یک سنت دیرینه و کهن بوده است،که باوجود تغییرات فراوانی که در طول سالیان متمادی داشته است،نه تنها منسوخ نشده،بلکه با درنوردیدن پله های ترقی و تکامل، به یک جایگاه بسیار والا در میان طرفداران صنایع چرم مبدل گشته است.

اگر در هزارتوی اجتماع و چالش پیش رو بخواهیم یک شغل ناب،با درآمد سرشار معرفی کنیم،بدون شک چرم دوزی و تولید آنها محصولات چرم،یکی از مشاغلی است که نه تنها در سطح شهرستان اهواز،بلکه در سطح کشور و حتی دنیا می تواند یک شغل درجه یک و عالی محسوب گردد.

آدرس پیج‌اینستاگرام کارگاه و آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای چرم دوزی اهواز 

https://instagram.com/selenleather?igshid=YmMyMTA2M2Y=

درنتیجه تلاش و ممارست در فراگیری علوم و فنون تخصصی چرم‌دوزی،می‌توان از طریق دستگاه  های پیشرفته روزانه حداقل چندین کیف و کفش مختلف با برند خود تولید کنید.

کافیست از هوش و نبوغ فوق العاده خود استفاده نموده و در کلاس های آموزش چرم دوزی زیر نظر استاد خانم‌عساکره به فراگیری علم و مهارت و طراحی انواع مدلهای گوناگون تولیدات چرمی در شهر اهواز حاضر شويد.پس از مدت کوتاهی به راحتی می توانید به یک کارآفرین مستقل در بازار،فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید.

چرم دوزی در اهواز

09167803685

نحوه برگزاری کلاس های چرم دوزی چرم  اهواز

برای برگزاری دوره های متنوع چند دوزی در کارگاه چرم دوزی سلن در شهرستان اهواز به آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد ۱۱.جنب بانک شهر و مسکن دفتر آموزشگاه چرم اهواز مراجعه فرمایید.شماره تماس به صورت مستقیم و بدون واسطه با استاد چرم دوزی خانم عساکره  ۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵ بوده و می توانید جهت رفع هرگونه ابهام و سوال با شماره ایشان ارتباط تلفنی برقرار فرمایید.

یکی از محسنات برگزاری دوره آموزش چرم دوزی در کارگاه این است که شما به صورت عینی مشاهده خواهید نمود که نحوه برخورد و مراجعه مشتریان و تنظیم اوقات مختص به هر سفارش به چه میزان خواهد بود. از طرف دیگر شما از صفر تا صد نحوه تهیه مواد اولیه و ابزارهای کاربردی را به صورت عینی و عملی از مربی خود آموزش و فرا خواهید گرفت.

اختلافات چرم دوزی صنعتی با چرم دوزی دستی

  • یکی از تفاوت های تهیه و تولید اقلام چرم دوزی که با استفاده از دستگاه چرخ خیاطی دوپایه و بطر، دوخته میشوند؛ تفاوت در چرم به کار رفته در تولید آن هاست. علی الاصول کیف هایی که با استفاده از موارد دست دوزی تهیه و تولید می شوند از چرم های مرغوب و درجه یک و اصیل استفاده می شود، اما در محصولاتی که به وسیله چرخ خیاطی دوپایه راسته دوز تهیه و تولید می شود به راحتی می توان در انتخاب نوع چرم از تمامی فرصت ها و امکانات لازم در جهت تولید کیف های ارزان یا گران استفاده نمود.
  • بزرگترین اختلاف مابین تولید انواع محصولات چرم از منظر کار یدی و دستی و دوخت و دوز صنعتی با استفاده از چرخ خیاطی های خاص و ویژه، نحوه دوخت های به کار رفته در این محصولات است. محصولات چرمی که با استفاده از دست دوخته می شوند به وسیله کوک های قفلی تهیه و تولید می شوند. این نوع دو هنگامی تولید می‌شود که به واسطه دو نخ از دستگاه چرخ خیاطی به صورت حلقه شده و در یک کوک به هم تنیده می شوند. با مداقه در این نوع دوخت صنعتی به راحتی می توان بخیه ها را با زاویه ۹۰ درجه کامل از خال دوخت چرمی عبور کنند.

از سوی دیگر در محصولات چرم دست دوز، از تکنیک های خاص و مخصوص به خود استفاده می شود. در این نوع دوخت فقط از یک نوع که انتهای آن به سوزن بسته شده به کار گیری میشود. برخلاف دوخت چرخ های صنعتی که به صورت ۹۰ درجه به وجود می آیند، در حالت دست دوز نخ با زوجی بسیار کمی بر چرم تنیده خواهد شد.

  • یکی دیگه از روش‌های تمایز و تشخیص مابین محصولات چرمی دست دوز و محصولات صنعتی چرم، بدین صورت است که در تولیدات صنعتی و ماشینی کناره ها بسیار سالم و دست نخورده باقی مانده، و دوغ به صورت کاملاً یکنواخت و متساوی در کل زمینه چرم وجود خواهد داشت.

اما در کیف های که به صورت یدی و دستی دوخت میشوند به دلیل اختلاف در محاسبات و جزئیات، در موارد اندکی طول و عرض کوک ها و دوخت ها با سایر موارد مشابه اختلاف ناچیزی دارد.

  • آخرین تفاوت تفاوت بوی چرم، در روش دوخت صنعتی و روش دستی است. با توجه به نه به کار رفته و استفاده از ابزارات دست دوزی، معمولاً از لحاظ بوی چرم و ماندگاری آن در حالت دست دوزی بیشتر از حالت تولیدات محصولات چرم صنعتی است.
تولیدی کیف چرم اهواز

09167803685

آدرس آموزشگاه چرم دوزی اهواز

بزرگترین و آرزوی قلبی ما در مجموعه چرم سلن خوزستان در راستای کارآفرینی و تولید شغل برای تمامی هم استانی های عزیز بوده، به نحوی که پس از شرکت در کلاسهای آموزش چرم دوزی اهواز، بتوانند به راحتی با اصول و مبانی چرم دوزی به روشهای صنعتی و دستی تسلط و آگاهی کامل داشته باشند.

کادر

ویژگی بارز و منحصر به فرد آموزشگاه چرم دوزی سلن خوزستان، برای اولین بار در سطح استان تدریس روش های علمی و فنی نوین چرم دوزی، و تکنیک های بسیار حرفه ای چرم دوزی صنعتی برای تولیدات عمده و انبوه در سطح کشور است.

اولین قدم ما اموزش طراحی و تجسم ذهنی یک کیف ایده آل و حرفه ای در ذهن شما، و تبدیل آن به یک کیف چرم صنعتی دوز در کوتاه ترین زمان ممکن است.

در آموزشگاه ما، الگوی آماده در جهت برش کیف وجود ندارد هر آنچه که تولید می‌شود زاییده فکر و خلاقیت فردی است. ما به جای ماهی گرفتن به شما ماهیگیری یاد خواهیم داد.

آدرس آموزشگاه و تولیدی چرم دوزی سلن خوزستان:(آموزشگاه چرم اهواز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با ارائه مدرک معتبر)

اهواز،گلستان بلوار فروردین بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد ۱۱.جنب بانک شهر و مسکن ،آموزشگاه و تولیدی چرم اهواز 

با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای و آموزش تخصصی زیر نظر مربی خانم عساکره

‏‪۰۹۱۶ ۷۸۰ ۳۶۸۵‏

https://maps.app.goo.gl/UbF4E1voVWPVfc9G8