کیف چرم اهواز

09167803685

کیف چرم اهواز چگونه تولید می شود؟

مجموعه چرم سلن تولید کننده  انواع محصولات چرمی (کیف های اداری مردانه و زنانه  و کفش و کمربند و…) سعی بر این دارد که  تمامی محصولات خود را از چرم طبیعی با کیفیت تولید کند .

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۱ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد چرم اهواز و تولیدی محصولات چرمی 


۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵

در ابتدا باید گفت که چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات تشکیل می‌شود که مقاومت زیاد، استحکام بالا، دوام و ماندگاری از ویژگی‌های چرم‌های طبیعی است.

در اینجا برای راحتی انتخاب شما عزیزان بسته به نوع استفاده و نیاز به دسته بندی  چرم طبیعی بر اساس استحکام می‌پردازیم :

 

۱- چرم‌ سبک : از پوست حیواناتی مثل گوسفند و بزغاله به دست می‌آیند و ضخامت کمی دارند؛ در نتیجه نیازمند مراقبت هستند. از طرفی دیگر این چرم‌ها جنس بسیار لطیفی دارند و به همین علت در اکسسوری‌هایی مانند دستکش یا کلاه به کار می‌روند و در تولید کیف چرم اهواز بکار می روند.

می‌روند.

 

۲- چرم‌ نیمه سنگین :از پوست حیواناتی مثل شترمرغ و کروکدیل ساخته می‌شود و جزء چرم‌های کمیاب و قیمت بالا محسوب می‌شوند. این چرم‌ها در ساخت کالاهای لاکچری و خاص به کار میرود و بخصوص کیف چرم اهواز بکار برده می شوند.

 

۳ – چرم‌ سنگین : از پوست حیواناتی مثل گاو، گوساله یا شتر ساخته می‌شود . مقاومت این چرم به نسبت باقی چرم ها کاملا مشهود است و با گذشت زمان و استفاده مکرر ، شکل و ظاهر بهتری  و زیباتری می‌گیرند و همچنین جذابیت  و کیفیت خود را حفظ می‌کنند و برای تولید کیف چرم اهواز کارایی دارند.

 

راه های تشخیص چرم اصل از چرم مصنوعی

اگر به خرید وسایل چرمی مثل پوشاک یا اکسسوری رفته باشید، متوجه شده‌اید که تنوع زیادی در چرم  وجود دارد که گاهی تشخیص را برای شما سخت می‌کند. پس ما در اینجا چند راهکار را مثال میزنیم .

 

۱ – راحتی

 

این مطلب درست است که چرم اصل تصفیه شده است، اما در هر حال ماده‌ای طبیعی است. قابلیت تنفس و انعطاف دارد. از طرفی ، چرم مصنوعی تمایل زیادی به سفت و سخت بودن دارد؛ زیرا مواد تشکیل دهنده‌ی آن طبیعی نیست. یک تفاوت دیگر در این زمینه این است که، چرم اصل با گذر زمان نرم‌تر می‌شود ولی چرم مصنوعی  بخاطر اینکه جنس پلاستیکی دارداین قابلیت را ندارد.

کیف چرم اهواز

09167803685

 

۲. جاذبه‌ی بصری

 

به دلیل اينکه چرم مصنوعی ساخته‌ی انسان است ،تنوع بیشتری نسبت به چرم طبیعی دارد همچنین چرم مصنوعی در رنگ بندی‌های زیادی وجود دارد .

نیاز به مراقبت در چرم مصنوعی به نسبت چرم‌های طبیعی و اصل کمتر است  و در صورت مراقبت آن‌ها جذابیت‌های ظاهری خود را حفظ می‌کنند.  چرم‌ طبیعی هم که دیگر نیازی به تعریف ندارد و با مراقبت از آن‌ سال‌های طولانی بدون تغییر  شکل و ظاهر قابل استفاده و شیک  و جذاب می‌ماند.

 

۳ – قیمت

 

چرم طبیعی همیشه قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. زیرا چرم طبیعی علاوه بر اینکه کاملا طبیعی و از پوست حیوانات تشکیل شده،  به مهارت‌ها و تکنیک‌های خاصی برای ساخت و تولید نیاز دارد.

قویترین تولیدی چرم اهواز کجاست؟

۴ – بو

اگرچه بوی چرم یک مورد ذهنی است؛ چرم‌های مصنوعی بوی مشخصی از پلاستیک یا مواد شیمیایی دارند. چرم‌های اصل هم بوی طبیعی دارند. که تفاوت آن کاملا قابل احساس است .

 

 

https://zil.ink/selenleather

 

 

 

مزایای چرم طبیعی

از مزایای چرم طبیعی : ماندگاری ، انعطاف پذیری ،تنوع ،قابلیت تنفس ، استایل،  طبیعی بودن،  دوسدار محیط زیست  بودن ،  عمرنامحدود ، بوی جذاب

 

 

چگونه از چرم محافظت کنیم؟

۱ – وسایل چرمی را دور از آفتاب نگهداری کنید؛ نور خورشید باعث خشک شدن و شکننده شدن چرم می‌شود. و از کیفیت آن میکاهد .

۲ – وقتی از لباس یا وسایل چرمی استفاده نمی‌کنید آن‌ها را در محیطی خشک و خنک نگهداری کنید؛ رطوبت و مکان‌های خیس باعث ایجاد کپک در چرم می‌شوند. از قرار دادن وسیله های جرمی در پلاستیک خودداری نمایید .

۳ – چرم را از مکان‌های تیز دور کنید؛ اگر چرم دچار پارگی و  و خط و خش و آسیب شود، غیرقابل بازگشت است؛ پس بهتر است که از این اتفاقات جلوگیری کنید.

۴ – برای تمیز کردن چرم از صابون یا مواد شوینده استفاده نکنید؛ این مواد شیمیایی باعث از بین رفتن روغن‌های طبیعی موجود در چرم می‌شوند و باعث خشکی و خراب شدن سریع‌تر چرم می‌شوند. برای تمیز کردن چرم بهتر است از یک پارچه مرطوب استفاده کنید و به یاد داشته باشید که همیشه بگذارید تا چرم خودش خشک شود. و از وسایل حرارتی مانند سشوار استفاده نکنید .

۵ – از مرطوب کننده استفاده کنید؛ برای جلوگیری از خشک شدن و یا ترک خوردن چرم، می‌توانید کرم مخصوص لباس و وسایل چرم مانند پی واکس را تهیه کنید

  • به جنس قسمت پشت محصول دقت کنید.

 

  • سطح محصول را بررسی کنید و برای اصل بودن چرم به دنبال منافذ کوچک و طرح‌های ناهمگن بگردید.

 

  • برای تشخیص بین چرم اصلی و مصنوعی تست قطره آب را امتحان کنید

 

  • چند قطره آب را بر روی محصول چرمی مورد نظرتان بریزید و چند لحظه‌ای منتظر بمانید. اگر آب آرام‌آرام جذب چرم شد، بدون شک محصول از چرم اصلی و طبیعی تهیه شده و چنانچه آب بر روی آن سر خورد و از آن سرازیر شد، محصول از چرم مصنوعی تولید شده است .

 

 

  • یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از آن استفاده نمایید، تست شعله است، البته این کار را نمی‌توانید در فروشگاه انجام دهید. به یاد داشته باشید که چرم اصل و طبیعی در برابر شعله به راحتی نمی‌سوزد و آتش نمی‌گیرد، به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی‌شود و چنانچه شعله را تا مرحله سوختن چرم روشن نگه دارید، بویی مثل سوختن مو از آن بلند می‌شود، اما چرم مصنوعی در برابر شعله و حرارت به سرعت می‌سوزد، جمع شده و تغییر شکل می‌دهد.

آیا چرم طبیعی پوسته پوسته می‌شود؟

افرادی که از محصولات چرمی استفاده می‌کنند، ممکن است بعد از مدتی با پوسته شدن چرم مواجه شوند، اما برای رفع این مشکل راه‌حل مناسب چیست؟ چرم ماده باارزشی است که برای تولید کیف، کفش، لباس‌های چرمی، مبلمان و … به کار می‌رود و به دلیل دوام و کیفیت بالای محصولات چرمی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به سراغ آن‌ها بروند.ما بهترین و بزرگترین مرکز تولید کیف چرم در اهواز هستیم.

اما اگر مراقبت و نگهداری از محصولات چرمی به‌صورت اصولی انجام نشود، به‌مرور ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن در سطح آن‌ها ظاهر شده و بافت چرم آسیب می‌بیند، بنابراین اگر شما هم با این مشکل روبه‌رو شده‌اید، با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم علت پوسته شدن چرم مصنوعی یا طبیعی چیست و چه راهکار‌هایی برای ترمیم محصولات چرم آسیب‌دیده وجود دارد؟

 

https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/p/CfRzAjsMhCK/

 

علت پوسته پوسته شدن چرم چیست؟

 

راه‌های جلوگیری از پوسته شدن چرم کدام موارد هستند؟

 

سوالی که خیلی از اذهان را درگیر خود می‌کند این است که آیا چرم طبیعی پوسته پوسته می‌شود یا خیر ؟؟؟

 

مسلماً در صورتی که شما از محصولات چرمی به درستی نگهداری نکنید؛ چرم طبیعی هم ممکن است دچار پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی شود، پس برای اینکه چرم طبیعی بعد از مدتی رطوبت و نرمی خود را از دست ندهد و دچار ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن نشود، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید:

 

.سعی کنید هر روز برای نرم ماندن محصولات چرمی به خصوص چرم اصلی، از نرم کننده‌ها و روغن‌های مخصوص استفاده کنید تا خشک نشوند.

 

.هرگز این محصولات را در معرض مستقیم نور خورشید یا در کنار وسایل گرمایشی مثل بخاری، شوفاژ و  سشوار و … قرار ندهید.

قویترین کارگاه چرم دوزی در اهواز چه کسی است؟

.اگر بر روی کیف و کفش چرم ‌شما قطرات آب ریخت، بلافاصله با یک دستمال نرم آن را خشک کنید تا لکه‌های ایجاده شده از رسوب نمک جذب چرم نشود.

 

.محصولات چرمی خود را در معرض مواد شیمیایی مثل حشره کش‌ها و آفت کش‌ها  و غیره نگذارید.

ترفند‌هایی برای ترمیم چرم پوسته پوسته شده

۱- استفاده از مایع ترمیم‌کننده چرم

 

هم‌برای چرم های آسیب دیده و پوسته شده مناسب است و هم از چرم شما در برابر خشک شدن و پوسته پوسته شدن محافظت و جلوگیری می‌کند

 

۲ – استفاده از روغن زیتون

درست است که خیلی موثر نیست اما می‌تواند از خشک شدن و پوسته شدن جلوگیری کند و باعث درخشش بیشتر چرم شما شود

۳ -استفاده از تکه‌های چرم برای وصله کردن

اگر تکه چرم انتخاب شده برای وصله کردن با لباس و محصول چرمی شما مطابقت داشته باشد گزینه مناسبی میباشد

کلام آخر : مجموعه چرم سلن سعی برآن داشته تا بتواند در بحث (شناخت چرم طبیعی و مراقب  از آن و جلوگیری از پوسته شدن چرم )به شما عزیزان کمکی داشته باشیم

راه های ارتباطی برای ثبت سفارش و خرید

واتساب

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵

اینستاگرام:

   selenleather@

 

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن/ آموزشگاه چرم اهواز و تولیدی محصولات چرم سلن‌ خوزستان