قویترین وکیل خیانت در امانت اهواز کیست؟ برای پاسخ به این سوال کافیست با شماره تماس۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱ تماس تلفنی برقرار نموده و به صورت مستقیم و بی واسطه با وکیل پایه یک دادگستری در استان خوزستان مشورت کنید. جرم خیانت در امانت اصولا ما بین افرادی صورت میگیرد آشنایی نسبی با یکدیگر داشته و بزهکار از اعتماد و سادگی طرف مقابل سوء استفاده می نماید.

وکیل پایه یک دادگستری خوزستان

واژه اعتماد در اینگونه جرایم قربانی هوا و هوس بزهکار می‌شود تا در قصر گاه سادگی و مثبت اندیشی بیش از حد مالباخته ذبح شود. این جرم ناشی از رفتار منفی شخصی است که مورد اعتماد قرار گرفته و به عنوان امین و امانتدار مفروض بوده است اما شخص خائن به اصطلاح با دور زدن طرف مقابل و خطا نمودن اعتماد را به هر طریقی که می‌توانسته صاحب شده یا از بین برده یا به دیگران انتقال داده است.

آدرس پیج اینستاگرام موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی

 

https://www.instagram.com/p/COplNmUscFY/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

مواد قانونی و تعاریف عامیانه بزه خیانت در امانت

در ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ جرم خیانت در امانت اینگونه عنوان شده است که (هر گاه اموال منقول یا غیرمنقول یا نوشته‌هایی از قبیل سفته و چک و قبض و نظایر آن به عنوان اجاره یا امانت یا رهن یا برای وکالت یا هر کار با اجرت‌یابی اجرت به کسی داده شده و بنا بر این بوده است که اشیای مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصی که آن اشیا نزد او بوده آن‌ها را به ضرر مالکین یا متصرفین آن‌ها استعمال یا تصاحب یا تلف یا مفقود نماید به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد) به همین ترتیب این جرم به واسطه عقدی از عقود حقوقی به نام عاریه تشکیل گردیده است. و عواملی همچون مال مورد امانت را به وسیله از بین بردن یا گم کردن یا مالک شدن و مورد استفاده قرار دادن توسط بزهکار صورت می پذیرد. ارکان مادی معنوی و قانونی جرم نیز به وضوح مشخص هستند بدون وجود ارکان معنوی انتساب و اثبات جرم امکان پذیر نخواهد بود.

بهترین وکیل خیانت در امانت را چگونه بشناسیم؟

وکلای زیادی در زمینه پرونده های کیفری به ویژه پرونده های مخصوص به خیانت در امانت یا بعضاً جرم کلاهبرداری مشغول فعالیت هستند. بنابراین انتخاب وکیل حرفه‌ای و کارکشته که بتواند از تخصص و مهارت خود به منظور از اثبات اینگونه جرایم یا حکم برائت موکل خود بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز خواهد بود. قبول وکالت و انجام مراحل اینگونه پرونده‌ها دارای طبقه بندی و نیازمند یک نقشه راه منسجم و هدفمند بوده تا بتوان گام به گام در جهات مختلف موفقیت در پرونده قدم برداشت. ظرافت و حساسیت این گونه پرونده ها تا آنجاست که بسیاری از وکلای دادگستری از پذیرش و دنبال کردن آن امتناع می نمایند. تجربه و تخصص بالا در اوج هوش و ذکاوت مندی و تسلط به قوانین و مقررات مجموعه در سطح کشور از مهمترین خصایل و ویژگیهای وکیل خیانت در امانت اهواز می باشد

https://vakilfirouzi.ir/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%a7%d8%af%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b7%d9%84%d8%a7%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/

نشانی و آدرس وکیل خیانت در امانت اهواز

مجموعه موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری استان خوزستان آمادگی خود را جهت تشکیل پرونده  و پذیرش و پیگیری دقیق و موشکافانه شما عزیزان اعلام می دارد.کافیست که از طریق شماره تلفن زیر نسبت به شماره گیری شماره زیر اقدام نموده و به صورت مستقیم و بی واسطه با وکیل پایه یک دادگستری و مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی خوزستان جهت مشاوره بدوی و استنتاج در زمینه اینکه قویترین وکیل خیانت در امانت اهواز کیست به بحث و گفتگو پرداخته و از تجربیات علمی و عملی یک وکیل فنی و متخصص برخودار شوید.شایان ذکر است که آدرس مجموعه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی عبارت است از:

اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد ۱۲ دفتر وکالت مصطفی فیروزی

شماره تماس

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱