بهترین وکیل چک در اهواز کیست؟ کافیست تا شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان را شماره گیری کنید.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱ 

امروز می‌خواهیم در خصوص چک و مزایا و معایب آن. و بهترین وکیل چک در شهر اهواز قلم برانیم. در این باره مطالب بسیار زیاد و خارج از طاقت خواننده محترم وجود دارد. که بنا بر این تصمیم میگیریم بر اساس واقعیت های عملی پرونده های چک به صورت. کاملا مختصر و مفید و مطالبی را برای دوستان عزیز به منظور دستیابی. به بهترین وکیل در شهر اهواز تشریح نماييم.

بهترین وکیل چک  شهر  اهواز

چک اصولاً یکی از مهمترین اسناد تجاری که شخص صادر کننده. در وجه دارنده با مبلغ معین برای بانک به منظور دریافت. وجه مشخصی صادر می شود. این ورقه تجاری قبلاً تابع رسیدگی های کلی. و همانند سایر پرونده های حقوقی مدت زمان های زیادی را صرف رسیدگی و صدور رای. و دعوت از طرفین به منظور برخورداری از حقوق یکدیگر و اجرای عدالت در تحقق ادای دیون  نسبت. به  یکدیگر توسط مراجع قضایی اعم از پرونده‌های کیفری. و پرونده‌های حقوقی و پرونده‌های متشکل در شورای حل اختلاف صورت می‌پذیرفت.

قویترین وکیل اجرای احکام اهواز کیست؟

بهترین وکیل چک در اهواز

اما پس از تصویب قانون صدور چک در سال های. اخیر نامگذاری چک صیادی برای این‌گونه اوراق و اسناد تجاری پروسه. رسیدگی کاملاً متفاوت از قبل و همچون  دعاوی داوری. پس از دریافت گواهینامه عدم پرداخت از سوی دارنده چک. که به بانک محال علیه مراجعه می نمود و دریافت کد رهگیری جهت توقیف. کلیه حساب های بانکی صادر کننده چک توسط دارنده چک انجام می پذیرد.

وکیل چک در شهر  اهواز

سپس دارنده چک در صورت تمایل می تواند. به بهترین وکیل چک در اهواز مراجعه نموده و با در اختیار گذاشتن اصل چک. و گواهی عدم پرداخت منضم شده به چک آن را در اختیار بهترین. وکیل چک در اهواز قرار داده تا وکیل موصوف زمان انعقاد. قرارداد وکالت از سوی دارنده چک و انجام پروسه مطالبات حقوقی در دادگاه حقوقی بتواند تمامی مطالبات دارنده چک اعم از هزینه دادرسی که اخیراً غیرمالی محسوب می شود. و حق الوکاله وکیل طبق تعرفه مصوب سال ۱۳۹۸ و اصل خواسته مندرج در چک به طرفیت صادر کننده چک اقامه دعوا نموده و تمامی موارد پیش گفته را پس از صدور اجرائیه مستقیم توسط شعبه دادگاه حقوقی. و ابلاغ به خوانده دعوا مطالبه و دریافت نماید.

بهترین وکیل چک در شهر

پس از صدور اجراییه توسط شعبه دادگاه عمومی و گذشت مدت ۱۰ روز. از صدور اجراییه چنانچه خوانده دعوا یا همان صادر کننده چک اقدام به پرداخت مطالبات از سوی خواهان یا وکیل ایشان نمود با درخواست. وکیل خواهان یا خود خواهان پرونده پس از برگ شماری و طی مکاتبات لازم به شعب اجرای احکام حقوقی ارجاع می گردد.

وکیل چک

پس از وصول پرونده در شعبه اجرای احکام حقوقی. و ثبت آن توسط عوامل شعبه مجدداً خواهان وکیل ایشان بایستی از طریق سامانه نوبت دهی قضایی سایت عدل ایران www.adliran.ir  نسبت به. اخذ نوبت لازم در تاریخ مقرر اقدام نموده و سر ساعت معین در شعبه حاضر شوند.

وکیل چک در استان خوزستان

در ادامه وکیل چک در اهواز یا خواهان پرونده تقاضای. انجام استعلامات لازم به منظور دستیابی به اموال صادر کننده چک را از شعبه اجرای احکام حقوقی. صورت می دهد و مکاتباتی با اداره پلیس راهنمایی و رانندگی. اداره ثبت اسناد و املاک، بانک‌های دولتی و غیر دولتی انجام می پذیرد. که پس از دریافت پاسخ چنانچه مالی از خنده دعوا یا همون صادرکننده چک پیدا شد به اندازه طلب خواهان توقیف و به وکیل خواهان یا خود خواهان پرداخت می گردد.

وکیل چک در اهواز

چنانچه مالی یا اموالی از خوانده دعوا یافت نشد طبق ماده ۳ قانون اجرای احکام مدنی. بهترین وکیل چک یا خود شخص خواهان.اقدام به درخواست صدور جلب توسط شعبه اجرای احکام حقوقی به کلیه مراجع انتظامی.محل اقامت خواهان داده خواهد شد. و مامورین انتظامی به محض رویت یا شناسایی خوانده اقدام به جلب و دستگیری ایشان می نمایند. و تا پرداخت کامل مطالبات یا تعیین تکلیف پرونده اعسار یا معرفی ضامن در بازداشت به سر خواهد برد.

وکیل چک چگونه پرونده را جهت دهی میکند

ذکر این نکته لازم و ضروری است. که خوانده دعوا پس از صدور و ابلاغ اجرایی به مدت ۳۲ روز از تاریخ ابلاغ فرصت اقامه دعوای اعسار به منظور تقسیط  و جلوگیری . از پرداخت یکجای بدهی به وکیل چک یا خواهان پرونده خواهد داشت. به همین منظور شعبه اجرای احکام حقوقی. از دادگاه صادر کننده اجرائیه استعلام لازم را صورت می دهد. و در صورت انجام دادخواست اعسار در مهلت مقرر حکم جلب و دستگیری خوانده صادر نخواهد شد.

بهترین وکیل چک در سراسر کشور

ما در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی. مستقر در شهر اهواز به آدرس گلستان- بلوار فروردین- بین خیابان آذر و دی-مجتمع رتاج- طبقه ۴ واحد ۱۲ -جنب بانک شهر گلستان.با در اختیار داشتن مجموعه قوی و منظم از بهترین وکیل های. چک در شهر اهواز آمادگی خود را جهت ارائه هرگونه خدمات حقوقی و تشکیل پرونده های. مرتبط با دعاوی مطروحه و مطابق با خواست. و میل و اراده ارباب رجوع و مراجعه کنندگان.عزیز سعی بر آن داریم که بتوانیم.با بهترین عملکرد ممکن فضای کاملاً اطمینان بخش و  قابل اعتمادی را برای شما عزیزان فراهم سازیم.حتما به سایت ما www.vakilfirouzi.ir  و سایت اینستاگرام ما                https://www.instagram.com/invites/contact/?i=1dktnq5oan6ys&utm_content=ket60

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی 

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰