بهترین وکیل مشارکت در ساخت اهواز کیست

وکیل پیش فروش آپارتمان اهواز کیست و در استان خوزستان چگونه فعالیت مستمر و حرفه‌ای خود را برای اثبات حق خریدار یا فروشنده در عقود و قراردادهای حقوقی و مالی به سرانجام عدالت‌محور پیوند میزند.

در حال حاضر به دلیل شرایط گوناگون و مزایای فراوان پیش فروش آپارتمان سبب شده است که مشتری های پرون با قرص زیادی طالب انعقاد قرارداد پیش فروش یا پیش خرید آپارتمان در اهواز باشند.

در بسیاری از موارد ملک مورد نظر حتی تخریب و گودبرداری نشده و پروانه ساخت و ساز و مقدمات ابتدایی الزامی جهت شروع به کار و احداث بنا از مبادی ذیربط اتخاذ نشده است. لاک ملک موصوف از طرف سازنده به پیش خریدار واگذار میگردد. به دلیل نبود سند رسمی برای آپارتمان مورد معامله قرارداد رسمی تعهد به بیع در دفاتر اسناد رسمی ‏ و یا مبایعه نامه تحت عنوان قرارداد پیش فروش آپارتمان منعقد می گردد.

وکیل پیش فروش آپارتمان اهواز کدام است؟

وکیل پیش فروش آپارتمان اهواز شخصی است که در زمینه پرونده های متشکله در محاکم قضایی کشور دارای تجربه فراوان و فنی و علمی و حضور در جلسات رسیدگی متعدد است. اصولا اینگونه پرونده‌ها ها در دادگاه حقوقی تحت عنوان الزام به تکمیل تعهدات و الزام به تنظیم سند رسمی آپارتمان تشکیل می شوند.اما در بسیاری از موارد بدلیل فروش غیرقانونی واحد به چندین نفر تحت عنوان کلاهبرداری و فروش مال غير پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل و پیگیری می شود.در پرونده های کیفری علاوه بر رد مال،مجازات زندان و جزای نقدی در نظر گرفته می‌شود.در اینگونه پرونده‌ها بایستی قبل از هرگونه اقدام با وکیل درجه یک و عالی هماهنگی و مشورت نموده تا بتوان ضمن انعقاد یک قرارداد حقوقی بدون نقص و ایراد از مزایای حقوقی آن در اسرع وقت بهرمند شد.

قویترین وکیل پیش فروش آپارتمان خوزستان

قویترین وکیل پیش فروش آپارتمان اهواز شخصی است که دارای پروانه درجه یک وکالت بوده و از تمامی قوانین و مقررات مربوط به اینگونه دعاوی در مقام دفاع حقوقی از موکلین خود برخوردار است.با عنایت به وجود مشخصه ها و آیتم های گوناگون تعیین یک وکیل خوب و کارآمد بطور قطع و یقین نمی توان عنوان نمود که قویترین وکیل دعاوی ملکی و زمین و ساخت و ساز بنا چه کسی است.اما می توان گفت که یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در اهواز آقای مصطفی فیروزی مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی است که با اشراف کامل اطلاعات و قوانین و مقررات مطروحه در این موارد،قادر خواهد بود تمامی حقوق قانونی موکلین را در چهارچوب قوانین از کسانی که به مکر و حلیه و تقلب قصد دارند حق دیگران را ضایع کنند بستاند.

نکات مهم و کلیدی در پیش فروش آپارتمان

در هنگام انعقاد قرارداد پیش فروش آپارتمان بایستی موارد زیر را به دقت بررسی و رعایت فرمایید:

  1. قبل از هرچیز از مشاوره و راهنمایی و حضور وکیل در حین انعقاد قرارداد بهرمند شوید.
  2. اصالت و صحت اسناد و مدارک طرف مقابل به دقت بررسی و از مبادی مربوطه استعلام شود تا از ارائه مدارک جعلی و تقلبی در معاملات جلوگیری شود.
  3. مشخصات دقیق خریدار و فروشنده و ذکر دقیق نحوه پرداختی ها و زمان دقیق تحویل و سند در قرارداد
  4. نگارش شرط فاسخ قرارداد برای ذینفع جهت پیشگیری از تخلفات  و جلوگیری از تاخیر در پرداختی ها یا نحویل و سند
  5. ذکر جریمه نقدی روزانه (وجه التزام)ناشی از خسارات قراردادي
  6. ذکر موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی به عنوان داور مرضی الطرفین و مشخص نمودن نحوه ابلاغ اوراق و آرا داوری
  7. ذکر تمامی مصالح و وسائل بکار رفته در آپارتمان در قرارداد با برند و جزئیات کامل
  8. مشخصات و جزئیات کامل آپارتمان نظیر طبقه،پلاک‌ثبتی، آدرس دقیق، تعداد اتاقها ،انباری،مساحت و غیره

https://vakilfirouzi.ir/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/

شماره تلفن و آدرس وکیل پیش فروش آپارتمان

وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری درجه یک و دارای پروانه پایه در حال حاضر یکی از بهترین وکلایی است که می تواند شما عزیزان را در زمینه تشکیل پرونده و ارائه دادخواست و شکواییه در محاکم قضایی کشور یاری کند.کافیست از طریق شماره تماس زیر نسبت به برقراری تلفن و انجام مصاحبه با مدیریت موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اقدام فرموده تا در کوتاهترین زمان ممکن‌نسبت به تعیین وقت ملاقات حضوری یا مشاوره  تلفنی اقدام عاجل صورت پذیرد.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

آدرس پیج اینستاگرام وکیل

https://www.instagram.com/p/COplNmUscFY/?igshid=YmMyMTA2M2Y=