فروش یراق آلات در اهواز کجاست؟مجموعه تولیدی و کارگاه چرم سلن خوزستان افتخار دارد که در زمینه تامین مواد اولیه چرم دوزی و به ویژه در زمینه یراق آلات مخصوص به چرم دوزی ومحصولات  بافتنی در سطح استان خوزستان،نسبت‌به تامین نیازهای شما همشهریان عزیز و گرامی،بوسیله فروش حضوری در منطقه گلستان اهواز به آدرس ارائه شده یا به صورت ارسالی درب منزل تمامی سفارشات شما را به نحو احسن صورت دهد.کافیست از طریق شماره تماس زیر نسبت به انجام هماهنگی های لازم در جهت سفارشات‌ اقدام فرمایید.

قویترین تولیدی چرم اهواز کجاست؟

لیست محصولات یراق آلات چرم

  1. سرزیپ شماره ۵ در سطح و رنگ مختلف برای زیپ های دندانه فلزی و پلاستیکی.
  2. انواع حلقه ها در سایز های مختلف و رنگ بندی به صورت رنگ ثابت و فانتزی و ساده.
  3. انواع بند گیرهای مربعی حلقه این حلقه در رنگ بندی های گوناگون و سایزهای مختلف و به صورت فانتزی و ساده.
  4. انواع مد برگردان در سایزها و رنگ های گوناگون که رنگ آنها ثابت بوده و بدون تغییر در طول زمان باقی خواهند ماند.
  5. انواع بند گیر ها به صورت زبان دار و ساده در رنگهای زرد قلم و نقره ای و لایت روشن.
  6. انواع سبزی ها به صورت چرم خور و سرزیپ های ساده به صورت رنگ ثابت.
  7. انواع قفل های پیچی، انواع مارک های تزیینی، انواع پرچ ها،
  8. انواع دکمه چهار پارچه در رنگ های مختلف و رنگ ثابت، انواع گلهای تزیینی،انواع گازگیر،انواع دکمه مگنتی ،انواع دکمه قابلمه ای، انواع دکمه چهار پارچه
  9. دستگاه پرس مارک پگاه که با کیفیت بسیار عالی به همراه لوازمات جانبی و قالب های مخصوص

یراق به چه اشیایی گفته می‌شود ؟

اگر در هر مکانی که حضور دارید به ابزار و وسایل اطراف خود بنگرید قطعاً در میان آنها اشیایی تحت عنوان یراق پیدا خواهید کرد. القاعده به اشیا و ابزاری که در تهیه و تولید اکثر وسایل دور و بر ما به کار برده شده اند، یراق گفته می شود. معمولاً این گونه ابزار و وسایل علاوه بر زیبایی که در طراحی آنها نهفته شده است، بسیار کاربردی و کارآمد هستند. و شب از زمانی که توانست انواع فلزات را تولید و ذوب کند به قالب سازی و تولید یراق روی آورد. در زمینه صنعت ها و رشته های گوناگون صنعتی از یراق می توان به عنوان در،پنجره،کیف،کفش،کابینت و….استفاده نمود. هنگامی که شما میخواهید از یک کیف گوشی استفاده کنید هرگز بدون داشتن قفل و دستگیره و زیپ و موارد اینچنین قابل استفاده عالی و کاربردی نخواهد بود، به ویژه استفاده از یراق گوناگون با طرح ها و نقش های زیبا در زیباسازی و ویژه سازی آن به صورت خاص نقش اساسی و کلیدی دارد.

 

یکی از مرسوم ترین یراق ها مختص به یراق های کیف است ، که در گونه‌های مختلف زنانه و مردانه تهیه و تولید می شود.

نکات قابل توجه در خرید یراق

برای خرید انواع یراق محتسب کیف نکات بسیار خاص و ویژه را مد نظر قرار داد. رعایت و دقت در انتخاب یراق مدنظر می تواند از آن چنان اهمیت برخوردار باشد که سالها بتوان از ابزار مورد نظر بدون هیچ گونه خرابی استفاده نمود. مجموعه فروشگاه چرم سلن با ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری این امکان را فراهم نموده تا شما همشهریان عزیز نسبت به یک خرید مطمئن و عالی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت سفارشات مد نظر خود را تهیه فرمایید. در این فروشگاه با توجه به حساسیت و دقت بالایی که در انتخاب محصولات اولیه و انواع یراق مد نظر قرار گرفته قطعاً شما همشهریان از خرید خود بسیار خرسند و خشنود خواهید شد.

تعاریف لغوی یراق

یراق در لغت به معنای هر آنچه که سبب چفت و بست  یا قفل شود نامیده می شود،و در خصوص کلمات دیگری همچون اسباب، سلاح و ابزار و ساز و برگ و نوار می توان از کلمه یراق استفاده نمود.

از لحاظ معنای عرفی و کاربردی یراق به ابزار و وسایل فلزی گفته می شود که از طریق ذوب کردن فلز و قالب دهی آن به اشکال مختلف به واسطه آبکاری نامیده می شود.

در اکثر مواقع هدف بشر از اختراع بسیاری از وسایل و ابزاری که در اختیار داشته این است که به واسطه این ابداعات ابزار و وسایلی را تولید نماید که کارها و امور را سریعتر و راحت تر انجام دهد. یکی از این موارد تهیه و تولید یراق آلات است. ابزاری همچون دستگیره در و پنجره، انواع شیرآلات آب، دوش حمام،آویز لباس ،مغزی در و انواع قفلهای فلزی درزمره یراق آلات قرار خواهند گرفت.

فروش عمده کیف اهواز

آدرس فروشگاه یراق آلات در اهواز

مجموعه کارگاه تولیدی چرم سلن  و فروشگاه انواع یراق آلات مخصوص تولید محصولات چرم نظیر کیف،کفش،کمربند، مچ بند،قاب گوشی ،در استان خوزستان و شهر اهواز افتخار دارد که در خدمت شما همشهریان عزیز در راستای ارائه بهترین خدمات و محصولات در آدرس و نشانی یا خرید حضوری در آدرس زیر اقدام نماید.

آدرس:اهواز،گلستان،خیابان آبان،نبش کارون شرقی، پاساژ آروین،طبقه همکف واحد۳ کارگاه چرم دوزی سلن چرم خوزستان
شماره تلفن:۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵

آدرس گوگل مپ:

https://g.co/kgs/1ackAe