شماره وکیل اهواز کدام است؟ وکیل درجه یک و متخصصی است که  دارای پروانه۲ درجه یک وکالت بوده. و از تمامی قوانین و مقررات مربوط به اینگونه دعاوی در مقام دفاع حقوقی از موکلین خود برخوردار است.با عنایت به وجود مشخصه ها و آیتم های گوناگون تعیین یک وکیل خوب و کارآمد. بطور قطع و یقین نمی توان عنوان نمود که قویترین وکیل دعاوی ملکی و زمین و ساخت و ساز بنا چه کسی است.اما می توان گفت که یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در اهواز آقای مصطفی فیروزی مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی است. که با اشراف کامل اطلاعات و قوانین و مقررات مطروحه در این موارد،قادر خواهد بود تمامی حقوق قانونی موکلین را در چهارچوب قوانین از کسانی.که به مکر و حلیه و تقلب قصد دارند حق دیگران را ضایع کنند بستاند.

وکیل پایه یک دادگستری خوزستان

میزان حق الوکاله وکیل متخصص

قبل از اینکه به بیان میزان دستمزد و حق الوکاله و شماره  وکیل اهواز بپردازیم لازم است.به صورت خلاصه و تیتروار از میزان هزینه های جانبی پرونده های.حقوقی و کیفری بخصوص در زمینه حوادث رانندگی مطالبی را به استحضار برساند.

  1. وکیل در بدو حضور در هر پرونده بایستی نسبت به ابطال تمبر مالیاتی وکلا و پرداخت هزینه های مربوطه اقدام نماید.
  2. سپس نسبت به پرداخت هزینه دادرسی و تنظیم شکواییه یا دادخواست حقوقی اقدام کند.
  3. در مرحله بعد در کمترین حالت ممکن برای یک پرونده کیفری حداقل نیاز به ۲۰ بار مراجعه و در پرونده حقوقی حداقل ۱۰ مرتبه لازم است. تا حقوق دفاعی موکل در حد متعارف رعایت شود.بماند که در بسیاری از پرونده ها بدلایل مختلف ممکن است روند. رسیدگی چندین سال طول بکشد و مراجعات مکرر و پيگيري های متعدد آه از نهاد وکیل برآورد!🤣🤣😂
  4. حضور در جلسات رسیدگی از الزامات یک پرونده موفق هست که نیازمند پشتیبانی مالی موکل است.

آثار کسب شماره وکیل اهواز

از نگاه خیلی ها معروفیت ممکن است. همچون برخی سلبریتی‌ های مجازی یک شبه به دست آمده باشد ولی از نظر نگارنده در عالم وکالت دادگستری. معروفیت با بوق و کرنا  و جار زدن به دست نمی آید و باید ثانیه به ثانیه عمر یک وکیل دادگستری.در راه حیثیت و شرافت در وادی عدالت و قانون در پناه وجدان و حق طلبی سپری شده باشد.

چه بسیار انسانها که از استشمام بوی پول و ثروت سست و بی اراده شده. و سر تعظیم در برابر جرم  و خیانت و اختلاس فرود آورده و خود فروشی را تقدیر شانس، اختلاس و دزدی را زرنگی، لقمه حرام را توفیق ابدی پنداشته. و تا آخرین لحظه عمر هرگز وجدانشان از خواب و تباهی و سیاهی بر نمی خیزد. وکیل ارزشی با مناعت طبع وجدان همیشه آگاه هرگز ثروت و پول را به روایی ظلم و ستم و حق کشی مبدل نمی سازد.

وکیل در اهواز

09165099921

تاثیر  وکیل در موفقیت پرونده

شهرستان اهواز به دلیل وجود شرکت های عظیم و گسترده و نیروهای فراوان و اداراتی که در سطح کشور سخن های بسیاری برای گفتن دارند. سبب شده است که آمار چشمگیری از پرونده های تشکیل شده. از سوی همشهریان عزیز اهوازیا هم استانی های عزیز در استان خوزستان باشد. وکیل درجه یک و کارکشته به دلیل انعقاد تفاهم نامه.با موسسه حقوقی و داوری عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی به راحتی می تواند.در انجام عریضه و شکوائیه های ارسالی در زمینه پرونده های گوناگون اعم از کیفری و حقوقی و ثبتي و خانوادگی. و هر آنچه که مربوط به قوانین مندرج.و مشخص شده در قوانین و مقررات مصوب کشور است بر عهده خواهد گرفت.

بهترین وکیل خوزستان

بهترین شماره وکیل اهواز چیست؟

وکلای زیادی در زمینه پرونده های کیفری به ویژه پرونده های مخصوص به فن و تخصص خود مشغول فعالیت هستند. بنابراین انتخاب وکیل حرفه‌ای و کارکشته که بتواند از تخصص و مهارت خود به منظور از اثبات اینگونه جرایم یا حکم برائت موکل خود بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز خواهد بود. قبول وکالت و انجام مراحل اینگونه پرونده‌ها دارای طبقه بندی و نیازمند یک نقشه راه منسجم و هدفمند بوده.تا بتوان گام به گام در جهات مختلف موفقیت در پرونده قدم برداشت. ظرافت و حساسیت این گونه پرونده ها تا آنجاست که بسیاری از وکلای دادگستری از پذیرش و دنبال کردن آن امتناع می نمایند. تجربه و تخصص بالا در اوج هوش و ذکاوت مندی و تسلط به قوانین و مقررات.مجموعه در سطح کشور از مهمترین خصایل و ویژگیهای وکیل در اهواز می باشد.

 آدرس پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/p/CTphbRWMKQJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

اصول انتخاب وکیل ماهر و حرفه ای

وکلای متخصص و حرف های دارای ویژگی های مختص به خود هستند که. ما در این مقاله به طور مختصر تعدادی از این ویژگی ها را برای شما عزیزان بازگو می نماییم:

 

صداقت در گفتار و رفتار و عملکرد صحیح و مناسب توأم با آشنایی با تمامی قوانین و مقررات

 

خودداری از هرگونه مبالغه و بزرگنمایی به ویژه در خصوص ارتباط با مقامات قضایی و کشوری و لشکری

 

رازداری و امانت داری نسبت به محتویات و مکالمات ما بین خود و ارباب رجوع و حفظ اسرار شغلی

 

جستجو و پژوهش در زمینه شناسایی بهترین و موثرترین و روش ممکن در حل مشکلات دیگران و انتخاب آن استفاده از تجربیات علمی و عملی خود و بهره گیری از کمک اساتید و متخصصین حوزه حقوقی مربوطه و شناساندن حقیقت و عدالت به قاضی محترم پرونده

 

بهرمندی از استعدادهای ناب نگارش و نوشتن لایحه و مطالب و داشتن فن بیان بسیار بالا در جهت متقاعد نمودن طرفین دعوا

شماره  وکیل اهواز

مجموعه ما در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی دارای شعب.مختلف در سطح شهر اهواز بوده اما شعبه مرکزی آن در آدرس زیر واقع شده است.

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی

پیشنهاد ما این است که ابتدا از طریق برقراری تماس تلفنی نسبت به هماهنگی های اولیه اقدامات لازم را صورت دهید.تا در صورت مراجعه حضوری بدون هیچگونه اتلاف وقت و معطلی در کمترین زمان بهترین نتیجه را بهره مند شوید.

یکی از از معضلات و مشکلات امروزه شهر اهواز وجود گرمای ۵۰ درجه همراه با آلاینده های هوا نظیر گرد و خاک و دود شرکت های صنعتی است. این موضوع سبب شده است که بسیاری از شهروندان جهت حفظ سلامتی و ایمنی خود از در معرض قرار گرفتن این گونه مشکلات پرهیز نمایند. به همین خاطر ما پیشنهاد هماهنگی های مجازی را در اولویت قرار  خواهد گرفت.

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن 

شماره تماس 

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰