بزرگترین تولیدی کیف چرم دست دوز اهواز در کدام آدرس پیدا میشود؟ برای تهیه و تولید کیف به دو روش دست دوز و فروش چرخ خیاطی صنعتی استفاده می شود. یکی از راحت ترین و پر استفاده ترین متدهای قابل استفاده در انواع کیف ها استفاده از کیف پول مردانه و زنانه باشد. انواع مدل ها و تنوع گوناگون کیف های اداری و کیف های مجلسی و انواع جاکارتی و جلد قاب گوشی موبایل چرمی و همچنین انواع کیف های زنانه و مردانه تمام عیار را می توانید از کارگاه تولیدی سلن چرم اهواز سفارش و دریافت کنید.

شماره تماس 

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵

آموزش چرم دوزی اهواز

انواع کیف های چرم چپه دوزی زنانه

به صورت نرمال  خاستگاه هر دختر ایرانی این است که یک تیپ شیک و و منحصر به خود را داشته باشد تا بتواند در میان همنوعان خویش چشم نوازی کند. اینگونه افراد با پیدا کردن کارگاه های اصلی چرم دوزی  و انتخاب نوع چرم و رنگ و سایر ویژگی های آن ترجیح می دهند که با اساتید  مد و لباس به صورت مستقیم در ارتباط بوده و از مشاوره های ایشان بهره مند شوند. مجموعه شرکت چرم سلن ایرانیان با استفاده از نیازهای قرن حاضر و مد نظر داشتن آداب و رسوم و سنن اقوام گوناگون کشور عزیزمان ایران یک ایده جذاب و عامه پسند را مطمح نظر قرار داده و با ترکیب انواع گوناگون پارچه و چرم یک ست سراسری از انواع گوناگون کیف، کفش و لباس و کمربند با ظرافت و دقت منحصر به فرد تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آدرس و شماره تماس کیف چرم دست دوز اهواز

برای آنکه بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مشاوره های اساتید بزرگ چرم دوزی در شهر اهواز بهره مند شوید کافیست که با انتخاب شماره تلفن همراه زیر و برقراری تماس تلفنی با مجموعه سلن چرم اهواز نسبت به هماهنگی و دریافت ایده ها و انتخاب گزینه مناسب در میان عکس ها و کاتالوگ های ارسالی جهت ارسال به خط تولید و دریافت در آدرس خود اقدام فرمایید. قطعاً با توجه به نوع قیمت‌ها و جذابیت تخفیفات ویژه فصلی در قیاس با سایر تولیدی ها و رقبا از خرید و ثبت سفارش خود بسیار مسرور و خوشحال بوده و از مشتری های همیشگی و ثابت و درجه یک این مجموعه خواهید شد.

چرم دوزی در اهواز

09167803685

شماره تماس کارگاه  و آموزشگاه چرم دوزی اهواز  و کارگاه تولیدی عمده  و تکی چرم دوزی سلن چرم اهواز

اهواز گلستان بلوار فروردین بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد ۱۱.جنب بانک شهر و مسکن آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد چرم اهواز 

ساعات حضور مطابق با هماهنگی قبلی و همه روزه عصرها از ساعت ۱۷۰۰تا ۲۱۰۰

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵

آدرس پیج اینستاگرام:

https://www.instagram.com/p/Cgm03yZqQou/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

مشخصات کیف چرم دست دوز چیست؟

کیف چرم دست دوز دارای مشخصات و ویژگی های زیر است:

  1. بوی چرم طبیعی آن بسیار شبیه بوی حیواناتی نظیر بز و گاو و گوسفند می دهد به طوری که از لحاظ ظاهری چرم های مصنوعی بسیار مشابه چرم های طبیعی هستند و از طریق استنشاق و بویایی می توان آن را متمایز نمود.
  2. در کشور عزیزمان ایران چندین شهر هستند که نسبت به انجام تولید چرم خام طبیعی و فرآوری آن از پوست حیوانات اقدام می کنند که در رتبه اول آنان چرم تبریز قرار دارد که مقدار قابل توجهی از آن به کشورهای دیگر صادر شده و مقدار اندکی در داخل کشور به فروش می رسد. در رتبه دوم چرم مشهد قرار دارد که از لحاظ کیفیت در سطح پایین تری از چرم تبریز است. و در رتبه سوم چرم تهران قرار دارد که به دلیل نگهداری طولانی در انبار ممکن است کیفیت خود را از دست داده باشد.
  3. نحوه دوخته شدن کیف بسیار مهم است و حتماً دقت کنید که داخل و بیرون کیف به صورت یکدست و منظم دوخته شده باشد و پارچه ها و ابزاری که در کیف به کار برده شده از اجناس درجه یک و عالی باشد.
  4. روشهای دباغی چرم اهمیت بسزایی دارد و در کیفیت نهایی آن بسیار موثر است. درباره به روش طبیعی و روش کروم صورت می گیرد در روش طبیعی مدت زمان بسیار زیادی نیاز است تا چرم خام به محصول نهایی تبدیل شود اما در روش کروم بسیار سریعتر این اقدام صورت می‌گیرد و کیفیت آن پایین تر از طبیعی است.
چرم دوزی اهواز

09167803685

مجموعه سلن چرم اهواز آمادگی خود را جهت انواع تولید کیف،کفش،کمربند با چرم طبیعی و  مصنوعی به صورت تکی و عمده و همچنین طراحی و تولید انواع کیف های برند جهانی و ارسال به آدرس شما عزیزان اعلام می‌ دارد.

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۱ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن 

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵