برترین وکیل مالیاتی در اهواز کیست؟ تخصصی و فنی بودن قوانین و مقررات مختص به مالیات سبب شده است که افراد در تشخیص آن چه که تخلف و جرم مالیاتی محسوب می شود و یا آنچه که هیچگونه عنوان مجرمانه مالیاتی ندارد سردرگم و گمراه بمانند.

در بسیاری از موارد افرادی که از طریق اداره مالیات احضار می شوند نه تنها نقشی در تخلفات مالیاتی نداشته بلکه از مدارک و مستندات ایشان سوء استفاده و مورد جعل و شرکت های کاغذی به منظور فرار مالیاتی استفاده شده است که متاسفانه پیامدهای ناگواری را در پی دارد از جمله پرداخت جریمه های هنگفت مالیاتی که منجر به مسدودی تمامی حساب ها و ممنوع الخروجی فرد و توقیف اموال و املاک ایشان منجر شده است.

قویترین وکیل بانکی در اهواز کیست؟

به همین ترتیب کافیست برای بهره مندی از برترین وکیل مالیاتی اهواز با موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری تماس حاصل فرمایید.

مالیات یعنی چه؟

مالیات میزان مبلغی است که دولت ها از افراد حقیقی و حقوقی بر پایه قانون و مقررات مصوب به منظور تقویت حکومت و تامین هزینه های عمومی اخذ می کنند.

به همین ترتیب مالیات یکی از اساسی ترین وسیله هایی است که درآمد دولت به منظور کسب رتبه های بالای اقتصادی مطرح کرد ایده و از سوی دیگر یکی از ابزار کنترل اقتصاد کشورهاست.

قوانین و مقرراتی که برای شرکت ها و موسسات و همچنین افراد حقیقی تصویب شده است دقیقاً میزان دریافت مالیات را تعیین نموده و همین موضوع باعث می شود که درآمد سالیانه افراد و شرکتها بسیار تاثیر پذیر از قوانین مالیاتی باشد.

مالیات مستقیم چیست؟

مالیات مستقیم عبارت است :

  • از مالیات بر ارث
  • مالیات بر نقل و انتقالات بلاعوض
  • مالیات بر اموال و دارایی ها و درآمد افراد

مالیات غیر مستقیم چیست؟

  • مالیات حقوق و عوارض گمرکی
  • مالیات بر معاملات
  • مالیات بر ارزش افزوده و مصرف

 

جرائم مالیاتی چه هستند؟

جرایم مالیاتی عبارتند از تخلفات بعضی از مودیان مالیاتی که در آشکارسازی یا شفاف سازی درآمد یا شغل یا هر دوی آنها به سازمان های مالیاتی قصور نموده یا قوانین و مقررات را زیر پا می گذارند.

جرایم مالیاتی در بسیاری از موارد تخلفات و جرائم عدیده ای را در بر میگیرد همچون تاخیر در ارسال اظهارنامه مالیاتی، تاخیر در پرداخت مالیات، عدم پرداخت مالیات، کوتاهی در اعلام میزان درآمد واقعی، کوتاهی در اعلام معاملات که مشمول مالیات می‌شوند و این موارد به قصد تقلب یا گواهی کذب یا تبانی صورت می گیرد.

صلاحیت رسیدگی جرایم مالیاتی کجاست؟

در آیین دادرسی مربوط به امور مالیاتی دو مرجع پیش بینی شده است که عبارتند از مراجع شبه قضایی و مراجع نظارتی.

مراجع شبه قضایی وظیفه بررسی و حل مشکلات بین مالیات و سازمان امور مالیات را بر عهده داشته و همانند مرجع حل اختلاف بدوی و تجدید نظر شورای عالی مالیات طبق مواد ۲۴۴ تا ماده ۲۶۰ قانون مالیاتهای مستقیم.

مرجع نظارتی وظیفه کنترل بر رفتار و کردار کارکنان و کشف تخلفات و فساد پرسنل سازمان امور مالیاتی و همچنین رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی کارکنان را برعهده داشته همانند هیئت عالی انتظامی مالیاتی و دادستان انتظامی مالیاتی طبق مواد ۲۶۱ الی ۲۷۰ قانون مالیاتهای مستقیم.

در خصوص جرم های کیفری مالیات با توجه به قانون مالیاتهای مستقیم مصوب سال ۱۳۹۴ در صلاحیت دادگاه ویژه جرایم مالیات است که در کنار سازمان طرح جامع مالیات مشغول به فعالیت می باشد.

نقش وکیل در رهایی مودی مالیاتی

وکیل مالیات دارای پروانه وکالت دادگستری از کانون وکلای دادگستری یا مرکز مشاوران و امور خانواده قوه قضاییه بوده که توانایی تجزیه و تحلیل رشته های مالی و اقتصادی به انضمام تسلط بر قوانین خاص مالیات و همچنین رهایی احقاق حقوق  افرادی است که بدون هیچگونه فعالیت اقتصادی منجر به جرایم اقتصادی و مالیاتی از طریق های گوناگون جرایم سنگینی برای آنان در نظر گرفته شده است.

ویژگی وکیل متخصص امور مالیاتی

  1. وکیل متخصص مالیات همواره قوانین و مقررات را مورد مطالعه و کنکاش قرار داده و از تمامی قوانین و مقررات و صورت کامل و روزانه مطلع است.
  2. وکیل مالیات توانایی کلام شیوا و رسا به منظور تفهیم قوانین و مقررات و سخنرانی در مجامع و محاکمات رسیدگی در جهت احقاق حقوق موکل را به بهترین نحو ممکن داراست
  3. تجربه گرفتن پرونده های گوناگون مالیاتی و دفاع از حقوق مودیان در جهت تخفیف یا برائت آنان از جرائم و تخلفات سنگین مالیاتی در طول سالیان متمادی از وظایف برترین وکیل مالیات در اهواز است.

خدمات حقوقی برترین وکیل مالیاتی در اهواز

به منظور انجام هر گونه خدمات حقوقی و به ویژه در زمینه امور مالیاتی پیشنهاد ما این است که با ارائه تمامی اسناد و مدارک به منظور انجام مشاوره حضوری یا تلفنی با بهترین وکیل مالیاتی در اهواز از طریق شماره تلفن های مذکور در سایت نسبت به انجام زمان مشاوره تلفنی و یا ملاقات حضوری اقدامات لازم را صورت دهید.

چه بسا افراد زیادی قبل از شروع به کار در هر زمینه اقتصادی و کسب و کار ابتداً با وکیل امور مالیاتی مشاوره و همفکری صورت داده تا در آینده هیچ گونه مشکل و اتفاق خاصی رخ ندهد.

متاسفانه بسیاری از شرکت ها از عدم اطلاع و آگاهی افراد از قوانین و مقررات مالیاتی سوء استفاده نموده و به منظور فرار مالیاتی اقدامات عجیبی را صورت داده که در نهایت نه تنها موفق نمی شوند بلکه مشمول جرایم سنگین و با مجازاتهای سختی روبرو می شوند.

کافیست قبل از هرگونه طرح دعوا یا اقدام عملی در زمینه های گوناگون امور مالیاتی از تجربه و علم تخصصی وکیل کارکشته مالیات در شهرستان اهواز به ویژه استان خوزستان بهره مند شوید.

آدرس پیج‌اینستاگرام:

https://www.instagram.com/p/CZHZxP7MUqb/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

آدرس و مشخصات وکیل مالیاتی در اهواز

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی با انعقاد قرارداد و همکاری با طیف عظیمی از وکلای درجه یک و عالی در سطح کشور می ‌کوشد تا از طریق اشرافیت بر قوانین و مقررات مطروحه و معرفی برترین وکلای دادگستری به شما هم استانی های  عزیز موجب طیب خاطر و حسن اعتماد شما عزیزان را فراهم سازد.به همین منظور کافیست که شما سروران عزیز از طریق شماره تماس زیر نسبت به برقراری تلفن و انجام مصاحبه با مدیریت موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اقدامات لازم را در جهت انجام مشاوره تلفنی یا ملاقات حضوری فراهم آورید تا به بهترین نحو ممکن شما را در زمینه های گوناگون حقوقی یاری نماییم.

اعتماد شما سرمایه ماست.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۴۸۳۱۸۰۸۴۰

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی

بانفوذترین وکیل کیفری در اهواز کیست?