قویترین وکیل اجرای احکام اهواز کیست؟ ماهر ترین و ذوب ترین وکیل اجرای احکام در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری در شهرستان اهواز و به ویژه در سطح استان خوزستان چه کسی است؟ برای دانستن به این موضوع ادامه مطالب را مطالعه و در کنار ما باشید. انشاالله که بتوانیم اطلاعات کاربردی و مثبتی را در اختیار شما عزیزان گذارد و به حل مشکلات شما عزیزان کمک شایانی کرده باشیم.

بهترین وکیل چک در شهر اهواز

اختلاف مابین اجرای حکم دعاوی حقوقی با دعاوی کیفری

زمانی که پرونده پس از گذر از مرحله رسیدگی و بررسی ادله و مدارک طرفین دعوا در نهایت با تصمیم گیری قضات پرونده منجر به قابل اجرا میشود برای عملی ساختن آراء قضات و اجرای رای به مرحله حساس اجرای احکام وارد می شویم.

یکی از بزرگ‌ترین اختلافات و تفاوت های مابین آراء کیفری و مدنی این است که در پرونده های کیفری به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به شاکی یا مدعی خصوصی پرونده به شعبه اجرای احکام کیفری ارجاع می شود اما در پرونده های مدنی و حقوقی الزاماً بایستی توسط خواهان یا شخصی که قریب به نفع او صادر شده است حتماً در دادگاه بدوی صادر کننده رای تقاضای صدور اجرائیه ثبت شده اصطلاح اجرائیه کشیده شود. چنانچه پس از گذشت ده روز از تاریخ ابلاغ اجراییه محکوم علیه نسبت به اجرای مفاد  رای اقدام خاصی صورت ندهد با درخواست محکوم له پرونده به شعب اجرای احکام مدنی منتقل می شود.

پس از ثبت پرونده در شعبه اجرای احکام یک پیامک برای طرفین دعوا ارسال و مشخص می کند که پرونده در کدام شعبه و با چه شماره ای ثبت شده است.

خوشبختانه وجود سامانه سیستمی موجب شده است که از طریق سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی اینترنتی نسبت به تعیین نوع و زمان مشخص و ساعت مشخص  در شعبه مربوطه جهت انجام تقاضای ذینفع اقدام لازم صورت گیرد به مانند گذشته نیست که بایستی از اول صبح تا ظهر در صف منتظرین لیست اجرایی بود بوده باشید.

www.adliran.ir

مراحل انجام تعیین وکیل اجرای احکام اهواز

با عنایت به اینکه مراحل اجرای یک یک حکم قضایی اعم از تامین خواسته یا دستور موقت یا رای قابل اجرا در مرحله اجرای احکام مستلزم رفت و آمد و صرف وقت زیادی تا مرحله وصول مطالبات یا جلب و دستگیری طرف مقابل است پس بنابراین بسیاری از موکلین به دلیل حضور در محل کار یا دوری از محل اجرا رای یا به هر علت شخصی تقاضای انتخاب وکیل و سپردن امور اجرایی به ایشان را دارند. از طرفی با توجه به انعقاد قرارداد وکالت نامه و تعیین شروط انجام امور وکالتی بسیار بهتر است که وکیل و موکل در دفتر وکیل، یک قرار ملاقات حضوری و انجام امور به صورت عینی و لمسی صورت گیرد.

در مقابل بسیار افرادی هستند که به دلیل دوری و باد مسافت یا هر علتی قادر به حضور در دفتر وکیل نیستند خوشبختانه از لحاظ سیستماتیک و فنی این موضوع نیز حل شده و می توان از طریق فضای مجازی نسبت به تعیین مفاد قرارداد وکالت نامه و ارسال سیستمی آن اقدام نمود بدون آنکه موکل در دفتر وکیل حضور داشته باشند.

آدرس و مختصات دفتر وکیل اجرای احکام

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری به منظور سهولت در انجام امور موکلین عزیز نسبت به انعقاد تفاهم نامه با بسیاری از وکلای درجه یک و عالی در سطح استان خوزستان اقدام نموده تا طیف گسترده‌ای از وکلای مورد نظر شما عزیزان در لیست ارسالی گنجانده شوند. به خاطر کافیست شما عزیزان ابتدای وساکن با مدیرعامل موسسه حقوقی و داوری به صورت مستقیم و بدون واسطه نسبت به تعیین آیتم های مورد نظر خود جهت واگذاری وکالت پرونده ابرازی اقدام فرموده تا حد توان نسبت به معرفی بهترین گزینه مورد نظر اقدام شایسته صورت گیرد.

با ما در تماس باشید

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

آدرس اهواز گلستان بلوار فروردین بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی

 https://vakilfirouzi.ir/%d9%85%d8%ac%d8%b1%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d9%88%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/