چگونه به وکلای برتر کرج دسترسی پیدا کنیم؟ وکیل در کرج چه کسی است؟پاسخ این سوال در متن آتی خواهد بود. درب بدایت امر توضیحات مختصری در خصوص اینکه طرفین قرارداد به کالا چه کسانی هستند بیان نموده و به شناخت اهداف مد نظر شما عزیزان خواهیم پرداخت.

چگونه به وکلای برتر در اهواز دسترسی پیدا کنیم

طرفین قرارداد وکالت چه کسانی هستند؟ همه قرارداد ها موضوع وکالت از دو شخص حقیقی یا حقوقی تشکیل می شوند. که عبارتند از وکیل و موکل. موکل شخصی است. با مراجعه به وکیل دادگستری با انعقاد قرارداد وکالت اختیارات را در موضوعاتی خاص به نیابت و جانشینی به وکیل اعطا و واگذار می کند. تا بدین طریق وکیل نسبت به انجام موضوعات مورد وکالت اقدامات لازم را صورت دهد.

در بسیاری از موارد قرارداد وکالت به منظور انجام کاری یا امری است. که تحت عنوان وکالت کاری نامیده می شود. که در این مورد وکیل در چهارچوب اختیارات و حقوق شخص ذی حق، امور مورد وکالت را انجام خواهد داد.

در موارد دیگر انعقاد قرارداد وکالت برای انتقال حق شخص مالک و نقد می گردد همانند به کالت بر انتقال اموال وکالت در اجرای تشریفات قانونی طلاق و ….‌‌

رعایت چه مواردی برای موکل الزامی است؟

معمولاً اصلی ترین وظیفه و تعهدات موکل نسبت به وکیل در کرج  به ویژه در قراردادهای قضايي.مربوط به انجام امور دادگستری و شبه قضایی  توسط وکیل پایه یک دادگستری که دارای پروانه وکالت دادگستری از مراجع ذیصلاح بوده عبارتند از:

  1. صداقت در رفتار و گفتار از سوی موکل مخصوصاً در بیان حقایق و جزئیات پرونده به منظور شفاف سازی و توجیه وکیل. تا از تبعات دروغگویی و عدم صداقت در آینده به ویژه در جلسات رسیدگی و دفاع قانونی وکیل از موکل در محضر عدالت و قضات محترم پیشگیری شود.
  2. پرداخت هزینه‌های جانبی پرونده همچون هزینه دادرسی،هزینه کارشناسی،هزینه ایاب و ذهاب وکیل و شهود و مطلعین
  3. پرداخت حق الوکاله وکیل در مواعد مقرر و تعیین شده به منظور جلوگیری از کم کاری.و بی تفاوتی وکیل نسبت به عملکرد و پیگیریهای مکرر پرونده متشکله
  4. نهایت همکاری و فراهم نمودن وسایل و اقدامات مورد نظر وکیل در جهت تسهیل روند رسیدگی به پرونده قضایی.و حضور به موقع در در مواردی که حضور موکل ضروری و لازم است.
  5. اعتماد و اعتقاد به عملکرد وکیل دادگستری و عدم توجه به شایعه پراکنی و فرافکنی.اطرافیان مبنی بر شایعه سازی یا ضعیف جلوه نمودن عملکرد وکیل دادگستری
  6. رعایت حقوق وکیل دادگستری و پیشگیری از سلب آسایش. وکیل از طریق تلفن های مکرر یا حضور بی مورد در دفتر وکیل
  7. توسل به قوانین و مقررات و بی توجهی نسبت به مواردی همچون برقراری رابطه یا اهدای کادو و……به مقامات مسئول

تعهدات وکیل نسبت موکل چیست؟

  1. مسئولیت پذیری و پاسخگویی وکیل در کرج  در برابر عملکرد خود به صورت معقول و منطقی
  2. رعایت مصلحت و خود پنداری نسبت به اقدامات مورد نظر موکل و پیشگیری. از هرگونه اقدامی که باعث تضعیف و از بین رفتن حقوق موکل میشود
  3. حفظ اسرار و جزئیات پرونده و عدم افشای آن به دیگران در جهت حفظ آبرو و خیرخواهی موکل
  4. انجام امور وکالت در حدود اختیارات و وظایف قانونی و در چارچوب قوانین و مقررات
  5. تلاش در جهت برقراری صلح و سازش مابین طرفین دعوا و در طول رسیدگی پرونده
  6. تنظیم قرارداد وکالت نامه به صورت دقیق و منظم با ذکر جزئیات. خط و نحوه پرداخت حق الوکاله و ارائه رسید در قبال دریافت آن
  7. ارائه مشاوره دقیق و منظم به موکل و شفاف سازی موارد قانونی مدنظر
  8. پرهیز از شرایط مخالف اخلاق و عرف در قرارداد وکالت

 

آدرس و مشخصات وکیل حرفه‌ای و کارکشته

همانطور که مستحضرید وکلای زیادی در زمینه تقبل پرونده های گوناگون. حقوقی و کیفری اعم از ملکی خانواده ثبتی و تمامی زمینه های گوناگون اقدام به انجام وکالت دادگستری به نیابت از موکلین عزیز و گرامی انجام می دهند. به همین منظور انتخاب یک وکیل حرفه ای و کارکشته بسیار نیازمند دقت و ظرافت خاصی است تا ازطریق انتخاب بهترین وکیل نسبت به انجام پرونده متشکل در محاکم قضایی و شبه قضایی اقدامات لازم را در کمال صداقت و پیگیری مستمر و ارائه دفاعیات قانونی لازم در جلسات رسیدگی و دارای فن سخنوری و قانع نمودن قضات محترم بوده پرونده را به سر منزل مقصود برساند.

برای بدست آوردن آدرس و شماره تماس وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی. عضو کانون وکلای دادگستری با شماره تماس زیر  ارتباط تلفنی برقرار فرمایید.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

آدرس پیج اینستاگرام وکیل

https://www.instagram.com/tv/CfJMTRvDasz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

آثار وکالت نسبت به موکل

پس از انعقاد قرارداد وکالت مابین وکیل در کرج  و موکل یک سری تعهدات و اقدامات مبتنی بر قرارداد مابین طرفین به وجود می آید و در این راستا وکیل و موکل هرکدام وظایفی بر عهده خواهند داشت و انجام قصور از طرف هریک ممکن است تبعات ناگواری را در پی داشته باشد.به همین خاطر اصولا اکثر وکلا نسبت به توجیه موکلین در جلسات مشاوره اقدام نموده و تکالیف هریک در اینگونه جلسات مشاوره در دفتر وکیل صورت می‌گیرد.

 

توصیف وکیل پایه یک دادگستری از منظر نگارنده

برای تعریف کلمه وکیل به منظور دفاع در  قاموس یک پشتیبان همه جانبه از موکل.و اینکه چه بایدها و نبایدهایی را بایستی رعایت کند اختلاف نظرات بسیار زیادی وجود دارد.

بسیاری از اندیشمندان وکیل را به صورت یک تیرانداز فنی و ماهر بیان می کنند که با دریافت.مبالغی توافق شده با موکل بدون توجه به اینکه موکل حق دارد یا ندارد وارد عرصه مبارزه با طرف مقابل میشود.

وکیل از عداوت و دشمنی به وجود آمده ما بین افرادی که او را تعیین می کنند بهره برداری نموده. و از پیروزی موکل و شکست طرف مقابل بسیار مسرور و شادمان می شود.

به این ترتیب وکیل در مقام مشاوره به دنبال وجود دشمن است تا ایجاد صلح و سازش. و برقراری دوستی و مودت مابین طرفین.

بسیاری وکیل در کرج را همچون یک موقع زگر قدرتمند و دانا می پندارند که رهنمودها و نصایح او همانند.چراغ راه هدایتگر موکل است که بدون تفکر و تعقل و چون و چرا علی الاصول بایستی به منظور پیروزی و شکست. طرف مقابل و چیرگی بر او سرلوحه خویش قرار دهد.

از نظر قانون گذاران مجلس فعلی و بسیاری از اقتصاددانان وکالت صرفاً یک کاسبی است.که وکیل با دریافت پول از موکل خدمات حقوقی را به ایشان عرضه می دارد. و هدف وکیل از این کار رسیدن به یک زندگی مرفه و مطلوب است. اینگونه وکیل ها علی القاعده هیچگونه علاقه و اشتیاقی به واقعیتهای پرونده یا انگیزه های موکلین ندارند. ایشان بیشتر به انجام اموری که به به وی محول شده به منظور به دست آوردن. آرا و حکم های قضایی مناسب حال موکل قدم بر می دانند.

بسیاری دیگر وکیل را همانند یک انسان حرفهایی می دانند.که مردم برای حل مشکلات و معضلات خود دست به دامن وی می شوند. اینگونه وکلا با تمامی زوایا و ابعاد مختلف پرونده و قضایای پشت آن درگیر شده و با تمام وجود نسبت به رفع مشکل همه جانبه به نفع موکل اقدام می کنند.

ارتباط مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی از طریق شماره تماس زیر

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵

قویترین وکیل تضمینی در کرج