در این مقاله به صورت کلی و مختصر توضیحاتی در خصوص وکیل پایه یک دادگستری طلاق در اهواز صحبت کرده و د درباره چگونگی و ملاقات و بستن عقد قرارداد. با وکیل پایه یک دادگستری طلاق در اهواز یا سایر شهرستان ها و استانهای کشور عزیزمان ایران صحبت کنیم.

وکیل پایه یک خانواده در اهواز

برای دستیابی و ملاقات و عقد قرارداد وکیل پایه یک دادگستری طلاق در اهواز ابتدا باید بدانیم. که وکیل پایه یک دادگستری طلاق در اهواز یک حرفه و تخصص ویژه وکلای دادگستری است. یا هر شخصی که بتواند پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری خوزستان یا کانون وکلای سراسر کشور. اسکودا یا پروانه وکالت از مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه دریافت نماید قادر به وکالت در پرونده‌های طلاق خواهد بود.

بهترین وکیل پایه یک  در اهواز

در ادامه مقدمه بالا بایستی به عرض برسانم. که وکالت در پرونده طلاق توسط تمامی افرادی که دارای پروانه وکالت درجه یک دادگستری چه از مرکز کانون وکلای دادگستری .و چه از مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه باشند بلامانع بوده تمامی این افراد می‌توانند .در پرونده‌های باموضوع طلاق اعلام وکالت نموده و از موکل خویش در تمامی مراحل رسیدگی. دفاع نموده پرونده‌های متشکله با این موضوع را به سر انجام برسانند.

وکیل پایه یک طلاق اهواز

ذکر این نکته لازم و ضروری است. که وکلای که دارای پروانه وکالت درجه ۲ و ۳ می باشند. به دلیل اینکه اینگونه پرونده‌ها قابلیت فرجام خواهی در دیوان عالی کشور را دارند. وکلای موصوف قادر به اعلام وکالت نبوده و صرفا جهت مطالعه پرونده میتواند اعلام وکالت کند. اما در خصوص حضور در جلسه رسیدگی و دفاع از موکل به دلیل این که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را ندارند. نمی‌توانند در جلسات موصوف حاضر شده و لایحه دفاعیه ارائه داده. یا به صورت شفاهی دفاعیه خویش را ارائه دهند.

وکیل پایه یک دادگستری اهواز کیانپارس

از طرفی دیگر پرونده‌های با موضوع طلاق عموماً به سه دسته تقسیم می‌شوند .که عبارتند از: -۱ پرونده با موضوع طلاق توافقی ۲- پرونده با موضوع طلاق از ناحیه مرد که در این پرونده خواهان طلاق مرد می باشد ۳- پرونده با موضوع طلاق. از ناحیه زوجه که در این پرونده خواهان طلاق زن می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری اهواز خانواده

برای توضیحات تکمیلی و اخذ مشاوره و انعقاد قرارداد وکالت با بهترین وکیل پایه یک دادگستری طلاق در اهواز. و استان خوزستان میتوانید از طریق تماس تلفنی با موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی. ارتباط برقرار کرده یا با سایت www.vakilfirouzi.ir   و انجام مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری. از رهنمودها و کسب اطلاعات دقیق حقوقی به راحتی به جواب سوالات و ابهامات به وجود آمده. در ذهن خویش پاسخ صحیح و قانونی و متناسب با شرایط .و اوضاع و احوال موجود در پرونده طلاق خویش به دست آورید.

وکیل پایه یک دادگستری خانم اهواز

برای اینکه بدانید که شخصی وکیل پایه یک دادگستری طلاق بوده .یا صرفاً یک شخصیت دلال و واسطه در کسب پرونده بوده می توانید. به سایت کانون وکلای دادگستری خوزستان به نشانی https://www.khouzestanbar.ir مراجعه فرمایید. و در قسمت جستجوی وکلا اسم شخص مورد نظر را تایپ نموده. و دکمه جستجو را فشار دهید چنانچه شخص مورد نظر از وکلای پایه یک دادگستری خوزستان بوده ضمن نشان دادن .مشخصات فردی وی حتماً محل اخذ و فعالیت  پروانه وکالت ایشان مشخص خواهد شد.

با ما در تماس باشید ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱