وکیل اهواز کیانپارس کدام‌ است؟ در ابتدا با تاثی از فرمایشات استاد گرانقدر حقوق جناب  استاد نورمحمد صبری در مبحث آیین نگارش حقوقی و پیش نیازهای آن،به بررسی ویژگی های یک وکیل حرفه‌ای و کامل همه‌جانبه می‌ پردازیم. برای آگاهی از برخورداری از آیتم های یک وکیل کارآمد و کمال‌گرا شما را دعوت به قرائت ادامه مطلب می‌نماییم.

هر وکیل پایه یک دادگستری،برای موفقیت و پیشبرد اهداف مدنظر خود و موکلین حتماً بایستی دارای ویژگی ها و پیش نیازهایی که برای کسب بهترین گزینه های ممکن داشته باشد که به اختصار بیان می نماییم.

پیش نیازها و خصوصیات ذاتی یک وکیل موفق

۱-علم و دانش حقوقی: یک وکیل پایه یک دادگستری، موفق بایستی بر تمامی کسب و تالیفات حقوقی، شامل: مقالات،قوانین جدید و به روز ،پژوهش ها با آرای وحدت رویه از طرف دیوان عالی کشور یا دیوان عدالت اداری  و شورای عالی ثبت به تصویب می رسند،تسلط و اشرافیت کامل داشته باشد.  نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه ،سایر متون و آراء مراجع قضایی از دیگر مواردی است که یک وکیل و حقوقدان با با نهایت دقت و ممارست زمان فراگیری و تجزیه و تحلیل آنها به علم حقوقی خود افزوده و در نهایت با به کارگیری همه این موارد بتواند به طور مستدل و مستند نظریات حقوقی خویش را بیان نموده و منشاء دکترین حقوقی باشد.

۲-اندیشه پویا و فعال: یک وکیل موفق و کارکشته از اندیشه پویا و فعال برخوردار است، به طوری که با فراگیری آیین نگارش و دستور زبان حقوقی و متدهای تهیه و تنظیم انواع مقالات و مجلات و مراسلات حقوقی، بتواند به شکل بسیار سلیس و روان و موثر، مطالب حقوقی خود را به رشته تحریر درآورد. در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت ممکن نسبت به ارائه دادخواست ،لوایح حقوقی، اعتراض به آرای حقوقی،تجدید نظر خواهی و سایر اقدامات حقوقی که مد نظر است مطلب حقوقی جامع و کامل ارائه دهد.

۳-سخنرانی و نطق موثر: پس از فراگیری علوم و فنون حقوقی حال نوبت به ایراد سخنرانی و نطق اثرگذار می‌ رسد . آیتم های سخنرانی  بسیار فراوان و زیاد هستند، اما آنچه مهم است،نفوذ کلام وکیل در ذهن و قلب محکمه و هیئت منصفه است، تا با بیان حقایق و جزئیات مطلب و پرونده به عدالت و سلطه قانون حاکمیت ببخشد.

هیچ چیز دل  انگیز تر از داشتن یک وکیل سخنور و کاریزماتیک نیست ،که بتواند با بهترین روش و آیین سخنوری در جهت تغییر مسیر فضای حاکم بر دادگاه به نفع موکل قدم بردارد، اما به دلایل حجم بالای پرونده‌های متشکله در محاکم قضایی این نکته بسیار مهم و اساسی است که یک وکیل موفق و سخنور در مدت بسیار کمی فرصت خواهد داشت،که بتواند عمق مطلب را ادا نماید؛چرا که اطاله کلام، در بسیاری از جلسات رسیدگی نه تنها به نفع موکل نیست بلکه موجب سرخوردگی و یاس مقامات قضایی از یک دفاع مطلوب حقوقی میشود و از یک زمانی به بعد، ممکن است حرف ها را شنیده شود اما گوش داده نمیشود.

۴-رعایت اخلاق و مرام حرفه‌ای وکالت: برای بهتر بودن در شغل وکالت بایستی اولاً با مقررات و قوانین وزن شده در باب شغل و حرفه وکالت آموزش های لازم فرا گرفته شود و پس از آن بایدها و نبایدهای راجع به شان و منزلت مشاغل حساس و چون قضاوت و وکالت به بهترین نحو ممکن مطمح نظر قرار گرفته و در نهایت دقت انجام شود.

بهترین وکیل حقوقی در اهواز کیست؟

وکیل به مثابه یک قانون متحرک و پویاست که در هرمکان و زمانی که دیگران به شغل و جایگاه شغلی وی،پی می برند هیچ گونه قانون گریزی و حتی ناهنجاری و بی اخلاقی را از وی نمی پذیرند و در صورت بروز کوچکترین خطای انسانی از وکیل،قطعا از لحاظ اجتماعی مورد سرزنش شدید و از لحاظ  اجرای قانون و مقررات اشد مجازات برایش در نظر گرفته می شود.وکیل نمونه بارز عینیت بخشیدن به قوانین و مقررات موضوعه در پرتو عینیت بخشی به اجرای عملی قانون است.جهل به قانون یک بهانه عامیانه برای قانون گریزی است اما‌ وکیل اهواز کیانپارس چگونه می تواند از غفلت و ندانستن سخن براند! نقش وکیل در شغل وکالت،  همچون پوشیدن لباسی از قانون و مقررات است که با فراگیری هرکلمه حقوقی یک کوک در لباس تنیده خواهد شد،تا جایی که این لباس همچون مانیتوری واضح و گویا در اندام وکیل هویدا شده وهرچه علم وکیل بیشتر باشد نقش و نگار و زیبایی های وکیل بیشتر است.

۵-رعایت انصاف و عدالت:بسیاری از مردم معیار سنجش وکلا را با پول و مادیات می سنجند،و تشکر می کنند که وکیل در قبال دریافت مبلغ و حق الوکاله،عدالت و انصاف را خدشه دار می نماید. این‌ایده بسیار نادرست است بدلیل اینکه هر انسانی از حقوق طبیعی و قانونی خود برخودار است هرچند که بدترین نوع بشر باشد،یکی از این حقوق:حق داشتن وکیل است،بنابراین وکل بر اساس حقوق ذاتی و قانونی اعطا شده به افراد انتخاب شده است.دوما دفاع وکیل بر اساس رعایت انصاف و عدالت است و رعایت حقوق موکل است نه قانون گریزی و رهایی بزهکاران از چنگال قانون.

همانطور که‌مستحضرید بدترین نوع مجازات اعدام و گرفتن جان انسان  است،اما همین مجازات اعدام،خود دارای آیین نامه و قوانین مختص بخود است که عدم رعایت هریک از آنان موجب هرج و مرج و عقده گشایی افراد جامعه خواهد.حضور وکیل دقیقا برای اجرای همین قوانین و آیین نامه هاست.در نتیجه بدترین نوع مجازات هم با حضور وکیل پایه یک دادگستری می تواند بسیار متفاوت و قانونمند تر باشد.

خصایل منحصربه فرد و متمايز  شغل وکالت

افزون بر مطالب و ویژگی هایی که در پاراگراف قبلی در خصوص پیش نیازها و خصوصیات ذاتی یک وکیل عنوان گردید اینک به ذکر چند ویژگی می پردازیم که یک وکیل را برجسته و متمایز می سازد:

۱-رفتار و کردار مثبت و عالی: اکثر قریب به اتفاق افراد یک جامعه از افرادی که دارای رزومه علمی هستند و دارای مدارک تحصیلی بوده،انتظار بسیار والاتری دارند تا اسوه اخلاق مداری و نیک رفتاری باشد.یک وکیل موفق،هرگز بخود اجازه نمی دهد تا با دروغگویی و حیله ،یک مراجعه کننده را به سوی خود جذب نماید.صداقت و راستگویی از ویژگی های یک وکیل برجسته و متمایز است.

۲-گفتار خوب:یک وکیل موفق حتما دارای عفت کلام و خوش صحبتی است.بد دهنی و تندگویی از نکات بسیار منفی است که می تواند اقدامات مثبت و موثر یک وکیل را تحت الشعاع قرار داده و زحماتش در طول سیر مراحل رسیدگی به پرونده را بر باد دهد.در باب خوش کلامی داستان ها   حکایت های فراوانی نگارش شده،که جهت پرهیز از اطاله مطلب،از بیان آنها صرف نظر نموده لیکن شما را به خوش رفتاری و خوش کلامی دعوت می نمایم.

۳-خط خوب:برای اثر گذاری هرچه بیشتر یک لایحه متنی که برای مرجع مد نظر،نگاشته می شود بهتر است که با خط خوش و زیبا نگاشته شود چراکه درزمان‌های  قدیم ملاک  باسوادی و علم‌افراد،خط خوش بوده است.

۴-نوشتار دقیق و فنی:علم نگارش مطالب حقوقی بخودی خود نیازمند فراگیری علم و دانش حقوقی و آشنایی با قواعد و فنون نگارش حقوقی است که یک وکیل با پشتکار و علاقه می تواند به فراخور زمان یاد گرفته و در لحظات مهم مطالبات و عرایض حقوقی بکار ببندد.

بهترین وکیل طلاق اهواز

آدرس وکیل پایه یک دادگستری اهواز کجاست؟

شما عزیزان و سروران گرامی کافیست جهت ارتباط و مشاوره تلفنی با شماره تلفن های زیر تماس تلفنی برقرار نموده و نسبت به تعیین وقت ملاقات حضوری یا مشاوره تلفنی اقدام لازم را صورت دهید.بدیهی است در صورت تداخل اوقات ملاقات با وکیل اهواز کیانپارس،اولویت با موکلین است که نسبت به اخذ قرارملاقات و تعیین وقت ملاقات مقدمات لازم را صورت داده باشد. آدرس گوگل مپ موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی به شرح زیر است:

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی اهواز

‏‪۰۹۳۸ ۳۱۸ ۰۸۴۰‏

https://maps.app.goo.gl/HnzhnpiC3qiayM1p7

 ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱