داشتن و مالکیت بهترین و قویترین کارگاه چرم دوزی در تهران آرزوی هر دباغ و چرم کار است که بتواند با استفاده از امکانات بسیار ساده و ابتدایی و تجهیزات فنی و حرفه ای محصول سن در دوران تحریم های ظالمانه اقتصادی بتواند قشنگترین و زیباترین کیفهای چرم  را برای شما همشهریان عزیز و گرامی با به روز ترین روش های ممکن کیف دوزی دوخته و در محضر شما عزیزان ارائه شود.

ارزانترین فروش کیف چرم کرج کیست؟سلن چرم

خانم عساکره یکی از افراد بسیار با استعداد و کاشف در زمینه چرم دوزی در سطح استان خوزستان و به ویژه شهرستان تهران بوده که می تواند به راحتی هر کیف خاص و ویژه ای را که مد نظر مشتریان عزیز باشد به راحتی طراحی نموده و الگوی آن را پیاده سازی کند. کافیست که تصویر ذهنی یا آیتم های یک کیف چرم را برای ایشان بازگو کنید. پس از چند روز اصل کیف چرم با کیفیت در دستان شما خواهد بود.

متاسفانه در شرایط کنونی و به ویژه به دلیل قیمت بالای چرم های اصیل و طبیعی بسیاری از افراد کلاهبردار و متقلب از طریق تهیه و توزیع جرم های تقلبی اقدام به فروش کیف های چرم بدون کیفیت و سطح پایین در سطح استان می نمایند.

توصیه ما این است که حتماً برای سفارش و خرید کیف های چرم طبیعی اصیل و اورجینال از طریق مشاوره و ارشاد مالک قوی ترین کارگاه چرم دوزی در تهران اقدام به تهیه و ارسال سفارش خود فرمایید.

اینستاگرام کارگاه چرم دوزی در تهران

یکی از مزایا و ویژگی های خاص اینستاگرام کارگاه چرم دوزی در تهران این است که شما مشتریان عزیز و گرانقدر پس از ورود به پیج اینستاگرام، میتوانید به راحتی در ظرف چند دقیقه تمامی محصولات و تولیدی های کارگاه چرم دوزی در تهران را مشاهده نموده و به راحتی با ایده با کیف های چرم مد نظر و ایده آل خودتان مقایسه کنید.

یکی دیگر مزایای سفارش انتخاب کیف از طریق اینستاگرام کارگاه چند روزی در تهران این است که تمامی ابعاد و مشخصات و آپشن های به کار رفته از قبیل نوع چرم،ابعاد کیف چرم،رنگ پوست چرم،لبه دوزی و نوع رنگ لبه ،زنجیر و قفل های کیف،دسته کیف و بسیاری دیگر از جزئیات به کار رفته در تهیه و تولید کیف را مشاهده کنید.

جهت مشاهده و انتخاب انواع محصولات و کیف های تولیدی به پیج‌اینستاگرام زیر مراجعه نموده و سوالات خود را با ادمین پیج اینستاگرام چرم دوزی تهران مطرح فرمایید:

https://www.instagram.com/p/CfRzAjsMhCK/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

تجهیزات کارگاه چرم دوزی در تهران

مطالعه و خواندن کتب تاریخی گویای این مطلب است که انسان های اولیه از پیدایش خلقت بشر برای پوشاندن و در امان ماندن از سرما و گرما از پوست حیوانات به عنوان لباس خود استفاده نموده اند. تولید و ساخت کیف چرم توسط انسان ها حداقل سه هزار سال قدمت دارد. برای اینکه بتوانیم بهترین کارگاه چند روزی در تهران را به شما دوستان معرفی نموده لیستی از ابزارآلات و محصولات تولید کیف و کفش و کمربند چرم بنابر نیاز ها و سفارش های شما عزیزان به صورت جزئی و کلی به شرح زیر اعلام میداریم.

  • ابزار برش چرم برای پاره کردن دقیق پوست های طبیعی چرم
  • ابزار پرس چرم به منظور ایجاد نقش و نگار و دکمه دوزی و ایجاد شکاف
  • ابزار لویس برای برداشتن لایه های ضخیم چرم طبیعی
  • دستگاه چرخ خیاطی دوپایه راسته دوز مخصوص خیاطی روی چرم طبیعی و مصنوعی
  • دستگاه چرخ خیاطی بطر مخصوص دوختن لبه ها و داخل کیف چرم طبیعی و مصنوعی
  • میزکار به منظور استفاده از آن در تمامی مراحل دوخت و دوز کیف چرم
  • ابزار چسب و چسب مخصوص چرم دوزی

بهترین کارگاه چرم دوزی در تهران

در کارگاه چرم دوزی تهران برنامه های متنوع و گوناگون در جهت پیشرفت و کارآفرینی در زمینه تولید کیف و کفش و کمربند چرم متن نظر است به این صورت که با استفاده از اساتید مجرب و حرفه ای نسبت به آموزش های تخصصی و حرفه ای هنرجویان عزیز در زمینه های مختلف اقدام می شود.

ملاک برای ما کیفیت محصولات و آموزش واقعی برای هنرجویان است و برخلاف بسیاری از کارگاههای صرفاً اقدام به ارائه مدرک صوری برای هنرجویان می نمایند ماتا زمان دوخت واقعی و با کیفیت کیف های چرم محصولات چرمی در کنار شما هنرجویان و مشتریان عزیز ثابت قدم ایستاده ایم.

مدت زمان دوره های آموزشی به منظور تهیه و تولید محصولات چرمی برای تک تک افراد علاقمند و مشتاق بدین صورت است که پس از ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز به کارگاه چند روزی در تهران با عنوان تخصصی چرم سلن، ابتدا نسبت به استعداد یابی و بررسی ابعاد سنی و شخصیتی هنرجو اقدام شده و در صورت داشتن استعداد لازم و علاقه وافر به شغل چرم دوزی مورد پذیرش واقع می شود.

مادر طول دوره چرم دوزی با ارائه روش‌های نوین علمی و آموزشی افتخار این را داریم که شمارا از یک هنرجوی عادی به یک کیف دوز چرم حرفه ای و مشتاق انجام فعالیتهای چرم دوزی مبدل می‌نماییم.بدیهی است که مدت زمان فراگیری و آموزش هرفرد به آیتم ها و خصوصیات وی بستگی دارد.پس زمان دقیقی برای انجام این کار نمی توان ارائه داد.

تلفن و آدرس کارگاه چرم دوزی

با توجه به توسعه‌طرح های مشاغل خانگی و تاکید مسئولین‌کشور بر این موضوع،اصلی ترین برنامه کارگاه چرم دوزی سلن چرم بر تهیه و تولید محصولات چرمی از قبیل کیف، کفش ، کمربند و…..با تهیه جواد اولیه با کیفیت و عالی است اما در آینده ای نزدیک کارگاه چرم دوزی سلن چرم در یکی از بهترین نقاط شهر تهران اقدام برپایی نمایشگاه و کالکشن محصولات خود با تخفیفات ویژه و مشتری پسند می نماید.

قویترین کارگاه چرم دوزی در اهواز چه کسی است؟

آدرس دفتر فروش کارگاه چرم دوزی سلن چرم

لیکن حتما قبل از حضور هماهنگی تلفنی از طریق شماره تماس زیر یا واتساب آن اقدام فرمایید :

۰۹۱۶۷۸۰۳۶۸۵

 

بدلیل بزارآلات ویژه و خاص در کارگاه چرم دوزی متاسفانه نمی توان در هر نقطه ای از شهر اقدام به راه اندازی کارگاه چرم دوزی نمود و آن امر مستلزم داشتن شرایط و امکانات خاص و ویژه به خود است.بنابراین به ناچار در حال حاضر از طریق سامانه مشاغل خانگی در حال فعالیت هستیم و‌خوشبختانه بدلیل تقارن منزل و محل کار به راحتی می توانیم‌از تک تک زمان های لازم برای تهیه محصولات چرمی و انجام سفارشات شما مشتریان عزیز  اقدام‌ نماییم.