قویترین وکیل دادسرای نظامی اهواز کیست؟ به منظور دریافت پاسخ به این سوال کافی است با ما همراه باشید تا در ادامه مطالب در خصوص معرفی بهترین وکیل دادسرای نظامی اهواز شفاف سازی نموده و شما عزیزان را راهنمایی و ارشاد نماییم.

کنکاش و جستجوی یک وکیل خوب حرفه ای در زمینه تخصصی پرونده‌های مربوط به تخلفات و جرائم پرسنل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به اختصار نظامی خوانده می شوند یکی از بزرگترین دغدغه های تمامی عزیزان همشهریان می باشد.

چگونه به وکلای برتر در اهواز دسترسی پیدا کنیم

به همین خاطر شما عزیزان از طریق ورود به سایت www.vakilfirouzi.ir  و انتخاب شماره تلفن های مندرج در سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه با وکیل پایه یک دادگستری ارتباط تلفنی برقرار نموده و از مشورت‌ها و رهنمودهای ایشان در خصوص پرونده های متشکله در دادسرای و یا دادگاه نظامی کیفری یک و دو بهره مند خواهید شد.

آدرس دادسرا و دادگاه نظامی اهواز کجاست؟

دادسرا و دادگاه نظامی استان خوزستان در مرکز این استان و در شهر اهواز واقع شده است.

آدرس دادسرا و دادگاه نظامی اهواز عبارت است از:

اهواز-اتوبان لشگر-روبروی نمایندگی بیمه ایران، بالاتر از میدان انقلاب

وکیل درجه یک و عالی را از طریق پیدا کنید.ما مفتخریم تا بهترین خدمات حقوقی را به شما عزیزان ارائه دهیم تا با توکل و عنایت ویژه باری تعالی،عدالت و قانون بر ظلم و فساد چیره شود.

اصول ساختاری سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

طبق اصل ۱۷۲ قانون اساسی به منظور بررسی و رسیدگی به جرائم و مجازات های مختص به شغل مختص به نظامیان که از پرسنل ارتش،سپاه،نیروی انتظامی تشکیل شده سازمان به وجود می‌آید که مطابق قانون سازمان قضایی نیروهای مسلح نامیده می شود و وظیفه رسیدگی به جرایم و مجازات های این پرسنل را بر عهده دارد. چنانچه این جرائم در خارج از محل کار و شغل این پرسنل اتفاق بیفتد یا در مقام ضابط دادگستری تخلف و جرم شوند رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان محل وقوع جرم است.

دادگاه های نظامی به دادگاه نظامی یک و دو تقسیم می شوند که دادسرای نظامی در میتان مشغول به فعالیت می باشد.

دسته بندی جرائم نظامیان

هر نظامی ممکن است جرایم گوناگون را مرتکب شود ولیکن اینگونه جرایم به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  1. جرم هایی که فقط مختص شغل نظامیان است و تنها نظامیان می توانند این چگونه جرم ها را مرتکب شوند و توسط افراد غیر نظامی یا افرادی که جزء نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیستند قابل ارتکاب نیست.
  2. جرم هایی که توسط نظامیان و غیرنظامیان قابل انجام است و یک جرم عمومی به شمار می رود مثل کلاهبرداری یا جعل اسناد دولتی

به همین دلیل انتخاب صلاحیت رسیدگی و برخورد با مرتکبین جرایم از طرف دادگاه رسیدگی کننده مشخص خواهد شد. البته خود افراد نیز می توانم از طریق وکیل دادسرای نظامی اهواز یا شخصا  اقدام به ایراد صلاحیت ذاتی و محلی در خصوص پرونده به مقام محترم قضایی ارائه نمایند.

ماهیت حقوقی جرائم نظامیان از منظر قانون

در کتاب قانون مجازات و جرایم نیروهای مسلح پنج فصل در خصوص تعاریف، تقسیم بندی و کیفر نظامیان که به جرم های خاص نظامی ارتکاب می یابد پیش بینی شده است که در ذیل به  آن اشاره می نماییم.

  • فصل اول شامل جرم هایی که در خصوص جاسوسی و براندازی دولت و کشور تنظیم گردیده و در باب امنیت داخلی و خارجی کشور نگاشته شده است.
  • فصل دوم جرایمی است که برخلاف وظایف نظامیان صورت می گیرد همانند تیراندازی بدون رعایت اصول آن
  • فصل سوم مختص فرار و رهایی از خدمت نظامیان است.
  • فصل چهارم شامل جرم‌های مالی مانند دزدی و رشوه گرفتن و اختلاس است.
  • فصل پنجم شامل دیگر جرایم نظامیان همانند سو استفاده از موقعیت شغلی یا آرم و علائم و البسه نظامی است و همچنین ارتکاب جرم‌های رایانه ای توسط نظامیان

لزوم مشاوره و انتخاب وکیل در محاکم قضایی نیروهای مسلح

با توجه به تجربیات علمی و عملی قویترین وکیل دادسرای نظامی اهواز که احکام قضایی گوناگون را مورد توجه و عنایت قرار داده مشاهده میشود علیرغم فنی و تخصصی بودن رسیدگی در جرایم نظامیان در محاکم قضایی نیروهای مسلح به دلیل اینکه قانونگذار اشد مجازات را برای مرتکبین جرایم نظامی در نظر گرفته است بنابراین توصیه می شود حتماً در جهت راهنمایی و ارشاد یا انجام دفاعیات دقیق و قانونی در محاکم دادسرای نظام یا دادگاه نظامی با وکیل پایه یک دادگستری ملاقات نموده و ارشادات و حمایت های قانونی و خدمات قضایی ایشان بهره مند شوید.

یکی از وکلای که سابقه ۱۲ سال خدمت در نیروهای مسلح  داشته و هم اکنون این به مدت ۶ سال وکیل پایه یک دادگستری  و عضو کانون وکلای دادگستری بود و در شهر اهواز مشغول به فعالیت و همکاری با موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی به عنوان مدیرعامل و سرپرست موسسه مشغول فعالیت است وکیل مصطفی فیروزی است شماره تماس ایشان در سایت درج شده و شما عزیزان می‌توانید در جهت برخورداری از از حمایت ها و ارشادات قضایی وی نسبت به برقراری تماس تلفنی اقدام نموده و هماهنگی های لازم را جهت انجام مراحل بعدی صورت دهید.

پیج اینستاگرام وکیل:

https://www.instagram.com/p/CaANeCBM4V0/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

آدرس و نشانی قویترین وکیل دادسرای نظامی اهواز

شما هم استانی های عزیز در سطح استان خوزستان و به ویژه مرکز استان در شهرستان اهواز میتوانید از طریق شماره گیری تلفن های ذیل و انجام مباحثه و صحبت مستقیم و بدون واسطه با وکیل پایه یک دادگستری و سرپرست و مدیر عامل موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی نسبت به انجام اقدامات مقدماتی در جهت ملاقات حضوری یا انجام مشاوره تلفنی صورت داده تا در گام بعدی نسبت به ارائه خدمات قضایی عالی برای شما عزیزان اقدامات لازم صورت پذیرد.

شماره تماس وکیل پایه یک دادگستری

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

آدرس :اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد  ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن