برای آنکه صفات و ویژگی‌های بهترین وکیل در اهواز  را در نظر داشته باشیم ابتدا باید یک سری آیتم‌ها و مشخصه‌ها را  در پس ذهن خود کنجکاوی نموده و سپس با قیاس وکیل مورد نظر نسبت به انتخاب او برای انجام امور حقوقی یا کیفری اقدام  نمود.

  1. توصیف اوصاف بهترین وکیل در اهواز

    بهترین وکیل در اهواز قبل از انتخاب و پذیرش یک موضوع یا پرونده حقوقی در همان ابتدای کار یک جلسه حضوری تشکیل داده و به طور کاملاً مفصل و بررسی همه شرایط و جوانب پرونده و استخراج ادله مورد نیاز برای اثبات خواسته مورد نظر موکل، با موشکافی شرایط و اوضاع و احوال پرونده در آینده و تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده، نسبت به پذیرش یا عدم قبولی پرونده از موکل اقدام می‌کند.

  2. چنانچه پرونده محوله از سوی موکل وقت و هزینه زیادی را در بر گرفته و احتمال پیروزی در آن ناچیز باشد وکیل باوجدان قطعاً این موارد را به موکل گوش زد نموده و از پذیرش پرونده خودداری می‌کند.
  3. در نقطه مقابل هرگاه پرونده چه از لحاظ قانونی و چه از لحاظ اخلاقی و اجتماعی تمام موارد مورد نظر را در بر گرفته باشد بهترین وکیل در اهواز قطعاً آن را قبول نموده و در تمامی مراحل رسیدگی یار و یاور موکل خواهد بود.
  4. شفافیت در عملکرد
  5. یکی دیگر از اوصاف  بهترین وکیل در اهواز قطعاً بیان تمامی حقایق پرونده و شفافیت در عملکرد خواهد بود. به عبارت دیگر یک وکیل حرفه‌ای، از همان ابتدای انعقاد قرارداد تمامی شرایط و اقدامات مد نظر را به صورت کاملاً شفاف و صادقانه با موکل در میان گذاشته و حتی درباره نحوه پاسخگویی و حضور در محاکم یا چگونگی حضور شهود در جلسات رسیدگی یا نحوه ارائه ادله و مدارک از سوی موکل بسیار صریح و واضح مسیر پیش رو را تبیین خواهد نمود.
  6. میزان و نحوه پرداخت حق الوکاله
  7. از دیگر اقداماتی که بهترین وکیل در اهواز به صورت حرفه‌ای و خوب بایستی انجام دهد در همان لحظه انعقاد قرارداد تنظیم قرارداد حق الوکاله الکترونیک و قرارداد خصوصی وکالت است تا جایی که با ذکر تمامی جزئیات نحوه پرداختی‌های موکل مشخص خواهد شد. تجربه نشان داده وکلایی که از بیان صریح میزان حق الوکاله و پرداخت نحوه آن به موکل طفره می‌روند دیر یا زود به مشکلات عدیده‌ای با موکل در زمینه مالی برخورد خواهند نمود چرا که عدم مباحث مالی موجب تدریجی  شکاف عمیق مابین وکیل و موکل در آینده خواهد شد و همین موضوع سبب دلسرد شدن وکیل از ادامه پیگیری پرونده و در نهایت احتمال موفقیت را کاهش خواهد داد.

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی 

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

مجازات حمل و نگهداری اسلحه،شوکر،اسپری فلفلی چیست؟

یکی از مهمترین دغدغه ها. و عناوین مجرمانه ای که امروزه ممکن است . گریبانگیر افراد زیادی از جامعه به علت جهل به قانون یا برای خودنمایی یا به منظور دفاع از خود در برابر حملات دیگران .بسیاری را به ورطه زندان و مجازات های سنگین بکشاند. بحث حمل و نگهداری اسلحه یا شوکر می باشد. فارغ از اینکه علل و انگیزه اشخاص برای. حمل و نگهداری اسلحه یا شوکر افشانه فلفلی چه میباشد ما به بحث. جرم انگاری و مجازات های حمل و نگهداری اینگونه .وسایل می پردازیم. زمانی که اشخاص به. اتهام اسلحه شوکر اسپری فلفلی جلب و دستگیر می‌شوند فرم بیان می دارند. که ما هیچ گونه استفاده از این وسایل نداشته و نداریم و صرفاً برای زیبایی و تزئین. یا محافظت از خود آنها را از شخصی به نام آقای فلانی دریافت نموده و اصلاً این. وسایل متعلق به ما نمی باشد.

بهترین وکیل خوزستان

در پاسخ به اینگونه. دفاعیات غیر موجه بایستی از شود که در قانون مبارزه با قاچاق اسلحه و مهمات به صرف حمل و نگهداری ارتکاب. جرم قطعیت می یابد و استفاده کردن یا نکردن از اینگونه. وسایل در دریافت حکم برائت تاثیری ندارد لیکن ممکن است به کارگیری این گونه وسایل در جرایم سنگین. مثل سرقت مسلحانه یا آدم ربایی موجب تشدید مجازات. شده و مجازات این اشخاص از  ۵ سال زندان  به حبس و زندان ۲۰ سال افزایش یابد. از طرفی تعلق و مالکیت. این گونه وسایل به اشخاص ثالث نه تنها موجب رهایی. ما از محکومیت نمی شود بلکه سبب می شود از اشخاص ثالث نیز به عنوان مشارکت در ارتکاب جرایمی. از قبیل حمل و نگهداری اسلحه و مهمات یا خرید. و فروش اسلحه و مهمات همزمان با ما به  مجازات محکوم شوند.

بهترین وکیل در اهواز کیست؟کافیست با شماره تماس های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرماييد.

بهترین وکیل خوزستان

مجازات نگهداری اسلحه،شوکر،اسپری فلفلی

بر اساس ماده ۵ قانون مبارزه با قاچاق سلاح. و مهمات مصوب سال  ۱۳۹۰ هر. شخصی که به صورت غیر مجاز نسبت به خرید، نگهداری،حمل سلاح شکاری یا معامله آنها با دیگری شود. به مجازات ۹۱ روز تا ۶ماه زندان یا جزای نقدی از ۳۰ میلیون. ریال تا ۶۰ میلیون ریال محکوم خواهد شد.

هرفرد که اقدام به  صورت غیرمجاز خرید ، نگهداری ، حمل، سلاح گرم سبک. غیر خودکار مثل تفنگ برنو شود به مجازات از ۶ماه تا ۲ سال یا جریمه نقدی ۶۰ میلیون ریال تا ۲۴۰میلیون ریال محکوم خواهد شد.

هرفرد که اقدام به  صورت غیرمجاز خرید ، نگهداری ، حمل، سلاح گرم سبک .خودکار،قطعات موثر گلگدن،یا مهمات آن شود.  همانند تفنگ کلت کمری  به مجازات زندان از ۲ تا۵۲ سال محکوم خواهد شد.

هرفرد که اقدام به  صورت غیرمجاز خرید ، نگهداری ، حمل، سلاح گرم نیمه. سنگین و سنگین ،قطعات موثر ،یا مهمات آنها شود. به مجازات زندان از ۵ تا ۱۰ سال محکوم خواهد شد.

هرفرد که به صورت غیرمجازنسبت. به  خرید ، نگهداری ، حمل،توزیع،یا معامله. آنها یا هر اقدام دیگری در خصوص اسپری اشک آور، گازهای بی حس کننده،گازهای بیهوش کننده انجام دهد  به مجازات زندان از ۶ماه تا۲ سال محکوم خواهد شد.

هرفرد که به صورت غیرمجازنسبت به  خرید ، نگهداری ، حمل،توزیع،یا معامله .آنها یا هر اقدام دیگری در خصوص شوکرها.و  مواد محترقه انجام دهد  به مجازات زندان از ۹۱ روز تا ۶ ماه محکوم خواهد شد.

لازم به ذکر است که طبق تبصره ماده ۷ قانون مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات.چنانچه حمل و نگهداری اسلحه شکاری یا سلاح گرم خودکار و غیر خودکار از تعداد مشخصی که در آیین نامه میزان و تعداد آنها مشخص شده است به حبس درجه. سه یعنی به زندان از ۱۰ تا ۱۵ سال محکوم خواهد شد. به عنوان مثال چنانچه تعداد نگهداری سلاح کلاشنیکف. و قبضه بیشتر شود میزان مجازات آن ۱۰ تا ۱۵ سال است.

بهترین وکیل در  اهواز کیست؟ کافیست به آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی شماره تماس ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱ حضور بهم رسانید.

 

اخیراً سربازان وطن در استان خوزستان تعداد کثیری سلاح و مهمات. از یک باند. معاند نظام کشف و ضبط نمودند که فیلم آن در لینک زیر جهت مشاهده شما عزیزان قرار داده شده است.

https://enama.ir/videos/2613410

جهت انتخاب بهترین.وکیل در اهواز.با ما در تماس باشید.

آدرس  اهواز گلستان بلوار فروردین بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی
شماره تماس
۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰