برترین وکیل خبره در اهواز را چگونه بشناسیم؟
بسیاری از مصائب و سختی‌هایی که در این ایام گریبانگیر طرفین پرونده‌های تشکیل شده در محاکم قضایی و حقوقی به وجود آمده است؛ به دلیل عدم علم و اطلاع طرفین پرونده شامل خواهان یا خوانده و در برخی موارد شهود دعوا به وجود می‌آید.
این امر باعث شده که بسیاری از حاضران به  برترین وکیل خبره در اهواز یا دیگر شهرهای استان خوزستان بیش از همیشه احساس شود.
این افراد نیازمند وکیل پایه یک دادگستری هستند که او را به عنوان نماینده حقوقی خود به محاکم قضایی معرفی نموده که از همه جهات از علم و تخصص بهره‌مند باشد و با استفاده از تجربیات خود بتواند تمام قد از حقوق موکل خود به موثرترین روش ممکن دفاع نماید.
در نتیجه استفاده از ابزار الکترونیک و سایت موسسه حقوقی و داوری دادسران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی سبب سهولت و آسانی دستیابی به خبره‌ترین وکیل اهواز خواهد شد.
چرا که شما با مراجعه به سایت ما به راحتی قادر خواهید بود، با وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی به شماره تماس های مندرج در سایت پروژه‌های قضایی خود را در میان گذاشته و با همفکری و استفاده از تجربیات ایشان بدر جهت پیروزی در پرونده‌های خود فکر کنید.

 وکیل خبره در اهواز دارای چه خصوصیاتی است؟

۱- سخنان و گفته‌های یک وکیل خوب باید به صورت سلیس و روان،قابل فهم و ساده،با تکیه بر تجربیات علمی و عملی،اعتماد به نفس بالا و از همه مهمتر از روی راستی و صداقت باشد.
تفکرات و ایدئولوژی‌های یک وکیل خبره باید با شفافیت بالا و درخور توجه باشد. بهره‌گیری از استدلال، تجزیه و تحلیل مسائل، آینده نگری، ابتکار عمل، تصمیم گیری به موقع و صحیح، نقد پذیرنده دیگر صفات یک وکیل برجسته و خبره است.
یک وکیل خوب از هنر روانشناسی به صورت خاص و ویژه بهره‌مند است چرا که شناخت  روح و روان اشخاص مراجعه کننده به وی در جهت پیشبرد اهداف حقوقی و به کارگیری آن در زمان مورد نیاز بسیار اثرگذار است.
۲- یک وکیل خوب دارای جسارت، شجاعت،شهامت است تا هر زمان در جلسات رسیدگی در محاکم قضایی اعتراض خود را به صورت قانونی و حقوقی به قضات محترم پرونده انتقال داده و حقوق قانونی موکل را فدای برخورد افراد حاضر در جلسه رسیدگی نکند. برخورداری از استقلال فکری یکی از مزایا و محسنات یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای است تا بتواند با اصرار بر دانش و یافته‌های حقوقی خود اطمینان بخش ارائه راهکارهای پیش رو برای موکل باشد.
۳- وقت شناسی و حضور به موقع یکی دیگر از صفات وکیل خوب و خبره است. به بیان دیگر حضور به موقع در جلسات دادگاه و قرارهای کاری با موکلین دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. یک وکیل بی تفاوت نسبت به زمان درستی نمی‌تواند از پس پرونده برآید و به نتیجه مطلوب برساند.
۴- وکیل باید با تمام توان و قدرت خود تلاش و کوشش نماید تا پرونده واگذار شده به وی به بهترین نحو ممکن در مسیر درست حقوقی ادامه یابد. و هر زمان که لازم باشد در جهت پیگیری پرونده، مطالعه پرونده،انجام مشورت و بهره‌گیری از علم سایر همکاران، و هر آنچه که برای یک حضور تمام و کمال در جلسه‌های حقوقی پرونده چه در دادگاه و چه در نزد طرفین پرونده آمادگی ۱۰۰ درصدی خود را ارتقا داده باشد.
۵- داشتن اطلاعات عمومی و شناخت سایر علوم همچون علوم جنایی روانشناسی ادبیات و معارف اسلامی می تواند در نوع خود اثرات مثبتی بر روی طرفین و قضات پرونده صورت دهد.
۶- یک وکیل خوب و خبره نسبت به شغل وکالت باید تعصب و عشق و علاقه خاصی داشته باشد و نسبت به این شغل بسیار پایبند و ارزش قائل شود. این موضوع سبب می‌شود که پشتکار و تلاش و کوشش وکیل روز به روز بیشتر شده و در جهت پیشرفت روزمره خود تمام توان خود را به کار گیرد و در آخر کار بتواند نسبت به جلب رضایت موکلین و محاکم محترم قضایی به بهترین نحو ممکن اقدام نماید.

بهترین وکیل حقوقی در اهواز کیست؟

مزیت همراهی وکیل خبره در اهواز

برخورداری از مشاوره حقوقی در هر زمان که با مسائل و مشکلات حقوقی خود قبل از ارائه و تنظیم شکوایی یا دادخواست و سپردن پرونده حقوقی یا کیفری خود به وکیل دارای مزایای زیادی است، که در این مبحث در خصوص آن اشاره‌هایی خواهیم نمود.
* یک وکیل با تجربه و حرفه‌ای شخصی است که در برابر موکل خود و احقاق حقوق قانونی او حس مسئولیت پذیری داشته و مابین حقوق مالی خود و حقوق قانونی موکل ترجیح می‌دهد منفعت مالی خود را فدای حقوق قانونی موکل نموده و از هر اقدامی در جهت پیشبرد پرونده مضایقه نخواهد نمود. تمامی راهکارهای قانونی برای پیشرفت پرونده از دیگر مزایای وکیل خبره در اهواز است.
* پرداختن هزینه حق الوکاله به وکیل تحت هیچ شرایطی هدر رفت پول و سرمایه به شما نمی‌آید. بهره‌مندی از مشاوره‌های حقوقی یک انسان با تجربه و حرفه‌ای که با تمامی مسائل حقوقی و کیفری سال‌ها دست و پنجه نرم نموده، یک سرمایه‌گذاری مثبت به شمار آمده و از به وجود آمدن مشکلات حقوقی پیشگیری خواهد نمود. در خصوص رسیدگی به پرونده با پرداخت هزینه حق الوکاله در هنگام مطرح نمودن دادخواست یا شکواییه در تمامی مراحل به منظور به ثمر رساندن ادعای خود در وقت و هزینه صرف جویی محسوب می‌شود؛ چون که وقتی یک وکیل خبره نسبت به تنظیم شکواییه یا دادخواست اقدامات لازم را صورت می‌دهد قطعاً تمامی جوانب و جزئیات کار را مورد سنجش قرار داده و ادله و مدارک مورد نیاز جمع آوری شده تا یک پرونده شسته و رفته در محاکم حقوقی یا کیفری تشکیل شود.
در بسیاری از موارد دیده شده که برخی از افراد که خود وکیل نما هستند در جهت دریافت حق دلالی یا معرفی وکیل تقاضاهایی عجیب به منظور طرح شکواییه و دادخواست‌های متعدد و گوناگون معرفی می‌نمایند، مطمئن باشید که نه تنها به پیشرفت پرونده کمکی نمی‌کند بلکه سبب انحراف بیهوده و دور شدن از نتیجه مطلوب خواهد شد.
* شما می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر یک وکیل خوب یا دریافت مشاوره تلفنی نسبت به واکاوی و سنجیدن او با خیال راحت پرونده خود را به وی بسپارید تا بسیاری از فشارهای روحی روانی و مسائل و مشکلات ذهنی از روی دوشتان کاسته شود. این امر باعث می‌شود که وکیل به جای موکل در جلسات حقوقی و سازشی شرکت نموده و فشار روحی و استرس موکل تا حد بسیار بالایی کاهش یابد.
* یک وکیل خوب با به کارگیری علم و مهارت و تخصص ویژه خود مرحله به مرحله رسیدن پرونده به نتیجه مطلوب را برای موکلین خود تشریح می‌نماید؛ همین موضوع سبب می‌شود که موکل با تیب خاطر و آرامش بالا بتواند زندگی روزمره خود را ادامه داده و از هرگونه نگرانی و دلهره در خصوص نتیجه پرونده و نقایص موجود در پرونده دور شود. حمایت روحی روانی وکیل حرفه‌ای باعث می‌شود تا موکل با اتکا به علم و تجربه او هر زمان که لازم باشد صرفاً نسبت به ارائه ادله و مستندات مورد نیاز وکیل اقدام نماید.
* از خوبی‌های داشتن وکیل کاستن زمان رسیدگی به پرونده‌هاست. اگر از صفر تا صد پرونده به وکیل حرفه‌ای سپرده شود؛ دیگر برای نقشه راهبردی و تهیه اسناد و مدارک پرونده با توسل به تجربیات وکیل کوتاه‌ترین زمان ممکن صرف شده و پیگیری‌های مستمر وکیل در کاهش اطاله دادرسی موثر خواهد بود.
تخصص های برترین وکیل خبره در اهواز
وکیل پایه یک دادگستری: شخصی است که با طی مراحل حقوقی و شرکت در آزمون‌های لازم به عضویت کانون وکلای دادگستری یا مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه درآمده، و با داشتن پروانه وکالت دادگستری نسبت به مراحل مختلف تشکیل پرونده در محاکم حقوقی و کیفری از علم و تخصص برخوردار است. صلاحیت ایشان توسط قوه قضاییه مورد تایید واقع شده و می‌تواند با انعقاد قرارداد وکالت دادگستری به عنوان نائب موکل در تمامی مراحل رسیدگی در دادگاه و مرحله اجرای احکام در محاکم قضایی حاضر شود.
وکیل خانواده: وکیل خانواده به طور کلی در پرونده‌های متشکله در دادگاه‌های خانواده اعم از مطالبه مهریه، اثبات عقد ازدواج، اثبات وقوع طلاق،مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت،مطالبه نفقه، طلاق، حضانت فرزند مشترک، حکم رشد و…….دارای تبحر و تخصص است.
وکیل مهاجرت: یک وکیل مهاجرت در زمینه حمایت و هدایت موکلین در انجام مهاجرت به سایر کشورها، گرفتن تابعیت قانونی یک کشور، گرفتن اقامت قانونی یک کشور، انجام تست شهروندی و سایر موارد مشابه تخصص دارد.
وکیل کیفری: وکیل کیفری در تمامی پرونده‌هایی که دارای مجازات حبس شلاق و جزای نقدی است به خصوص پرونده‌های متشکله در دادسراي عمومي و انقلاب،دادگاه هاي کیفری ۱و۲ ، دادگاه کیفری استان، دادگاه ویژه روحانیت پ،دادگاه تعزیرات حکومتی،دادگاه هاي نظامی ۱و۲ و…….دارای تخصص و تبحر است.
وکیل حقوقی: در دادگاه‌های عمومی حقوقی دارای علم و تبحر بوده و بیشتر به قوانین حقوقی و مدنی مسلط است.
وکیل اداره کار: تفاوت حضور وکیل در هیئت ارزیابی (بدوی ) یا  هیات های حل اختلاف(تجدید نظر) این است که در اینگونه محاکم الزاما داشتن مدرک وکالت دادگستری لازم نیست و هر شخصی می تواند به نمایندگی از کارگر یا کارفرما در جلسات رسیدگی شرکت نماید.البته در مرحله اجرای حکم در دادگاه های عمومی حقوقی حتما داشتن وکیل دادگستری یا حضور شخص اصیل الزامی است.

برای بهره‌مندی و انعقاد قرارداد حق الوکاله با برترین وکیل خبره در اهواز کافیست با شماره تماس‌های زیر نسبت به انجام هماهنگی‌های لازم در جهت حضور در دفتر وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی به آدرس: اهواز/گلستان/خ فروردین/بین خ آذر و دی/مجتمع رتاج طبقه۴ واحد۱۲ اقدام فرمایید.

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱
۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰
ضمنا چنانچه خواستار پیگیری پرونده حقوقی خود در سامانه قوه قضاییه هستید کافیست از لینک زیر نسبت وارد نمودن کد ملی  و رمز شخصی خود اقدامات شايسته را صورت دهید.