برترین  وکیل آدم ربایی در اهواز کیست؟برای یافتن پاسخ به سوال مذکور از شما عزیزان دعوت به عمل می آید. تا نسبت به مطالعه مطلب پیش رو اقدام فرمایید.

https://vakilfirouzi.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/

وکیل پایه یک دادگستری که در زمینه آدم ربایی و پرونده های نظیر آن فعالیت دارد. یکی از اعضای کانون وکلای دادگستری یا اعضای مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه بوده. که دارای پروانه وکالت دادگستری از مرجع ذیصلاح به منظور اعلام وکالت و حمایت از موکل در پرونده های کیفری با موضوع آدم ربایی می باشد.

قوی ترین وکیل پرونده های آدم ربایی

در در موارد زیادی از شکایات و اتهامات مربوط به اینگونه پرونده‌ها متهم با زیرکی خاصی عنوان نموده است. که به دلیل روابط یا به نیت مزاح خنده یا بی اطلاعی و انکار کامل ماجرا سعی در فرار از اتهامات مطروحه در پرونده و اثبات بی گناهی خویش دارند. به همین خاطر وجود یک وکیل قدرتمند و حرفه ای که بتواند با استفاده از تجربیات. خود در جهت اثبات جرم و مجازات آدم ربا تلاش نموده و پرونده را به سرانجام عدالت محور پیوند دهد.

مرجع رسیدگی به پرونده های آدم ربایی

در گذشته پرونده های آدم ربایی به دلیل اینکه مجازات بزهکار و متهم. بیش از ۱۰ سال بود در دادگاه کیفری یک استان بر اساس ماده ۳۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری .رسیدگی و مجازات مورد نظر قاضی اعمال می شد.

اما اکنون با توجه به قانون کاهش مجازات های تعزیری مجازات جرم آدم ربایی به دو دسته تقسیم می شود.که عبارتند از:

  1. دسته اول زمانی است که جرم آدم ربایی به وسیله تهدید یا عنف صورت می گیرد. به عبارت دیگر برای ربودن و بردن مجنی علیه چاره ای جز این که به زور و اقدامات قهرآمیز متوسل شده یا با تهدید مخاطب را بربایند.که مجازات اینگونه جرائم بیشتر ازپنج سال  تا ۱۰ سال در نظر گرفته شده است.
  2. دسته دوم جرایم آدم ربایی است که بدون اقدامات فوق صورت گرفته و توسل به هیچ گونه تهدید یا عنف صورت نمی گیرد.که مجازات آن بیشتر از ۲ سال تا ۵ سال در نظر گرفته شده است.

نکته مهم و کلیدی در خصوص قانون کاهش مجازات های تعزیری و اعمال صلاحیت رسیدگی به جرایم آدم ربایی این است. که این پرونده ها دیگر در دادگاه کیفری یک استان رسیدگی نشده.و در دادگاه کیفری ۲ هر شهرستان محل وقوع جرم بررسی و رسیدگی خواهند شد.

نکته دیگر این است که فقط در صورتی که آدم بابایی با توسل به زور و تهدید باشد قاضی رسیدگی کننده.دادسرا می تواند نسبت به صدور قرار بازداشت موقت متهم اقدام نمایند.

عناصر تشکیل دهنده جرائم آدم‌ربایی

برابر با قانون مجازات اسلامی که در ماده ۲ این گونه آمده است.که هر رفتاری که در قانون برای آن مجازات در نظر گرفته شده باشد جرم به حساب می آید.

به همین ترتیب در مواد ۶۲۱ و ۶۳۱ قانون مجازات اسلامی که در سال ۱۳۹۲ به تصویب رسید در خصوص جرم آدم ربایی.این مجازات هایی در نظر گرفته شد که در بالا با قانون جدید کاهش مجازات های تعزیری و نحوه صلاحیت دادگاه رسیدگی کننده عنوان گردید.

برابر با ماده ۶۲۱ قانون مجازات اسلامی هر فردی که به نیت طلب مال یا به نیت انتقام. یا به هر دلیل و نیتی با توسل به زور و تهدید یا فریب و اغفال یا به هر راهی که بتواند. خودش یا از طریق دیگران افراد یا فردی را برباید یا پنهان کند به مجازات آدم ربایی در قانون محکوم میشود.

برابر با ماده ۶۰۱ قانون مجازات اسلامی که در خصوص نوزاد و اطفال مقرر شده است. این چنین مقرر شده است.که هر فردی که نوزادی که تازه به دنیا آمده است را به دزد دریا پنهان کند یاد جای بچه را به جای بچه دیگری قرار دهد تا به دست شخصی. به غیر از پدر و مادر واقعیت برسد از شش ماه تا سه سال محکوم میشود. و اگر مشخص شود که نوزاد فوت شده بوده، به جریمه نقدی محکوم خواهد شد.

نقش وکیل پایه یک دادگستری آدم ربایی چیست؟

هر زمانی که طرفین دعوا برای حل مشکل و انتخاب وکیل پایه یک دادگستری آدم‌ربایی مراجعه نمایند.در همان به بدایت امر وکیل محترم نسبت به بررسی و تحقیق و تفحص از افراد مراجعه کننده در خصوص محتویات. و هر اطلاعات ریز و درشتی از پرونده سوال و اطلاعات لازم را کسب میکند. پس از آن اگر موکل در زندان باشد جهت ملاقات با ایشان به زندان مراجعه نموده یا اگر آزاد باشد.

حتماً به صورت حضوری یا تلفنی موضوعات و ابهامات پرونده را از ایشان سوال می نماید. از طرفی این موارد نیز در خصوص بزه دیده جرم آدم ربایی صدق می کند. در ادامه برترین وکیل آدم ربایی در اهواز با توسل به علم و دانش و تخصص خود تمامی اقدامات لازم را به منظور حل و فصل موضوع. و کمک به موکل انجام خواهد داد. حتماً بایستی در نظر داشت که جرم آدم ربایی چنانچه. از طریق زور و تهدید ارتکاب یافته باشد ممکن است تا ۱۰ سال زندان را در پی داشته باشد.

نحوه یافتن برترین وکیل آدم ربایی در اهواز

ما در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی با مدیریت عاملی وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی. از اعضای کانون وکلای دادگستری ایران اسکودا سعی بر آن داریم که شما عزیزان را با لیستی از برترین وکلای آدم ربایی در اهواز آشنا نموده. و قدرت انتخاب و بهترین وکیل را به شما واگذار نماییم. به همین منظور شماره تلفن موبایل موسسه حقوقی دادفران عدالت حامی در زیر قرار داده شده است. تا شما عزیزان پس از شماره گیری آن به طور مستقیم و بی واسطه با مدیر عامل موسسه و وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی. صحبت نموده و نسبت به اخذ وقت ملاقات حضوری یا مشاوره تلفنی اقدامات لازم را انجام دهید.

شماره تماس وکیل پایه یک دادگستری عبارت است از :

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

آدرس پیج‌اینستاگرام  برترین وکیل آدم ربایی در اهواز:

 

https://www.instagram.com/tv/CYBfimEB2qS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

خدمات مشاوره تلفنی و حضوری

معمولاً وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی همه روزه در دفتر وکالت خود آدرس اهواز بلوار گلستان بلوار اصلی بین خیابان آذر و دی -مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و نساجی بروجرد آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در سطح استان خوزستان و مشاوره تلفنی برای هم میهنان عزیز در سطح کل کشور می باشد. از طرفی به منظور جلوگیری از تداخل وقت ها و انتظار و اتلاف وقت بسیار خوب است که قبل از حضور در دفتر وکیل مصطفی فیروزی نسبت به انجام هماهنگی تلفنی و تعیین وقت ملاقات حضوری اقدامات لازم را از طریق شماره تماس های بالا صورت دهید.

وکیل مصطفی فیروزی همه روزه در دفتر وکالت خود از ساعت ۱۹۰۰ تا ۲۱۰۰ آمادگی پذیرش پرونده های کیفری و حقوقی و ارائه خدمات  مشاوره حضوری با انعقاد قرارداد وکالت دادگستری دارا هستند. افتخار خدمت رسانی و حمایت حقوقی از شما عزیزان در طول رسیدگی به مشکلات حقوقی از افتخارات موسسه حقوقی ماست.

بهترین وکیل کیفری خوب در اهواز