وکیل دادگستری در ایران و به ویژه استان خوزستان دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی هستند؟

در این مطلب می خواهیم درباره خصوصیات وکلای اکثر کشورهای جهان به اختصار و ویژگی های یک وکیل پایه یک دادگستری عالی و نابغه به اختصار مطالبی را برای شما خوانندگان عزیز عنوان نماییم.

کانون وکلای دادگستری کشور آمریکا در تابستان سال ۱۸۷۸ در شهر ساراتوگا اسپرنیز در واقع در ایالت نیویورک به وجود آمد. اهداف کانون وکلای دادگستری آمریکا بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی وکلای کشور آمریکا به خصوص اعضای آن بود. این کانون، تنها سازمان ملی در آمریکاست که تعداد کثیر اعضای آن شامل تمام بخش های مربوطه است. نظام قضایی کشور آمریکا کامن لاو بوده و از طرفی ایالتهای متشکل به صورت مجزا قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارند. لازمه و مقدمه وکیل شدن در اکثر ایالت های کشور آمریکا به خصوص ایالت نیویورک به این صورت است که متقاضی باید حداقل لیسانس یا مدرک کارشناسی در هر رشته ای کند و پس از آن باید داوطلب باید تبعید آمریکا بوده و پس از گذراندن دروس لازم نسبت به اقتصاد نمرات و میانگین علمی لازم جهت دریافت پروانه وکالت نائل شود.

شماره وکیل اهواز کدام است؟

وکیل دادگستری در اهواز

نحوه دریافت پروانه وکالت دادگستری در چین

برابر با آخرین آمار منتشر شده در کشور چین حدود ۲۱۰ هزار نفر در چین دارای پروانه وکالت هستند که اینم کلا باید به صورت عضو درکابینه های وکالت یا تشکلهای وکالتی اقدام به فعالیت نمایند. از سال ۲۰۰۲ میلادی کنکور سراسری در باره مشاغل قضایی مثل وکالت،دادستان،قضاوت و سردفتری در کشور چین برگزار می‌شود و تنها راه دریافت فعالیت در این گونه مشاغل قبولی در آزمون سراسری در کشور چین است. پروانه وکالت در کشور چین دارای اعتبار یک ساله است که هر سال مسئولین وزارت دادگستری با بررسی وضعیت هر وکیل نسبت به تمدید یا عدم تمدید پروانه وکالت اقدام نمایند. تمام وکلای چینی می توانند در دادگاه های حقوقی و کیفری از موکلین خود دفاع نموده مگر اینکه وکیل پایه یک دادگستری در طول دوره وکالت به عضویت کمیته دائمی مجلس خلق چین درآمده باشد که در این صورت حق دفاع از هیچ موکلی را در محاکم دادگستری کشور چین ندارد.

حق الوکاله پرونده ها در کشور چین بستگی  به نوع پرونده‌ها از پرونده های کم اهمیت تا پرونده های بسیار مهم و سنگین می‌تواند طبق تعرفه تعیین شده از سوی وزارت دادگستری تعیین شود یا به صورت آزادانه و توافق بین وکیل و موکل مشخص شود.

شماره وکیل اهواز کدام است؟

 وکیل  دادگستری در اهواز گلستان

یکی از مهمترین مشکلات و اتفاقاتی که در خصوص شغل وکالت در کشور چین به وجود آمده بحث استقلال وکلای کشور چین است که طبق ماده ۳۰۶ قانون جزایی سال ۱۹۹۷ چین که بر ماده شهادت کذب نیز معروف می باشد حاوی این است که تا سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از سیصد و کیل دادگستری را صرفاً به دلیل اینکه شهادت شاهدی که در پرونده حاضر به ادای گواهی شده با یافته های  دادستان در مقام تحقیق بدست آورده مغایرت داشته موجب شده است که دادستان وکیل موردنظر را به حبس موقت محکوم نماید!

نکته جالب دیگر این است که از لحاظ تعهدات وکلای کشور چین به حفظ اسرار و کمک به کشف حقیقت و عدالت سبب می شود تا یک وکیل چینی را ص فا بدلیل اینکه از عناصر تشکیل دهنده جرم و حقیقت ماجرا اطلاع داشته لیکن آن را به مراجع قضايي و انتظامی کشور چین ارائه ننموده است به مجازات مندرج در قوانین کشور چین محکوم نمایند!

با توجه به مطالب عنوان شده و محکومیت های متعدد توسط مقام قضایی نسبت به وکلای پایه یک دادگستری در کشور چین حدوداً ۳۰ درصد از رو کلا یک کشور چین حاضر به دفاع از موکلین در مراجع کیفری هستند و اکثریت آنان به دریافت و وکالت در پرونده های حقوقی و تجاری روی آورده اند تا از محکومیت قضات چینی در امان بمانند.

آدرس سایت و سامانه ابلاغیه های الکترونیک قضایی

http://www.adliran.ir

بهترین وکیل  دادگستری در اهواز

ما در موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان با سابقه طولانی در حرفه وکالت تخصصی و داوری حقوقی در خدمت شما خوانندگان محترم در تمامی امور حقوقی اعم از کیفری و خانواده و مالی و غیره هستیم .

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی 

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰