نمونه قرارداد داوری که ظرف کمتر از سه می توانید.نسبت به دریافت حکم توقیف اموال و جلب و دستگیری طرف مقابل.از طريق اجراي احكام حقوقی دادگستری اقدام فرمایید .

موسسه داوری در اهواز کجاست؟

بهترین موسسه حقوقی و داوری

 

جهت  دریافت مشاوره تلفنی رایگان داوری. و ارسال فرم داوری موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت.وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی با شماره تماس ۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱ ارتباط برقرار کنید.

متن مندرج در قرارداد داوري

داور مرضي الطرفين: موسسه حقوقي و داوري دادفران عدالت حامي به شماره ثبت ۱۷۶۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۵۹۰۹۰۰ به  است كه انتخاب داور يا داوران به اين موسسه حقوقي واگذار شده است.راي داور قطعي و لازم الاتباع بوده و طرفين حق هرگونه اعتراض و دادخواهي در مورد راي صادره را در مراجع قضايي از خود سلب و ساقط نموده اند. همچنين محكوم له مي توان در صورت عدم تمكين محكوم عليه از رأي داور، اجراي راي را از مراجع ذيصلاح بخواهد.ابلاغ وقت رسیدگی  و اوراق و آراء داوري مي تواند از طريق داور، پست، پيامك، فكس، حضوري و پنل پيامكي،اظهارنامه الكترونيكي از طريق سامانه ثنا و يا هر شخص ثالث كه داور/داوران وي را جهت ابلاغ اوراق وآراء شايسته مي داند و مورد تاييد داور باشد صورت خواهد گرفت. شرایط داوری موافقتنامه ای  مستقل از قرارداد اصلی است و حتی در صورت بطلان،فسخ،انفساخ و دیگر اسباب انحلال قرارداد اصلی معتبر و لازم الاجرا می باشد.

لینک قوه قضائیه جهت مشاهده هرگونه تغییرات در پرونده های کیفری و حقوقی خود

http://www.adliran.ir

هدف ما دستیابی شما عزیزان به  شما در کمترین زمان ممکن و بهترین عملکرد است.کافیست فرم داوری رایگان را حین عقد قرارداد با طرف مقابل امضا نموده و برای ما بیاورید.ظرف سه ماه به نتیجه دلخواه حقوقی خواهید رسید.

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی 

شماره تلفن

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰