برای مشاهده ابلاغیه ها و آراء قضایی. در سامانه ثنا ابتدا بایستی از طریق. مراحل گفته شده نسبت به ثبت نام در سامانه ثنا. و اخذ رمز شخصی اقدام نمود. پس از دریافت رمز شخصی. که از طریق پیامک بر روی خط تلفن همراه ارائه شده شما توسط. سامانه ارسال گردیده است به سایت سامانه ثنا www.adliran.ir مراجعه نموده. و در قسمت سمت راست صفحه. اینترنتی لینک مشاهده ابلاغیه قضایی را کلیک نمایید. پس از انتخاب صفحه مشاهده ابلاغیه های. قضایی در بدو ورود برای شما کادری نمایان می شود. که در قسمت بالا بایستی کدملی و در قسمت پایین بایستی. رمز شخصی را وارد نمایید و در مرحله بعدی رمز موقت شش رقمی. که برای گوشی شما به طور همزمان ارسال گردیده را وارد نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا

سپس وارد صفحه اصلی ابلاغیه های قضایی شده.و در قسمت بالا چند این کار وجود دارد که نسبت به انتخاب ابلاغیه های جدید اقدام می فرمایید. در ادامه لیست ابلاغیه های جدید در پایین صفحه مشخص می‌شوند.که بر روی مشاهده کلیک نمایید پس از آن بر روی دریافت فایل پیوست.اقدام نموده و نسبت به دانلود جدیدترین ابلاغیه های قضایی و آراء قضایی که برای شما از طریق سامانه سنا ارسال گردیده اقدام نمایید.

چنانچه شما ابلاغیه جدیدی نداشته باشید در کادر بالا. با پیغام هیچ گونه ابلاغیه جدید وجود ندارد مواجه خواهید شد. و اگر بخواهید ابلاغیه هایی را که قبلاً مشاهده نموده اید. را مجدداً رویت نمایید بر روی قسمت ابلاغیه های مشاهده شده کلیک نمایید.و به ترتیب قبل که برای شما عزیزان توضیح داده شد. نسبت به دریافت و دانلود. ابلاغیه های مشاهده شده اقدام نمایید.

https://eblagh2.adliran.ir/Dashboard/NoticeIndex