در این ساختار می‌خواهیم در خصوص موارد کیفری و قضایی و هرآنچه که منجر به پیدایش مشکلات کیفری برای اعضای جامعه شده و لاجرم بایستی به دفتر بانفوذترین وکیل کیفری در اهواز مراجعه نموده و زمان انتخاب وکیل کیفری با نفوذ بتوانند از حقوق قانونی خویش ش در محاکم قضایی به نحو احسن استفاده نمایند.

آدرس اهواز-گلستان-خيابان فروردين بین خیابان آذرودی مجتمع رتاج طبقه۴واحد۱۲ پنجاه متری بانک ملی-جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی 

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰

هدف قوانین کیفری این است که از نابودی و سقوط متهمان یا محکومان جزایی در انجام جرائم کیفری جلوگیری نمایند. از طرفی دولتها ناچارند که جرایم سنگین همانند حبس و زندان را تا آنجایی که ممکن است حذف یا کاهش دهند. قانون مجازات اسلامی یکی از مهمترین قوانین است که در جرایم و مجازات های کیفری به آن رجوع می شود این قانون دستخوش تغییرات فراوانی بوده و آخرین مصوبه این قانون به سال ۱۳۹۲ باز می گردد.

از نوآوری های این  قانون در سال ۱۳۹۲ بحث درجه بندی مجازات های تعزیری و همچنین استقلال جرائم انجام شده توسط کودکان و نوجوانان از حیث تعیین مجازات هاست.

وکیل پایه یک دادگستری در اهواز

در خصوص مسئولیت کیفری و مجازات های مندرج در قانون مجازات اسلامی در خصوص کودکان بایستی بدانیم که افراد نابالغ که سن بلوغ دختران ۹ سال و پسران ۱۵ سال تمام قمری است هیچ گونه مسئولیت کیفری ندارند و صرفاً در خصوص آنان اقدامات تامینی و تربیتی اجرا می شود. کودکانی که مرتکب جرایم تعزیری می شوند و سن آنها در حین انجام جرم بین ۹ تا ۱۵ سال خورشیدی است اصولاً اصولا ازسه ماه تا یک سال مجازات حبس برای آنان در نظر گرفته می شود. در خصوص افراد بالای ۱۸ سال شمسی در مباحث گوناگون جرایم و مجازات های کیفری طبق هر ماده و تبصره تعیین شده و انطباق آن با رفتارهای مجرمانه متهمین بسته به نوع رفتار و کردار آنها توسط مقامات محترم قضایی مجازات متناسب در نظر گرفته می شود.

وکیل کیفری اهواز

در عصر کنونی وظایف بانفوذترین وکیل کیفری در اهواز در زمینه ایجاد امنیت قضایی موضوعی است که تمامی دولت ها و مجموعه های حقوقی نسبت به تایید آن اقدام نموده اند به طوری که بدون شک یکی از ملزومات بنیادی در باب عدالت کیفری حضور همه جانبه وکیل پایه یک دادگستری در تمامی دادرسی هاست.

حفظ حقوق متهمین، کمک به برقراری دادرسی منصفانه و عادلانه بر اساس قوانین و مقررات و وظایفی که وکیل با نفوذ کیفری در اهواز به منظور ترغیب و عینیت بخشیدن به شعائر حقوقی یک ملت دارند از نتایج بسیار والایی است که توسط وکلای دادگستری به وجود آمده و تاثیر به سزایی در برقراری عدالت کیفری در محاکم قضایی دارد.

بهترین وکیل کیفری اهواز

بانفوذترین وکیل دادگستری در اهواز دارای وظایف و نقش های بسیار مهمی در اجتماع حقوقی است در دنیای امروز به این باور رسیده است که دیگر نمی توان بدون وکیل کیفری در محاکم انتظار دادرسی عادلانه و منصفانه را داشته باشیم. تاریخ ملت ها و سرنوشت قومیت های مختلف گویای این است که کمک  حقوقی به مردم و اقشار جامعه و انجام متواتر مشاوره حقوقی به مردم به منظور هدایت و ارشاد مردم در زمینه های مختلف حقوقی به ویژه در مواردی که اختلافات مالی و خانوادگی به وجود آمده است و همچنین پشتیبانی و حمایت حقوقی از مردم در مواردی که منجر به خدشه دار نمودن مراسمات قومی و قبیله ای یا ارتکاب جرم بر علیه منافع اجتماعی یا متهمین گردیده و آن ها تحت تعقیب کیفری قرار می گرفتند تقارن داوری و قضاوت در طول تاریخ داشته است.

تلفن وکیل کیفری اهواز

مطالعه و مداقه در تاریخ کشورها و ملت های مختلف نشان می دهد که حتی در گذشته و در طول تاریخ وجودی هر کشور مقامات یا اشخاصی که از لحاظ سنی مسن تر بوده‌اند یا افرادی که به قوانین و سنت های هر قوم آگاهی بیشتری داشتند یا توسط افراد جامعه انتخاب شده بودند به عنوان قاضی و حکم و داور در خصوص مردم قضاوت می نمودند.

شایسته ترین کلمه و لغت ای را که می توان برای کار با نفوذ ترین وکیل کیفری در اهواز انتخاب نمود انتخاب واژه و کلمه هنرمند است، چرا که با تحقیق و  تفحص به راحتی به این نتیجه می رسیم که شغل وکالت کیفری از دیگر مشاغل مفارقت دارد و حالت و اوضاع و احوالی مخصوص به خود دارد که با کلمه هنر انطباق بیشتری از دیگر مثال های زندگی در اجتماع دارد. هیچ کس نمی تواند تمامی ارتباطات ما بین مردم را به طور دقیق از طریق فرمول ها یا موارد قانونی پیش بینی نماید، هر موردی که در متن قانون به وجود آمده است ذات چند و خود به خود موجب حل اختلاف نمی شود.

بلکه نیازمند تحلیل و بررسی اشخاص دیگری همچون قاضی است تا موارد قانونی را با اتفاقات صورت گرفته توسط طرفین دعوا یا متهمین منطبق و الگوسازی نمایند، پس هر جا که یک قاضی بر کرسی قضاوت نشسته باشد وجود دو نفر وکیل با نفوذ کیفری در جهت احقاق حقوق طرفین دعوا و برقراری عدالت حقوقی و کیفری ضروری و بایسته است.

اینستاگرام وکیل کیفری اهواز

قوانین و مقررات ضرورت و الزام ب نفوذ ترین وکیل کیفری را در محاکم و دادگاه های کیفری مورد پذیرش قرار داده است. در کشور ما نیز قانون اساسی فلسفه وجودی وکیل دادگستری به ویژه بانفوذترین وکیل دادگستری در محاکم و دادگاه ها را به عنوان یکی از اساسی ترین و ضروری ترین مورد جهت احقاق حقوق افراد جامعه به صراحت بیان نموده است. بنابراین وکیل کیفری می‌تواند با توسل به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در دادگاهها و محاکم کیفری حضور یافته و از حقوق موکل به بهترین نحو ممکن دفاع نماید. پروازه و بدیهی است که مقدمه وجودی حضور وکیل در محاکم مستلزم ارائه دادخواست های حقوقی یا شکایت های جزایی از سوی افراد مختلف جامعه و انتخاب وکیل از سوی آنان یا طبق ترکیبات قانونی است.

 

https://www.instagram.com/tv/CfJMTRvDasz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

خصوصیات و ویژگی های بانفوذترین وکیل کیفری در اهواز

  • شرکت در آزمون های وکالت و اخذ پروانه وکالت دادگستری از مراجع ذیصلاح
  • تهیه دفتر و مکان ویژه جهت انجام امور حقوقی و تعیین مکان ملاقات با موکلین
  • داشتن هوش و ذکاوت سرشار و استعداد های ذاتی و اکتسابی به منظور انطباق اوضاع و احوال موکلین با راهکارهای مناصب قانونی
  • داشتن اخلاق فردی و اجتماعی شایسته به منظور برقراری ارتباط با تمامی افراد به ویژه موکلین و مقامات قضایی
  • مطالعه قوانین و مقررات مورد نیاز در جهت دستیابی به سریع ترین و کم هزینه ترین راه کار ممکن در جهت احقاق حقوق موکلین و مراجعین
  • داشتن سواد علمی و حقوقی به منظور تنظیم لوایح و شکایات و اوراق قضایی
  • تسلط به آیین سخنوری و سخنرانی به خصوص در هنگام استفاده از تریبون وکالت در حین دفاع قانونی و اقناع وجدانی قضات محترم
  • داشتن نظم و ترتیب و دقت در تمامی مراحل رسیدگی از تشکیل تا مرحله اجرای احکام پرونده‌های متشکله و برنامه ریزی دقیق
  • مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن در جهت رفع ابهام از سوالات مختلف موکلین و مراجعین
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و رعایت آداب اخلاقی و اجتماعی و همچنین ظاهری آراسته و منظم
  • دارای سابقه کار در زمینه وکالت و تجربه اندوزی در طول سالیان متمادی

 آدرس دفتر و محل کار با نفوذترین وکیل کیفری در اهواز

موسسه حقوقی و داوری دادفران عدالت حامی تحت مدیریت وکیل پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی این افتخار را دارد که با مجموعه ای از وکلای مجرب و کارکشته و به کارگیری بانفوذترین وکیل کیفری در اهواز بتواند با جلب رضایت خاطر شما همشهریان عزیز در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری شما عزیزان بهترین عملکرد ممکن را ارائه نماید.

جهت برقراری ارتباط تلفنی یا انجام مشاوره و ملاقات وکیل شما عزیزان میتوانید همه روزه از ساعت ۱۸۰۰ تا ساعت ۲۱۰۰ ضمن برقراری تماس تلفنی با شماره تلفن زیر در جهت تعیین وقت ملاقات با وکیل با پایه یک دادگستری مصطفی فیروزی و انعقاد قرارداد مشاور یا وکالت دادگستری زمینه های دفاع شایسته و بایسته حقوقی و کیفری را فراهم آورید.

آدرس:اهواز-گلستان-خیابان فروردین-بین خیابان آذر و دي-مجتمع رتاج طبقه ۴واحد واحد ۱۲.جنب بانک شهر و مسکن دفتر وکالت مصطفی فیروزی

 

شماره تماس:

۰۹۱۶۵۰۹۹۹۲۱

۰۹۳۸۳۱۸۰۸۴۰